"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ongelma armeijan valitsemisessa

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Tamska

Ongelma armeijan valitsemisessa

Viesti Kirjoittaja Tamska »

Kiitoksia mahtavista vastauksista edellisessä topicissa, mutta nyt olen ajautunut pulmaan... On alkanut kaksi joukkuetta kiinnostamaan Space Marinet(Marsut?) ja Imperial Guard(IG?)..Niin ööh.. voisiko joku kertoa minulle molempien armeijoiden miinukset ja plussat, olen itse yrittänyt parhaani mukaan tutkia sivustoa, mutta en ole vielä saanut päätöstä aikaiseksi. Kiitän nöyrästi kaikkia, jotka tekevät sellaisen plussat ja miinukset listan! ja toivon, että viestit olisivat jotenkin sisällöllisiä, eikä vain "No tottakai SPACE MARINET kun ne on vaan niin parhaita!!!!".

Mikäli topicini on moderaattoreiden/valvojien mielestä aiheeton/turha tai väärällä alueella niin pyydän nöyrästi anteeksi.

Kiitos näin etukäteen :)
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Ongelma armeijan valitsemisessa

Viesti Kirjoittaja Xenon »

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =8&t=12989

Tuolta pitäis löytyä aika kattaviakin selontekoja eri armeijoista.

Mutta jos nyt näin lyhyesti kiteytettynä.

Marinet
+marineita
-marineita

IG:t
+ampuminen, massaa, tankkeja
-massaa, huonoja lähistelemään
Samsson
Valvoja

Re: Ongelma armeijan valitsemisessa

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Ensimmäinen threadisi aiheesta oli alkuviestiltään sen verran laaja että en näe syytä miksei voitais jatkaa keskustelu IG vs Marines sielläkin.
Siksi Lukko ja siirto sinne.
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”