Kraanatit ja Charrut?
Kraanatit ja Charrut?
Tälläinen pieni ongelma nyt on sattunut. Jos minulla vaikka Broodlord lihakoukull (assault kranu) joka liitty stealereihin, joilla ei ole kranuja, niin saako se ryhmä hyödyn broodlordin kranuista? Tai toisinpäin, jos stealereilla on kranut ja broodiksella, niin saako brood apua kranuista?
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Guardsniper
Re: Kraanatit ja Charrut?
S.36 Big Red Book, assault grenades, kolmanneksi alin rivi =>halko kirjoitti:Tälläinen pieni ongelma nyt on sattunut. Jos minulla vaikka Broodlord lihakoukull (assault kranu) joka liitty stealereihin, joilla ei ole kranuja, niin saako se ryhmä hyödyn broodlordin kranuista? Tai toisinpäin, jos stealereilla on kranut ja broodiksella, niin saako brood apua kranuista?
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Katos siinä lukikin Models equipped, miten itse olin lukenut Units equipped :/. Ehkä ajattelin vain että GW käyttäisi järkeä ja logiikkaakin jtässäkin asiassa. "Joo nää kranut räjähtää just silleen et noi vastustajat vetäytyy mun naaman edestä pois, teidän kohdalla se räjähdys ei autakkaan". Mutta eipä tuossa mitään, hyvä kun vastaus tulikin nopeastiGuardsniper kirjoitti:S.36 Big Red Book.halko kirjoitti:Tälläinen pieni ongelma nyt on sattunut. Jos minulla vaikka Broodlord lihakoukull (assault kranu) joka liitty stealereihin, joilla ei ole kranuja, niin saako se ryhmä hyödyn broodlordin kranuista? Tai toisinpäin, jos stealereilla on kranut ja broodiksella, niin saako brood apua kranuista?
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Guardsniper
Joo onhan toi aika pöljästi tehty, mutta jos siinä on ajateltu, että toi sopii paremmin universaaliks säännöks. Siis justiinsa muillekkin varusteille (kuten flesh hooks) kuin perinteisille kranuille. Sitä paitsi, jos kranaatilla mennään lyömään vihollista (sen sijaan, että se heitettäisiin) niin ei sillä nyt ihan hirveän tehokkaasti vihollis laumoja häiritä ennen rynnäkköä. :Dhalko kirjoitti:"Joo nää kranut räjähtää just silleen et noi vastustajat vetäytyy mun naaman edestä pois, teidän kohdalla se räjähdys ei autakkaan".
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.