Vihdoinkin sain nämä valmiiksi, eihän siinä mennyt kuin puoli vuotta. Nyt sitten taas welffejä.
Kuvat on nyt tälleen ovelasti, kun vihdoinkin kekkasin että miten ne saa näin, eli klikkailkaa kuvia isommiksi.

santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Monilla on isommat ruudut, ja nyt ruudun laitoihin jäi valkoista. Eli mä olisin kyllä helposti kattonu n. 20 % suurempia kuvia.Tuhis kirjoitti:Hmm. Onko tuo 768x576 muidenkin mielestä liian pieni kuvakoko? Se on nimittäin isompi kuin mitä yleensä laitan, ja ainakin omalla pienellä ruudulla tosi ison näköinen.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Sain ukot ihan avaamattomissa paketeissa, eli itse oon koonnut ja modannut. Oli kyllä aika puuduttavaa hommaa noiden zombien ja ghoulien kohdalla, ja blood knightit vei tuhottomasti aikaa myös. Baset on simppeleitä, koska A) asiakkaalle sopi simppelit baset B) asiakas ei pyytänyt monimutkaisia baseja C) en olisi tehnyt, vaikka olisi pyytänyt, tajuatte miksi, kun laskette armeijan alustojen lukumäärän :)ile kirjoitti:Erittäin tyylikäs armeija, kauniisti toisiinsa sointuvat ja näyttävät värit. Baset ovat ehkä aavistuksen simppeleitä koko komeuden yleiseen tasoon verrattuna. Mun silmiin silmättömät zombit on paremman näköisiä kuin sellaiset, joiden silmissä on sinistä. Tajuan efektin, ja sitä kaipaavalle toi on just!, mutta mä olisin lähtenyt tekemään toisin.
Noinpa tuli suomalaiseen tapaan taas etsittyä kritiikkiä. :)
Saitko figut koottuna, vai onko kokoaminen & modaus myös omaasi?
-ile
Joo piti pari kertaa vierailla puolenkuun peleissä ostamassa maaleja :) Ja kyllä mä sitten joskus saan itsellenikin armeijan valmiiksi.Lind The ChessMaster kirjoitti:Ei hevon helvetti -.-
Ei siinä mitään, että jälki osaa olla noin hyvää tässä figumäärässä, mutta että pelaajalla on rahaa tuhlata halvimmillaan 400euroa figuihin (suomesta ostettuna päälle 600) sekä maksaa palkkamaalaus noille... kyllähän sitä lompakko tyhjeni samalla lailla kuin tuhiksen maaliputellit.
Loistavaa työtä, odotan innolla milloin maalaat itsellesi jonkun tämän kokoisen armeijan.
Maalasin nämä ihan suomalaiselle tyypille. Nimeä en kerro, mutta kyllä varmaan sitten turnauksissa saatte selville.Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Onpas todella... Todella upeaa jälkeä!
Tykkään ihan pipona tuosta tummasta tunnelmasta ja noista hohtavista silmistä. Jos saan udella, niin jäikö ihan suomeen vai läksikö ulkomaille ?
Pyydän tähtitieteellisiä summia vähintään. Noei ihan. En kerro tarkkaa summaa, mutta voin antaa vihjeen, että tästä hommasta saatu rahamäärä on kolminumeroinen, viidellä jaollinen ja pyöristyy tuhanteen euroon, jos summa ilmoitetaan tuhansissa euroissa :PDa Big Boss kirjoitti:Paljonko sinun hinnat ovat? :3
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Elä ny hulluja puhu.Chili kirjoitti:fiev hundred?