Faba kampaniaa ?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Ilkeapikkuperkele
Faba kampaniaa ?
Moikka, Aattelin tehdä ihan uuden threadin ja kysellä olisiko väellä kiinnostusta moiseen.
Elikkäs. Kyseessä olisi jonkun näköinen kesäkampania. Hirveästi en ole vielä kerennyt asiaa pohtia, mutta yksi vaihtoehto olisi enemmän kilpailuhenkinen liigailu, tai sitten enemmän tai vähemmän pörröön perustuva kampania. Jälkimmäinen näistä henkilökohtaisesti kiinnoistaa enemmän.
Komppeja voisi lainata vaikka ETC:stä, tai sitten väkertää ihan omat. Pelit voisivat olla väliltä 500-2500pts ja skenuja voitaisiin kehitellä vaikka tässä threadissa.
Olisiko väellä kiinnostusta? Sana vapaa ja ideoita heittämään. Jotain pörröä voin itse ainakin kirjoitella jos käännytään tuohon jälkimmäiseen.
Elikkäs. Kyseessä olisi jonkun näköinen kesäkampania. Hirveästi en ole vielä kerennyt asiaa pohtia, mutta yksi vaihtoehto olisi enemmän kilpailuhenkinen liigailu, tai sitten enemmän tai vähemmän pörröön perustuva kampania. Jälkimmäinen näistä henkilökohtaisesti kiinnoistaa enemmän.
Komppeja voisi lainata vaikka ETC:stä, tai sitten väkertää ihan omat. Pelit voisivat olla väliltä 500-2500pts ja skenuja voitaisiin kehitellä vaikka tässä threadissa.
Olisiko väellä kiinnostusta? Sana vapaa ja ideoita heittämään. Jotain pörröä voin itse ainakin kirjoitella jos käännytään tuohon jälkimmäiseen.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
- Khorne Marien
Re: Faba kampaniaa ?
Voisi kiinnostaa, mutta ei ole faba nappeja, tai armybookkia, enkä osaa oikein pelata fabaa(osaan vain 40k). =( Onko jollakulla lainata skaveneja?
Kyllähän sinä marien voit kesään mennessä hankkia ainakin 500pts skaveneja, jos ei enemmmän?
Jos pistemäärä on tarpeeksi pieni, voi marien lainata minulta O & G:tä jos haluaa.
Olisiko kamppanja siis sellainen, että alussa on iso armeija, ja kuolleet tyypit poistetaan listasta?
Voitto pisteiden mukaan saisi lisää?
Vai?
Sori, kampanja on vielä aika uusi juttu minulle, joten saatan olla aika innostunut :).
Sitten toinen juttu: Missä tämä kyseinen juttu pidetään?
Jos pelit ovat joskus muulloin kuin lauantaisin, minä tulisin todella mielelläni mukaan.
Edit: Kyllä sinä marien osaat suht. hyvin perus säännöt, muut voivat auttaa, ja 40k:n osaamisestakin pitäisi olla hyötyä.
Jos pistemäärä on tarpeeksi pieni, voi marien lainata minulta O & G:tä jos haluaa.
Olisiko kamppanja siis sellainen, että alussa on iso armeija, ja kuolleet tyypit poistetaan listasta?
Vai?
Sori, kampanja on vielä aika uusi juttu minulle, joten saatan olla aika innostunut :).
Jos pelit ovat joskus muulloin kuin lauantaisin, minä tulisin todella mielelläni mukaan.
Edit: Kyllä sinä marien osaat suht. hyvin perus säännöt, muut voivat auttaa, ja 40k:n osaamisestakin pitäisi olla hyötyä.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Khorne Marien
En minä välttämättä skaveneja aloita...Voin lainat ehkä niitä sinun örkkejä.aatami kirjoitti:Kyllähän sinä marien voit kesään mennessä hankkia ainakin 500pts skaveneja, jos ei enemmmän?
Vai?
Hyvältä kuulostaa. Olisi mukava päästä itsekin pelailemaan vähän pitkästä aikaa. Joo minä ainakin kannatan myöskin tuota pörröistä kamppanjaa. Liiga kuulostaa niin tylsältä, ja kun on kumminkin varmasti niin moni eri tasoisia pelaajia niin on sitten kaikilla hauskaa. :D Että jotain rentoa pelailua ja rento kanpanja. Ei tästä oikein kunnon liigaa saisi varmaan kasaan edes..Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Moikka, Aattelin tehdä ihan uuden threadin ja kysellä olisiko väellä kiinnostusta moiseen.
