Blood angelsien maalaaminen.
Blood angelsien maalaaminen.
Itse en ainakaan löytänyt topiccia tästä niin ajattelin tehdä.
Niin siis mitä värejä käytätte? ja washi? ja kumpi spray?
Niin siis mitä värejä käytätte? ja washi? ja kumpi spray?
By my fury they shall know the Emperors name!
Re: Blood angelsien maalaaminen.
Punainen pohja spray ja ogryn fleshiä päälle. Saumat voi vetää harmaalla ja badab black päälle. Ainakin on nopsaa.
Itse en ole ikinä blood angeleita maalannut, mutta heitetääns silti pari ideaa:
1. Nopea tapa, käytä jos haluat ihan tyylikkäitä nappuloita nopeasti.
Valkoinen pohjamaali, sitten koko nappula Blood Redillä, Baal Red+Devlan Mud-washisekoitus, sitten yksityiskohdat.
2. Hidas tapa, mutta näyttää kyllä sitten hienolta.
Musta pohjamaali, koko nappula Mechrite Redillä. Mechrite Redin jälkeen panssariin muutama ohut kerros Blood Rediä, jotta saisi tasaisen punaisen. Seuraavaksi korosta kaikki reunat, yms. panssarista 50/50 Blood Red+Blazing Orange -highlightillä. Viimeistele panssari maalaamalla kaikista korkeimpiin kohtiin highlight Blazing Orangella.
Toivottavasti oli apua.
1. Nopea tapa, käytä jos haluat ihan tyylikkäitä nappuloita nopeasti.
Valkoinen pohjamaali, sitten koko nappula Blood Redillä, Baal Red+Devlan Mud-washisekoitus, sitten yksityiskohdat.
2. Hidas tapa, mutta näyttää kyllä sitten hienolta.
Musta pohjamaali, koko nappula Mechrite Redillä. Mechrite Redin jälkeen panssariin muutama ohut kerros Blood Rediä, jotta saisi tasaisen punaisen. Seuraavaksi korosta kaikki reunat, yms. panssarista 50/50 Blood Red+Blazing Orange -highlightillä. Viimeistele panssari maalaamalla kaikista korkeimpiin kohtiin highlight Blazing Orangella.
Toivottavasti oli apua.
Omia enkeleitä olen maalannut nykyään seuraavasti melko nopealla tavalla:
1. GW valkoinen spray pohjamaali
2. Blood Red
3. Blazing Orange highlight
4. Armypainter Quickshade Light tone
5. Talens spraymattalakka
Tässä nopeasti otettu esimerkkivalokuva. Tuo punainen on vähintäänkin haastava valokuvattava ilman mitään sen kummempaa valokuvauskokemusta tai kunnollista kameraa ja on kyllä livenä pikkasen parempi kuin tuossa kuvassa.
http://www.saunalahti.fi/~karantal/P1020273.JPG
Aikoinaan suosin itsekin washia punaisen päälle mutta dippi/sävytetty polyuretaanilakka on osoittaunut washeja paremmaksi:
- nopeampi ja huolettomampi, koko figun voi vetää dipillä lopuksi
- suojaa etenkin lukuisten metallifigujeni maalipinnan paremmin
- paremman näköinen suurehkoilla tasaisilla pinnoilla, esim. tankit
1. GW valkoinen spray pohjamaali
2. Blood Red
3. Blazing Orange highlight
4. Armypainter Quickshade Light tone
5. Talens spraymattalakka
Tässä nopeasti otettu esimerkkivalokuva. Tuo punainen on vähintäänkin haastava valokuvattava ilman mitään sen kummempaa valokuvauskokemusta tai kunnollista kameraa ja on kyllä livenä pikkasen parempi kuin tuossa kuvassa.
http://www.saunalahti.fi/~karantal/P1020273.JPG
Aikoinaan suosin itsekin washia punaisen päälle mutta dippi/sävytetty polyuretaanilakka on osoittaunut washeja paremmaksi:
- nopeampi ja huolettomampi, koko figun voi vetää dipillä lopuksi
- suojaa etenkin lukuisten metallifigujeni maalipinnan paremmin
- paremman näköinen suurehkoilla tasaisilla pinnoilla, esim. tankit
Itse olen maalannut parillakin eri tapaa aikojen saatossa, tässä pari esimerkkiä:
1. Maston Mattavalkoinen pohjamaalispray (en muista numero)
2. Blood Red
3. Baal Red wash
4. Syvimpiin kohtiin varjostukset Chaos Blackin, Blood Redin ja Mecharite Redin sekoituksella (Punaisia melko vähän tässä seoksessa, sen verran ettei ihan mustaa ole)
5. Highlight Blood Redin ja Bad Moon Yellowin sekoituksella tahi jollain oranssilla (itselläni on vain yksi oranssi maali, ja sekin on aivan liian kirkas).
Tässä on kaikki ei Space Crusade marinet maalattu näin.
