Dwarf Slayer Highlight
Dwarf Slayer Highlight
Jtn tämän uuden armeijan myötä tarvitsisi myös näitä uusia jippojakin, eli kuinka saan esim. valaistusta luotua tasaisesti slayeriin jos soihdun kaltaistakin olisin aikeissa lisätä miniatyyriin konfauksen muodossa? Muutenkin tuosta konfauksesta muutamia niksejä olisi kiva tietää, miten green stuff ja muut? Ja sitten varmaankin tämä tarkein eli miten dwarfin skinistä saa fabamaisen realistisen? Mitä washeja kannattaisi käyttää, jottei menisi kerrostelma överiksi?
Re: Dwarf Slayer Highlight
Ihosta voin vinkkailla sen verran että itse olen sutinut pohjakerrokseksi Dark Fleshiä, sitten Dwarf Fleshillä päällystänyt lähes koko helahoidon ja sitten vedellyt korostuksia Elf Fleshillä. Sitten vielä pieniä huitaisuja Bleached bonella ja avot. Jos on ollut tarvetta saada kontrastia siihen ihoon, niin olen tehnyt sen sutimalla vesitettyä Dark Fleshiä sinne syvänteisiin. Tällä metodilla saa about tuommoista ihoa, ihan tarpeeksi fabamaisen realistista minun tarpeisiini.
Source lightingin (vai mikä se nyt sitten ikinä onkaan) maalaamiseen löytynee jotain tutoriaaleja netin syvänteistä, siitä vain tonkimaan. Green stuffinkin käyttöön on olemassa jotain oppaita, mutta käytönhän oppii vasta harjoitellessa. Itse vääntelin tässä jokin aika sitten soihdun green stuffista, tulos ei nyt niin kovin kummoinen ollut mutta kai siitä näkee että jonkinlainen liekehtivä keppi siinä kourassa on. Kai se sitten maalaamalla paranee.
Source lightingin (vai mikä se nyt sitten ikinä onkaan) maalaamiseen löytynee jotain tutoriaaleja netin syvänteistä, siitä vain tonkimaan. Green stuffinkin käyttöön on olemassa jotain oppaita, mutta käytönhän oppii vasta harjoitellessa. Itse vääntelin tässä jokin aika sitten soihdun green stuffista, tulos ei nyt niin kovin kummoinen ollut mutta kai siitä näkee että jonkinlainen liekehtivä keppi siinä kourassa on. Kai se sitten maalaamalla paranee.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.