"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Eldar 500pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
hui

Dark Eldar 500pts

Viesti Kirjoittaja hui »

Eli Dark Eldareita olen aloittamassa ja 500 pisteen lista pitäisi väsätä.Suurin piirtein tämmöinen lista olisi tulossa, mutta yksityis kohdissa tarvitsisin vähän apua.
Eli armeijaan tulisi Drachon, noin kymmenen warrioria, kaksi raideria ja talos. Warriorit ja Taloksen olen jo ostanut joten ne ovat välttämättömiä mutta muuten olen avoin neuvoille. Suurin piirtein pisteet olen laskenut riittämään, että optioillekin on tilaa. Varmaan dark lanceja vaan niin paljon kun saa? Mutta heitelkää toki ehdotuksia.
Kylis

Re: Dark Eldar 500pts

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Dark lanceja totta kai ja raidereihin night shield lisämään pikkaisen sen kestoa. Lordille kannattaa ostaa 2+ inva.
Magnumit on täällä aina valmiina.
hui

Re: Dark Eldar 500pts

Viesti Kirjoittaja hui »

Kiitos, tuostakin oli jo paljon apua. Voisiko joku kertoa sen invan hinnan, kun ei sitä kirjaa nyt ole kädenulottuvilla?
Ja lisää neuvoja myös jos mahdollista. Pärjääkö tuon tyyppisellä listalla ollenkaan?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”