huolia ig:n kanssa (taas)
-
big bad wolf
huolia ig:n kanssa (taas)
eli nyt kun olen alkanut ymmärtää tätä 40k peliä on ilmennyt ongelma. aloin kerätä ig:tä koska figut miellytti ja armeija vaikutti muutenkin mielenkiintoiselta, tietämättä, että tämä armeija perustuu massaan, jolloin on pakko hankkia monien eurojen edestä figuja. en itse juuri paljoa ansaitse/tienaa kolikoita ja en haluaisi kaikkia rahojani sijoittaa figuihin.
mitä minun kannattaisi tehdä asian kanssa?
kannattaiskiko lopettaa jo tässä vaiheessa kun olen 30 eurolla näitä ostanut ja aloittaa jokin muu joukkio ?
olisin kiitollinen jos joku viisaampi osaisi auttaa tässä onkelmaisessa, koska asia painaa minua...
mitä minun kannattaisi tehdä asian kanssa?
kannattaiskiko lopettaa jo tässä vaiheessa kun olen 30 eurolla näitä ostanut ja aloittaa jokin muu joukkio ?
olisin kiitollinen jos joku viisaampi osaisi auttaa tässä onkelmaisessa, koska asia painaa minua...
- Half-breed
Re: huolia ig:n kanssa (taas)
Ei IG:seen ole pakko hirvittävästi rahaa upottaa. Tee armeijasta mekanisoitu eliittilista, niin ei mene niin paljoa rahaa. Jos kuitenkin raha on oikea ongelma, niin tämä harrastus ei ole oikein otollinen, sillä mihin tahansa armeijaan uppoaa satoja euroja.
Tosin aina on mahdollista ostaa kama käytettynä.
Tosin aina on mahdollista ostaa kama käytettynä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ei ole pakko kerätä massaa, mutta toki ne tankitkin maksaa.
Muutkin armeijat on kalliita, IG sentään on kokonaan muovia.
Muutkin armeijat on kalliita, IG sentään on kokonaan muovia.
-
big bad wolf
eikö kuitenkaan ole mahdollista olla käyttämättä infantry platooneja?
- Half-breed
Katsoppa codexia ja tsekkaa mitä kaikkea siellä troopissa on.big bad wolf kirjoitti:eikö kuitenkaan ole mahdollista olla käyttämättä infantry platooneja?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Voit käyttää Veteraaneja trooppeina, jolloin saat pienemmästä määrästä figuureja enemmän pisteitä irti. Noille sitten voisi olla hyödyllistä hankkia erikoisaseita, kuten plasma- tai meltaguneja. Perus Cadianpaketissa tulee kyllä ihan hyödyllisiä kranaatinheittimiä, mutta noilla ei mitään kestävämpää pahemmin rikota. Flamerit ovat myös ihan hyviä, mutta käyttö saattaa olla vaikeaa ja Veteraanien hyvä ampumistaito menee hieman hukkaan.
Miau.
-
big bad wolf
eli montako squadia infantry platoonissa pitää olla vähintään?
2 plus se komento, eikö tästä ole jo ollut puhetta?? Trooppiin saa muutakin ku infantry platuunoita. Veteraaneja ei saa platuunaan, niitä saa vain erikseen, 10 ukon ryhminä. 1 ryhmä=10 ukkoa=1 troop choice, eli troopit saa kokoon kahdella veteraaniryhmällä=20 napilla. Tai sitten penal legion-ukoilla, 10 jätkää=1 ryhmä=1 troop choice, näitäkään ei saa platuunaan.
-
big bad wolf
pelastit päiväni oberon!!! :D
Lue se codexi ajatuksella, ja loppuviikkosi on yhtä juhlaa vaan.
- Isä_Aurinkoinen
Itselläni on sama vika.big bad wolf kirjoitti:en itse juuri paljoa ansaitse/tienaa kolikoita ja en haluaisi kaikkia rahojani sijoittaa figuihin.
Ajan kanssa, ja käytettyjä suosimalla saa aika hemmetin isojakin kokonaisuuksia, nimimerkillä IG 3000 pistettä kasassa.
Toki, IG:tä olen kerännyt sen 2 - 3 vuotta, mutta olen aloittanut mariinit tossa välissä.
40 kilon sotavasara ei kyllä todellakaan ole köyhän touhua, mutta kun käyttää aikaa ja malttia, niin kyllä sitä läskiäkin alkaa nurkkiin kerääntymään.
Codexi pitää, tietysti, aina olla uusin, joten siihen kannattaa aina investoida. Tällöin ei osta "huonoja" yksiköitä, vaan pystyy sijoittamaan tehokkaasti ma$$in$a. Tietysti, oman armeijan teema täytyy aina muistaa ja pitää mielessä (ergo, jos käyttää mekanisoitua armeijaa, on ihan turhaa panostaa hirvittävään jalkaväki massaan).
There is only one constant in life, and that's change.
Always seek to improvise, improve and adapt.
Always seek to improvise, improve and adapt.
1800pts ig omalla kohdalla tulee maksamaan jotakuinkin 300 euroa... Ei mielestäni paha, kun miettii että hintaan sisältyy 10tankkia 65 infantry äijää... Pikku hiljaa kun ostelet niin hyvä tulee