space marine captain ja biket
-
Raivomuumi
space marine captain ja biket
GW:een sivuilla lukee http://www.games-workshop.com/gws/conte ... 27&start=4 että jos captain on mopon kyydissä niin saa mopoja trooppiin. Because the Space Marine Captain is mounted on a Space Marine Bike, you can select Space Marine Bike Squads as Troops choices. Onko tuo mahdollista. Mulla on ladattu codex niin en jaksanut alkaa tarkemmin selaamaan mutta en ainakaan nähnyt mitään sellaista sääntöä.
- Half-breed
Re: space marine captain ja biket
Ostetaan se codexi ja katsotaan sieltä. Sotusta ei sääntöjä lurkita.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Guardsniper
Kunhan vedättävät. Huvin vuoksi ne sen on sinne kirjoittanut.raivomuumi kirjoitti:GW:een sivuilla lukee http://www.games-workshop.com/gws/conte ... 27&start=4 että jos captain on mopon kyydissä niin saa mopoja trooppiin. Because the Space Marine Captain is mounted on a Space Marine Bike, you can select Space Marine Bike Squads as Troops choices. Onko tuo mahdollista.
Ja tätähän kannattaa okein mainostaa julkisella foorumilla.raivomuumi kirjoitti:Mulla on ladattu codex
Vai olisiko niin, että ko. ladatusta dexistä puuttuu sivu tai kaksi? Oli miten oli. Hanki käsiisi oikea codexi ja lue sieltä.raivomuumi kirjoitti:niin en jaksanut alkaa tarkemmin selaamaan mutta en ainakaan nähnyt mitään sellaista sääntöä.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Raivomuumi
Eikun nyt löyty. mutto joo sry kun tälläsiä tyhmyyksiä tuun tänne kysylee.
Ei todellakaan näin!raivomuumi kirjoitti:Mulla on ladattu codex niin...haluan että rikotte kanssani tekijänoikeuslait ja kerrotte miten tämä menee!
Muumille tästä varoitus. Seuraavalla kerralla heitän suoraan jäähylle.