"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Magneetit + Carnifex

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Kaaosmursu

Magneetit + Carnifex

Viesti Kirjoittaja Kaaosmursu »

Terve eli yritän magnetisoida carnifexin kädet olen porannut torsoon reijät liimannut 2x 6mm rare earth magneettia sisään ohut kerros green stuffia päälle. Käsiin olen laittanut yhden samankokoisen magneetin.

Kädet pysyvät kyllä kiinni mutta valuvat/kääntyvät/pyörivät aivan liikaa mites te muut olette ratkaisseet ongelman?
Half-breed

Re: Magneetit + Carnifex

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Vahvemmilla magneeteilla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Chili

Viesti Kirjoittaja Chili »

Kaaosmursu kirjoitti:Terve eli yritän magnetisoida carnifexin kädet olen porannut torsoon reijät liimannut 2x 6mm rare earth magneettia sisään ohut kerros green stuffia päälle. Käsiin olen laittanut yhden samankokoisen magneetin.

Kädet pysyvät kyllä kiinni mutta valuvat/kääntyvät/pyörivät aivan liikaa mites te muut olette ratkaisseet ongelman?
laitat 2magneettia vierekkäin, 0 0 torsoon ja käteen, 0 0
kyllä minunkin assault cannon termiksen käsi pyörii, en välitä
Google kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskus
Zaraki Kenpachi

Viesti Kirjoittaja Zaraki Kenpachi »

Itselläni 5x3mm supermagneeteilla kiinni carnien kädet ja hyvin toimii. Ei heilu ja kädet pysyy niissä asennoissa mihin ne laittaa. Eli hanki vahvempia magneetteja kuten Half-breed jo sanoikin.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."

Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Natriks

Viesti Kirjoittaja Natriks »

Vahva magneetti ei ole aina hyvä vaihtoehto. Sillä itse kokeilin magnetoida crisis batlesuitin käden ja aseen, mutta liimaus petti ja magneetti repesi irti kädestä.
(käytin erikeepperiä)
Kysykää mitä vaan vastaamme mitä sattuu.
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Natriks kirjoitti:Vahva magneetti ei ole aina hyvä vaihtoehto. Sillä itse kokeilin magnetoida crisis batlesuitin käden ja aseen, mutta liimaus petti ja magneetti repesi irti kädestä.
(käytin erikeepperiä)
KOSH
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Natriks kirjoitti:Vahva magneetti ei ole aina hyvä vaihtoehto. Sillä itse kokeilin magnetoida crisis batlesuitin käden ja aseen, mutta liimaus petti ja magneetti repesi irti kädestä.
(käytin erikeepperiä)
Vahva magneetti ei ole yhtä kuin iso magneetti. Ja ehdoton EI erikeepperille.
Zaraki Kenpachi

Kannattaa ihan jotain pienoismallien kasaamiseen tarkoitettua liimaa käyttää :| Itselläni super attackia ja sillä on magneetit pysynyt kiinni.

Miksi laitoit erikeepperillä...?

KuoFi.net
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Zaraki Kenpachi kirjoitti:Kannattaa ihan jotain pienoismallien kasaamiseen tarkoitettua liimaa käyttää :| Itselläni super attackia ja sillä on magneetit pysynyt kiinni.

Luultavasti koska ei tiennyt millä liimata magneettia, eli liian epävarmaa. Huonolla tuurillahan se voi sulattaa väärää materiaalia tuo figuliima. Ihan hyvä varmuuden vuoksi tarkistaa.
Zaraki Kenpachi

Drumavatic´ kirjoitti:
Zaraki Kenpachi kirjoitti:Kannattaa ihan jotain pienoismallien kasaamiseen tarkoitettua liimaa käyttää :| Itselläni super attackia ja sillä on magneetit pysynyt kiinni.

Luultavasti koska ei tiennyt millä liimata magneettia, eli liian epävarmaa. Huonolla tuurillahan se voi sulattaa väärää materiaalia tuo figuliima. Ihan hyvä varmuuden vuoksi tarkistaa.
Eipä ole tullut vielä vastaan mitään minkä tuo liima olisi onnistunut sulattamaan. Offtopic.

Mutta juu, kannattaa tuota super attackia testata, sillä pysyy hyvin kiinni. Ja jos menee magneetit väärin päin niin ne saa myös irroitettua jos heti huomaa virheen, muuten ne saa irti lisäämällä lisää liimaa. Kuivunut liima "sulaa" ja ei kuivu ihan heti joten sen magneetin saa pois.

KuoFi.net
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”