"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minun All Female Dark Elves Army !!!! 25kuvaa

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Fierysigil[FIN]

Re: Minun All Female Dark Elves Army !!!! 25kuvaa

Viesti Kirjoittaja Fierysigil[FIN] »

Nättejä, maalaus onnistunut, muutama makro-toiminnon kuva ei olisi pahitteeksi, varsinkaan yksittäisistä charactereista. Kyllä ne kaikki naisilta näyttää, kylmistä yksilöistä ja hydrasta en mene sanomaan mitään, liittyen nais-teemaan. Eli, muutamaa tarkempaa kuvaa olisin vailla, jos ne saisin niin kiitos vaan =)
Emp

Viesti Kirjoittaja Emp »

Ihan jees figujahan nuo, ainoa valitus tulee kyllä lohikäärmeen (?) siivistä, jotka näyttävä melko karuilta.

Pari kuvaa voisi laittaa [IMG] tageilla näkymäänkin, kaikki eivät välttämättä jaksa klikata pelkästään linkkejä.
Wut.
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Oikein mukavan näköisiä, kuinka iso armeija pisteiltään kyseessä?
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

MItes toi tissitilanne.

Ihan näppäriltä figuilta näyttää tossa pelipöytä tasolta otetussa kuvassa, mikä on ilmeisesti ollut tarkoituskin. Kyllä näiltä pataan ottaisi.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Kevyemmin puetuilla figuilla highlightit näyttävät rusketusraidoilta. Pimentohaltiat siis käyttävät bikineitä rannalla! :)

Menevä peliarmeija hilpeällä teemalla.

-ile
skeletorlord

Viesti Kirjoittaja skeletorlord »

Noniin eli itse hydra ja lohari eivät ole tisseillä höystetty ei myöskään Special Characterit niinkuin Malekith ja Malus ja Shadowblade.
mutta kaikilla muilla on Tissit conffattuna jopa cold one knighteilla vaikka joku ei ollut siitä täysin varma.
Armyn koko on kaikilla figulla noin 7000pts , maalauksessa on aina paranettavaa

Kiitos kommenteista.
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Ei pelkät tissit tee naista :D Jos sua tulee vastaan mies jollon rinnat ni onks se sun mielest naine?
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Fierysigil[FIN]

skeletorlord kirjoitti:mutta kaikilla muilla on Tissit conffattuna jopa cold one knighteilla vaikka joku ei ollut siitä täysin varma.
Puhuin Cold-oneista, en knighteista.
JOy kirjoitti:Ei pelkät tissit tee naista :D Jos sua tulee vastaan mies jollon rinnat ni onks se sun mielest naine?
ON! Ainakin, jos ne (tissit) on hyvän näköset. Jos ei ole nainen niin... Noh, jokainen miettiköön mitä miettiköön siinä vaiheessa.
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

JOy kirjoitti:Ei pelkät tissit tee naista :D Jos sua tulee vastaan mies jollon rinnat ni onks se sun mielest naine?
ON! Ainakin, jos ne (tissit) on hyvän näköset. Jos ei ole nainen niin... Noh, jokainen miettiköön mitä miettiköön siinä vaiheessa.[/quote]

Jokaisella mieltymyksensä.. Itse tykkään enemmän naisekkaista naisista kuin sellaisista jotka näyttää miehiltä ja niillä on kahden sentin mustat jalkakarvat ;D
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Fierysigil[FIN]

JOy kirjoitti:Jokaisella mieltymyksensä.. Itse tykkään enemmän naisekkaista naisista kuin sellaisista jotka näyttää miehiltä ja niillä on kahden sentin mustat jalkakarvat ;D
Montako hyvä tissistä miestä olet nähnyt -.-^ Minä en onnekseni ole nähnyt yhtään. Tai en ainakaan tiedä, oliko hän sitten mies. Oh well.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”