Minulla on ainakin kiinnostusta tähän. Jos vaan saadaan pelaajia tarpeeksi kasaan. :P Ja voihan sitä pienemmälläkin määrällä pelata. Ja voitais kyllä pelailla tässä muutenkin, muistin tässä juuri että lähetit minulle yv:tä tässä vähän aikaa sitten mutta nyt tajusin että unohdin vastata siihen. :D
Mutta pistä vaan pörröä ja ideoita kehiin jos sulla jo on jonkinlaista ideaa mielessä. En tiedä tosta etc kompeista sitten että jos kaikilla ei ole ihan niin isoa armeijaa niin mitenkä sitten tehdään. Olisiko helpompaa jos keksittäis just jotain omia komppi rajoituksia? Minusta jo aika hyvin pääsee alkuun sillä että ei esim. ei kahta samaa rarea(helffeillä ei kolmea), ei yli kahta samaa special valintaa jne. Nuokin jo rajoittaa enimmät juustot pois. :P Vai mitä ootte mieltä?
Jooh, aika hyvä ajatus, vaikka örkeillä ei nyt mitään kunnollisia juustotus mahdollisuuksia olekkaan.
Miten pörröiset kampanjat toimivat?
Jos minä ja marien tulemme kampanjaan, olisi tulossa ainakin yksi demoni ja yksi örkkipelaaja.
Miten pörröiset kampanjat toimivat?
Jos minä ja marien tulemme kampanjaan, olisi tulossa ainakin yksi demoni ja yksi örkkipelaaja.
- Ilkeapikkuperkele
Nonnii täällähän on elämää :)
Hyvä juttu et kiinnostusta on. Itsekkin siihen pörrö kampaniaan oon kääntymässä.
Jotain kaavailin, että tehtäisiin jotkut tietyt skenaariot esimerkiksi yötaistelulle, objektin valtaukselle yms.
Armeijoiden koko tosiaan vaihtelisi sitten näiden skenaarioiden mukaan. Voitetuista taisteluista saisi sitten jotain kivaa armeijalleen tai sen hahmoille tai esimerkiksi lisäjoukkoja DoWin muodossa.
Hyvä juttu et kiinnostusta on. Itsekkin siihen pörrö kampaniaan oon kääntymässä.
Jotain kaavailin, että tehtäisiin jotkut tietyt skenaariot esimerkiksi yötaistelulle, objektin valtaukselle yms.
Armeijoiden koko tosiaan vaihtelisi sitten näiden skenaarioiden mukaan. Voitetuista taisteluista saisi sitten jotain kivaa armeijalleen tai sen hahmoille tai esimerkiksi lisäjoukkoja DoWin muodossa.
Petosen spambot trolli voi osallistua toimintaan. (Hihhih ollaan enää 13. vaarallisin asuinalue Suomessa \o/ )
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Nyt kun olen kateudesta vihreä kun katsoin noita Joensuun faba-megabattle aiheita sun muuta, ja kesäkin on alkanut aika mukavasti, niin kysyisin että:
1. Milloin tämä kamppanja sitten aloitetaan?
2. The rules?
Ja muuta vastaavaa...
1. Milloin tämä kamppanja sitten aloitetaan?
2. The rules?
Ja muuta vastaavaa...
Anteeksi kun nyt tuplapostaan, mutta haluaisin tietää onko tämä juttu täysin kuollut?
- Ilkeapikkuperkele
Katotaanhan milloin täs kerkeää... itsellä kun ei ole kesälomaa niin en ole oikein kerennyt vielä suunitella.
Jotain ajatuksia olen uhrannut tälle ja jotain vastaavaa olen saanut mieleeni:
-pelejen koot rajoitettaisiin 500-2500pts
-pelaajat valitsevat figut 2500pts asti niin, että voivat siitä tehdä lailliset listat aina tuolla skaalalla.
Jotain skenaarioita on pyörinyt mielessä, mut niitä pitää hioa vielä.
Jotain ajatuksia olen uhrannut tälle ja jotain vastaavaa olen saanut mieleeni:
-pelejen koot rajoitettaisiin 500-2500pts
-pelaajat valitsevat figut 2500pts asti niin, että voivat siitä tehdä lailliset listat aina tuolla skaalalla.
Jotain skenaarioita on pyörinyt mielessä, mut niitä pitää hioa vielä.
