elikkä tämmöst olin suunnitellu
lord and heroes
chaos lord 210p
shiel d10p
mark of tzeentch 10p
crown of everlasting gonquest 50p
armour of damnation 45p
word of agony 40p
daemonic mount 50p
total 415p
exalted hero 110p
shield 10p
mark of nurgle 20p
chaos runesword 50p
daemonic mount 50p
total 240p
core
12 chaos warriors 180p
mark of nurgle 30p
additional hand weapons 12p
full command 30p
festering shroud 25p
total 277p
12 chaos warriors 180p
mark of nurgle 30p
shields 12p
full command 30p
festering shroud 25p
total 277p
20 chaos marauders 80p
mark of tzeentch 20p shields 20p
full command 20p total 140p
10 chaos warhounds 60p
poisoned attacks 30p
scaly skins 10p
total 100p
special
5 chosen 90p
mark of nurgle 30p
great weapons 10p
total 130 p
5 chaos knights 200p
mark of nurgle 30p
full command 50p
total 280p
5 chaos knights 200p
mark of nurgle 30p
full command 50p
lances 25p
total 305p
toi lord tuli tosi kalliiks mut on melkein mahdoton tappaa closiksessa
ajattelin tämmöstä taktiikkaa kun että knightit lähtee warhoundien ja lordin kaa chargettamaan(warhoundit lordin ja knightien eteen kilveksi) niin sitten se exalted hero tukee warrioreita ja maraudereita (marauderit warrioreiden eteen kilveksi) niin kaun että pääsee lähikseen .
kommentoikaa ihmeessä tyyliin mitä hyvää mitä huonoa.
warriors of chaos 2100p
warriors of chaos 2100p
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
Re: warriors of chaos 2100p
Toisilla warruilla on laiton lippu, armeijasta kun ei saa löytyä kuin yksi kappale kutakin maagista esinettä. Lordin mark of Tzeentchin voisi vaihtaa mark of Nurgleen ja vaihtaa daemonic mountin ihan tavalliseen barded chaos steediin. Exalted championin mountti myös vaihtoon. Jostain voisit myös repiä pisteitä rullakuskiin, nyt jokainen armeija jossa on jotain vähänkin kovempaa taikomista pistää joka vuoro ihan älyttömästi magiaa läpi. Warhoundien susipaskat upgradet pois, ja warhoundit kahteen 5 napin yksikköön. Pisteitä rullakuskiin saisit vaikka heittämällä nuo Chosenit pois, ne saa kuitenkin tapettua aikas helposti, eikä se random Eye of the Gods-heitto pelin alussa melkein koskaan mitään oikesti hyödyllistä anna.
- Chaos Addict
ihan hyvä lista mutta word of agony on ehkä turhin gifti minkä herohammerille saa eli jos tapat tuolla charrun tai large targetin et saa eye of the godsia
ja damnationin voisit vaihtaa morrsliebbiin daemonic mountti sinne mistä on kotosinkin ja vaihto chaos steediin (myös herolle) ja näin on säästetty 103pts joilla saa knigthteille banner of ragen 35pts ja lordille axe of khorne 45pts ja jää vielä 23pts johonkin ylimääräseen.
ja damnationin voisit vaihtaa morrsliebbiin daemonic mountti sinne mistä on kotosinkin ja vaihto chaos steediin (myös herolle) ja näin on säästetty 103pts joilla saa knigthteille banner of ragen 35pts ja lordille axe of khorne 45pts ja jää vielä 23pts johonkin ylimääräseen.
All heil the blurry avatar!
Klikkaahan tätä
Klikkaahan tätä
Toihan on just näppärä heikentämään vaikka ritareita tai poistamaan heroja tai championeita taistelun aluksi, niin ne eivät haasta kovaa lordiasi ja minimoi miestappioita. Eye of the Godsin näen itse randomboonuksena, jos joku nyt sattuu haasteessa kuolemaan.Chaos Addict kirjoitti:ihan hyvä lista mutta word of agony on ehkä turhin gifti minkä herohammerille saa eli jos tapat tuolla charrun tai large targetin et saa eye of the godsia
- Stormtrooper
Itse olen aivan kykenemätön päättämään, kumpaa panssaria kannattaisi käyttää. Jos kellään on heittää mitään omakohtaisia kokemuksia kummankaan panssarin käytöstä niin kuulolla ollaan. Kerran olen muistaakseni itse käyttänyt damnationia käyttänyt, mielestäni toimi ihan hyvin lordilla. Morrsliebistä ei ole tullut vielä kokeiltua.Chaos Addict kirjoitti:...ja damnationin voisit vaihtaa morrsliebbiin...
Why the hell my auspex looks like it's playing tetris?