Yksityiskohdat tietenkin eri väreillä, samoin freehänd naarmut ja kuviot.
Yksi tapa korostaa punaista on muuten maalata korostus jollain ihonvärillä (itse käytän Dwarf Fleshiä) ja maalata tämän jälkeen punaisella.
Esimerkki siitä tässä.
Toinen tapa:
1. Maston mattamusta pohjamaalispray
2. Maston mattapunainen spray
3. Blood Red (mastonin maali on hieman eri sävyä)
4. Syvimpiin kohtiin varjostukset Chaos Blackin, Blood Redin ja Mecharite Redin sekoituksella (Punaisia melko vähän tässä seoksessa, sen verran ettei ihan mustaa ole).
5. Highlight Blood Redin ja Bad Moon Yellowin sekoituksella, tahi jollain oranssilla.
Nämä on maalattu tuolla tekniikalla pari vuotta sitten.
Kolmas tapa, joka toimii myös mustan pohjamaalin kanssa ilman mattapunaista spraytä on maalata Mecharite Redillä.
Btw, vinkki mustien olkasuojaimien reunojen maalaamiseen:
Maalaa olkasuojain harmaaksi. Vedä tämän harmaan maalin päälle keskelle mustalla. Tällöin reuna jää harmaaksi ja keskiosa mustaksi. Itse olen tätä kikkaa käyttänyt hyvin paljon.
1. Maston Mattavalkoinen pohjamaalispray (en muista numero)
2. Blood Red
3. Baal Red wash
4. Syvimpiin kohtiin varjostukset Chaos Blackin, Blood Redin ja Mecharite Redin sekoituksella (Punaisia melko vähän tässä seoksessa, sen verran ettei ihan mustaa ole)
5. Highlight Blood Redin ja Bad Moon Yellowin sekoituksella tahi jollain oranssilla (itselläni on vain yksi oranssi maali, ja sekin on aivan liian kirkas).
Tässä on kaikki ei Space Crusade marinet maalattu näin.
Yksityiskohdat tietenkin eri väreillä, samoin freehänd naarmut ja kuviot.
Yksi tapa korostaa punaista on muuten maalata korostus jollain ihonvärillä (itse käytän Dwarf Fleshiä) ja maalata tämän jälkeen punaisella.
Esimerkki siitä tässä.
Toinen tapa:
1. Maston mattamusta pohjamaalispray
2. Maston mattapunainen spray
3. Blood Red (mastonin maali on hieman eri sävyä)
4. Syvimpiin kohtiin varjostukset Chaos Blackin, Blood Redin ja Mecharite Redin sekoituksella (Punaisia melko vähän tässä seoksessa, sen verran ettei ihan mustaa ole).
5. Highlight Blood Redin ja Bad Moon Yellowin sekoituksella, tahi jollain oranssilla.
Nämä on maalattu tuolla tekniikalla pari vuotta sitten.
Kolmas tapa, joka toimii myös mustan pohjamaalin kanssa ilman mattapunaista spraytä on maalata Mecharite Redillä.
Btw, vinkki mustien olkasuojaimien reunojen maalaamiseen:
Maalaa olkasuojain harmaaksi. Vedä tämän harmaan maalin päälle keskelle mustalla. Tällöin reuna jää harmaaksi ja keskiosa mustaksi. Itse olen tätä kikkaa käyttänyt hyvin paljon.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Kiitos erittäin hyvistä vinkeistä. Ainoa vaan nyt on vaikea päättää mitä noista käytän :D
By my fury they shall know the Emperors name!
Kokeile useita eri tekniikoita, löydät kyllä ajan myötä sen mikä sopii sinulle parhaiten.Pahkasika kirjoitti:Kiitos erittäin hyvistä vinkeistä. Ainoa vaan nyt on vaikea päättää mitä noista käytän :D
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
Manualintelligence
Valkoinen spray = Blood red "haarniskaan", boltteri mustaks ( Jos käyttää mustaa sprayta laittaa sitte tummemman punasen ekaks ja sitten vasta blood red ) = Devlan mud washi, näyttää likasemmalta ne niiden kamat ( Brown inkki pistää tylsästi silmään ) = Adeptus battlecry aseeseen highlightiks ja siihen se boltgun metal lippaaseen, aseen piippuihin ja kai sitten siihen hienoon viivaan boltterin "selässä" = Blazing orange old school highlightit "haarniskaan" = silmät valkoseks, ja thraka green wash siihen päälle. Näyttää hemmetin hienolta, vaikka onkin vanha tyyli = Baal red washi koko figuun, muttei boltteriin. Se figu näyttää liian kirkkaalta ilman baalii = Badab black washi aseeseen.
Jotain tollasta?
Jotain tollasta?
2009 - pelit.
Blood Angels - W (6) - D (1) - L (9)
Steel Legion - W (8) - D (0) - L (6)
Blood Angels - W (6) - D (1) - L (9)
Steel Legion - W (8) - D (0) - L (6)