Piste juttu on mainio.
Saisiko sitten armeijoita yhdistellä tuohon 2500 pts:ään jos on ihan oikea fluffinen linkki (Esim. Kaaosta)?
Jos dwarffeja tulee mukaan niin voisihan aina sellaisen "sortuva kaivos" skenaarion tehdä.
Saisiko sitten armeijoita yhdistellä tuohon 2500 pts:ään jos on ihan oikea fluffinen linkki (Esim. Kaaosta)?
Jos dwarffeja tulee mukaan niin voisihan aina sellaisen "sortuva kaivos" skenaarion tehdä.
- Khorne Marien
Onko tätä kampanjaa siis tulossa? Itseltäni löytyy jotain 1500p demoneita, mutta parin viikon sisällä pitäisi tulla jotain 1,5k lisää... Itse siis pääsisin.
- LAV-Kitsune-
Mies puheli kesäkampanjasta, joten tuskimpa on enää mitään tulossa. Itseäkin kiinnostaisi kyllä jonkinlaisia kampanjoita vetää. Tällä hetkellä oikeastaan minkälaiset pelit vaan kiinnostaa, yksittäisistä kampanjoihin.
- Khorne Marien
Kuopiossa asut? Olisi kiva joskus jotain kamppanjaa pelata. Aatamin kanssa piti pelata erään (Käytän tässä nimeä "Keijo") Keijon kanssa, mutta tämä Keijolla ei sattunut rahaa mukaan(Hänen oli tarkoitus aloittaa dwarffit) ja hän unohti AB:n kotiin joten ei sitten onnistunutkaan... -.-"
Peesi.LAV-Kitsune- kirjoitti:Itseäkin kiinnostaisi kyllä jonkinlaisia kampanjoita vetää. Tällä hetkellä oikeastaan minkälaiset pelit vaan kiinnostaa, yksittäisistä kampanjoihin.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
- LAV-Kitsune-
Huomenna vain KuoLan häppeninkiin viideltä tai sovitaan pelipäivää jos se ei sovi. Otan tuon uutukaisen demoni armeijani sinne mukaan.
- Khorne Marien
Valitettavasti en pääse tiistaisin sinne kun on treenit aina siihen aikaan :(LAV-Kitsune- kirjoitti:Huomenna vain KuoLan häppeninkiin viideltä tai sovitaan pelipäivää jos se ei sovi. Otan tuon uutukaisen demoni armeijani sinne mukaan.
Pitänee sopia jonnekkin muualle tuo kampanja, että ääsisin mukaan :S
Valitettavasti tuo ropekerho taitaa olla varmin, ja muutenkin yksi parhaista vaihtoehdoista.
Fantsu menee kiinni jo kuudelta, joten suuria pelejä ei oikein ehdi pelata. Lisäksi siellä on vain yksi pelipöytä, eikä se ole edes varmaa onko se vapaa. Vielä miinuksena fantsussa on maalauspakko, joten ainakin monien "horde-armeijoiden" peluuttajien, kuten minun, olisi jäätävä pois.
Ropekerhossa meillä olisi ainakin vajaa 3 tuntia aikaa (Tarpeen vaatiessa kai enemmänkin), ja siellä taitaa pystyä pelaamaan 2-3 peliä kerrallaan samaan aikaan kun muut ropekerholaiset tekemät muuta, jos ei muita figuilijoita ole.
Muita pelitiloja ei taida olla, vai? Jos on niin kertokaa ihmeessä.
Fantsu menee kiinni jo kuudelta, joten suuria pelejä ei oikein ehdi pelata. Lisäksi siellä on vain yksi pelipöytä, eikä se ole edes varmaa onko se vapaa. Vielä miinuksena fantsussa on maalauspakko, joten ainakin monien "horde-armeijoiden" peluuttajien, kuten minun, olisi jäätävä pois.
Ropekerhossa meillä olisi ainakin vajaa 3 tuntia aikaa (Tarpeen vaatiessa kai enemmänkin), ja siellä taitaa pystyä pelaamaan 2-3 peliä kerrallaan samaan aikaan kun muut ropekerholaiset tekemät muuta, jos ei muita figuilijoita ole.
Muita pelitiloja ei taida olla, vai? Jos on niin kertokaa ihmeessä.
- Khorne Marien
Jos muita pelitiloja löytyy niin minulle käy maanantait, keskiviikot,perjantait(nämä varsinkin) ja sunnuntait.