Suunnittelin tulevaa armeijaani, space marineja. Toinen space marine lista mitä olen ikinä tehnyt. Ei ole mikään über peliteho lista, vaan sisältää yksiköitä joista pidän. Tälläinen lista syntyi:
HQ:
Chaplain 100p
-Terminator armour with sb 30p
=130p
Troops:
Tactical squad 90p
-5 more 80p
-plasma gun 10p
-Serg. With combi-plasma 10p
Transport: Rhino 35p
=190p + 35p
Toinen samanlainen
=190p + 35p
Scout squad 75p
-sniper rifles
-mlauncher 10p
-camo-cloaks 15p
=100p
Elites:
Terminator assault squad
-claws
Transport: Land raider redeemer 240p (multi-melta 10p, extra-armour 15p)
=200p + 265p
Fast Attack:
Land speeder squadron (1x) 50p
-multi-melta 10p
-multi melta 20p
=80p
Heavy Support:
Whirlwind 85p
=85p
Whirlwind 85p
=85p
Predator 60p
-HB sponsons 45p
=105p
Total: 1500p
Pelaan 90pros kaartia, marineita ja chaosta vastaan + pieniä matseja necroneita vastaan.
1500p Space Marines
1500p Space Marines
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
-
Fierysigil[FIN]
Re: 1500p Space Marines
Mukavalta näyttää, 2 whirlaa mietityttää eniten, mutta kyllä ne on tehokkaita. IG:tä vastaan tehokkaita ja mariineihin tekee helposti woundeja, kunhan vaan läpäisisi vielä armouritkin. Tarpeeksi vain heittoja siihen niin menee läpi. Mites sitten kun vastaan varmaan tulee kaaokselta greater daemon ja prinssi, millä meinaat niitä satuttaa? Redeemerin flamer voi tehdä kyllä woundin, mutta molemmat niistä on aika kovia tankkien hajottajia. Terminaattorit voivat saada ehkä jotain aikaan, mutta suna pelkäisin Warptime prinssiä.
Re: 1500p Space Marines
Chaplainin stormboltteri on varmaan aika turha. Todennäköisesti kuitenkin ajelutat terskoja lantikalla kunnes pääset chargaamaan johonkin. Onhan se halpa vaihtoehto kappalaiselle, mutta sen tilalle voisit ottaa (chain)fistin tankkien varalle tai lightningclawin (saisi rerollia woundit muiden termisten kanssa).
Scouteilta voisi ottaa missilen pois. Eihän se bs3 missile mihinkään kuitenkaan osu. Useammalla sniperillä pinnauksen (teoreettinen) mahdollisuus kuitenkin kasvaa, mikä on minun mielestäni arvokkaampaa kuin raketti, joka menee puolet ajasta ohi.
Jos tankkien tuhoaminen huolettaa, voisit harkita rhinoihin combimeltoja.
Ja speederin toisen meltan voisi vaihtaa flameriin. Siitä on ollut laajemmin puhetta jossain speederiketjussa.
Scouteilta voisi ottaa missilen pois. Eihän se bs3 missile mihinkään kuitenkaan osu. Useammalla sniperillä pinnauksen (teoreettinen) mahdollisuus kuitenkin kasvaa, mikä on minun mielestäni arvokkaampaa kuin raketti, joka menee puolet ajasta ohi.
Jos tankkien tuhoaminen huolettaa, voisit harkita rhinoihin combimeltoja.
Ja speederin toisen meltan voisi vaihtaa flameriin. Siitä on ollut laajemmin puhetta jossain speederiketjussa.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!