"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muutoksen Alienin Kaaoksen Petoja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Alien of Change

Muutoksen Alienin Kaaoksen Petoja

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

15.6.09

Yksi kesän lupauksistani oli koota ja maalata Beast Herd joten laitoin aiheen siitä ja tulevan armeijani figuista myös. Aiheena on koota lumiaiheinen armeija petoja. Valitettavasti vielä ei ole maalattu yhtään goria tai ungoria, mutta kolme on valmiina maalattavaksi.

Wargor on kuitenkin maalattu joten tässä hieman kuvia siitä...Tosin GW tekolumi ei näytä kyllä aidolta lainkaan :(

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Wargorin iho on scorched brown ja chaos black maalien yhdistelmä. En muista paljon laitoin mitäkin, mutta sitä on kuitenkin jäljellä...

Ainakin minun mielestäni osaan näitä maalata paremmin kuin kaaos mariineita :)
Yritän päivittää niin pian kuin on mahdollista (Tällä viikolla en kuitenkaan voi)
Sitten vain kommenttia tulemaan :D
Drakojan

Re: Muutoksen Alienin Kaaoksen Petoja

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Lumi ei todellakaan näytä lumelta ollenkaan. Suosittelen tätä tai jotain muuta ohjetta, tulee halvemmaksikin. Nyt tuon GW:n eritteen takia figua on muuten hankala arvostella.
mister??!!

Viesti Kirjoittaja mister??!! »

Näyttää aivan saippualta.
Keisarin mietteitä:"Toi seinä ei kaatunut vaikka katselin sitä 5000 vuotta... ehkä tuo toinen seinä..." "Ai kappas sehän on Angron. Mitä sinä tuolla demoniaseella?"
Alien of Change

Drakojan kirjoitti:Lumi ei todellakaan näytä lumelta ollenkaan. Suosittelen tätä tai jotain muuta ohjetta, tulee halvemmaksikin. Nyt tuon GW:n eritteen takia figua on muuten hankala arvostella.
Halvemmaksikin? Nyt sitten lopetan GW ryöstöhintaisen tekolumen käyttämisen! ' Polttaa pakkauksen sisältöineen Bolt of Change tailla'
Jaahas, täytyy sitten kaivaa sanakirja esiin.
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Alien of Change kirjoitti:
Drakojan kirjoitti:Lumi ei todellakaan näytä lumelta ollenkaan. Suosittelen tätä tai jotain muuta ohjetta, tulee halvemmaksikin. Nyt tuon GW:n eritteen takia figua on muuten hankala arvostella.
Halvemmaksikin? Nyt sitten lopetan GW ryöstöhintaisen tekolumen käyttämisen! ' Polttaa pakkauksen sisältöineen Bolt of Change tailla'
Jaahas, täytyy sitten kaivaa sanakirja esiin.
Eihän tuo nyt ole edes vaikeaa tekstiä, perusenkulla mennään. Ja kun sanon halvemmaksi, meinaan puoli-ilmaiseksi GeeWeen ryöstöhintoihin verrattuna.
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Jo ilman tuota lunta figu on sotkuinen, eli selkeys olisi hyväksi. Jos haluaa lunta figuihin niin basea lukuunottamatta se kannattaa varmaan tehdä maalaamalla. Kuvat ovat myös huonoja, yhdessäkään ei näy figua kokonaisuudessaan.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Mitä olet tuohon lumeen sotkenut? Näyttää siltä että siinä on enemmän erikeepperiä kuin lunta. Itse olen saanut GW:n lumen näyttämään ihan hyvältä. Tosin vain figujen baseissa, en niiden päällä. Ei siitä kyllä mitään kinoksia kuitenkaan saa.
Alien of Change

Skidi kirjoitti:Mitä olet tuohon lumeen sotkenut? Näyttää siltä että siinä on enemmän erikeepperiä kuin lunta. Itse olen saanut GW:n lumen näyttämään ihan hyvältä. Tosin vain figujen baseissa, en niiden päällä. Ei siitä kyllä mitään kinoksia kuitenkaan saa.
Lumeen olen sotkenut semmoista liimaa mitä käytän nykyään. Taidan kuitenkin jättää tämän ukkojen päälle lumen laittamista...Etenkin tällä liimalla kun muutenkin välillä tekee joitakin rinkeleitä figujen osia liimatessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”