Aattelin tehä tämmösiä beastman teemaisia penal legion Ig ukkoja mutta en oikein saa mistään inspiraatiota.
Mietin että chaos beastmanien normi soturien vartalo mutta sitten onkin kädet vähän ongelma,ehdotuksia?
aion antaa perus jannun housut ja lasgunit käteen,muut on sitten beastmaniaa.
Shoot
penal legion ongelma
-
IGgoblinego
penal legion ongelma
http://img32.imageshack.us/gal.php?g=dsc6674pieni.jpg voikun joku vielä kommentoisi näistä
- 'Neljäviitonen
Re: penal legion ongelma
Hei, ei niitä kaikkia konversioita ja vastaavia tarvitse muilta kyseltä. Jos haluat tehdä sellaisia, niin senkus teet.
Itse aion mm. värkätä kaartille hiihtojoukkoja 'count as' rough ridereiksi,
eikä minua juuri kiinnosta, että onko idea toisten mielestä hyvä tahi surkea.
Jos taas kyselit vinkkejä inspiraation puutteessa, niin tämä lienee väärä alue siihen. (sori Samssoni ja muut)
Itse aion mm. värkätä kaartille hiihtojoukkoja 'count as' rough ridereiksi,
eikä minua juuri kiinnosta, että onko idea toisten mielestä hyvä tahi surkea.
Jos taas kyselit vinkkejä inspiraation puutteessa, niin tämä lienee väärä alue siihen. (sori Samssoni ja muut)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
-
IGgoblinego
Kiitopsia vain,kyselin nyt vain vaihtoehtoja jos vaikka tärppäisi toinenkin mutta mikäs alue sitten olisi parempi?
http://img32.imageshack.us/gal.php?g=dsc6674pieni.jpg voikun joku vielä kommentoisi näistä
Maalaus, konverttaus ja maiseman tekoIGgoblinego kirjoitti:Kiitopsia vain,kyselin nyt vain vaihtoehtoja jos vaikka tärppäisi toinenkin mutta mikäs alue sitten olisi parempi?
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Meikä oo tehny noita ja kuvia löytyy täältä.
Penaaleilla on ungorin yläkroppa ja Ig:n jalat, ja kädet menee molemmilta roduilta noille ihan hyvin.
Penaaleilla on ungorin yläkroppa ja Ig:n jalat, ja kädet menee molemmilta roduilta noille ihan hyvin.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi