"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaoksen Terminator Lord ja aseistus

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Aemilius

Kaaoksen Terminator Lord ja aseistus

Viesti Kirjoittaja Aemilius »

Tervehdys.

Mitä asekomboa te kaaospelaajat (ja muutkin asiasta tietävät) suosittelisitte terminaattoriloordille? Päävastuksina tulevat olemaan IG ja ajoittain myös mariinit ja necronit. Itse kaamosarmeija on aika jalkaväki- ja lähispainotteinen, berserkkejä ja plagueita löytyy.

Haku ei tuottanut tulosta, mutta jos evotin linkatkaa toki.
Viimeksi muokannut Aemilius, Su 12.07.2009 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Captain-Jake

Re: Kaaoksen Terminator Lord ja hänen aseensa

Viesti Kirjoittaja Captain-Jake »

Ainakun itse olen lordia käyttänyt, niin varusteena on ollut khornen merkki ja daemonweapon. Ei ehkä tehokkain ratkaisu, mutta itse pidän.
Tupla clawit on varmasti hyvä vaihtoehto kans, en tosin ole kokeilemaan päässyt.
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Khornen merkki ja tuplatassut ON aika hyvä, kun jätkä lyö kohtalaisen monta keraa, ja voi viellä rerollia ne.
Itse olen käyttänyt myös demoniweponia ilman mitään merkkiä, ja sekin on toiminut. Toisaalta slaaneshin on aika hyvä, ja sitäpä melkein suosittelisin valinnaksi, jos demoniaseen ottaa.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Tassut ja slaaneshin demoniase on varmaan suosituimmat vaihtoehdot, se instakill houkuttelee vain niin paljon :) Khornen markilla kaataa kyllä porukkaa mutta suuri vaara että ei iskekkään ja ottaaa ite hittiä. Nurglen wepa on kans ihan hyvä jos vastustajalla on paljon T5-> porukkaa.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

Tupla tassut on kaikista kovimmat. Ainakin minun mielestäni.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

minä kirjoitti:Tupla tassut on kaikista kovimmat. Ainakin minun mielestäni.
Salama tassut on ihan kova valinta. Tosin kärsii S puutteesta, jos tarvitsee menne vähän kovemman kaverin kimppuun .

Paperilla olen haaveillut Tzeenght lordia demoni aseella+bikella/disck:lla. Kaveri jolla vähän enemmän kestoa ja pystyy sekä ampumaan ilkeästi ja vielä lähistelemään.
Aemilius

Viesti Kirjoittaja Aemilius »

Kiitos vastauksista, ne olivat tuttuun tapaan suureksi avuksi. Jos kenelläkään ei ole esittää enää mielipiteitä, tuplaräpylät se jätkä taitaapi saaha.
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Itse omaa lordiani olen peluuttanut Slaaneshin demoni weaponilla ja combi-meltalla termaripanssarissa, kunnon jokapaikan höylä. Tämä jätkä on pariin otteeseen polkenut yksinään viholliselta useammankin ryhmän käyttökelvottomaksi. Tosin mulla on aina käynyt hyvä tuuri sen daemon weaponin kanssa. :)
sortaja

Viesti Kirjoittaja sortaja »

Jos laittaa tuplalapaset niin lordin yksikköön kannattaa ainakin puskea fisti tai pari komppaamaan lordin puntin puutetta. Ei sitten liikaa harmita. DW on tietysti kaksipiippuinen juttu mutta riskejä on otettava, sehän nyt on selvää.
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Heitetään se oma lusikka kans soppaan. Twin claweja suosittelen ehdottomasti. Toki tarvitsee sen purkinavaajan mukaan tai likelle tueksi kun tulee tiukka paikka. Markeista joko khorne tai slaanesh. Mutta muutkin toimivat.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Jurpo

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Termoskannulordille twinclawit tai demoniase. Kolmella iskulla ei juhlita, joten demoniase se on. Merkeistä Khorne tai Slaanesh.

Itse asiassa kannattavampi on ottaa Sorcerer. Yksi isku enemmän ja se on vielä Force Weapon. Lähisteho käytännössä sama.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”