Olen nyt vihdoinkin päättänyt että pelaan Lizkoilla kun aloitan pelaamisen (Luultavasti Telluksen/Joyn kanssa, siitä on jo puhuttu). Toivoisin vinkkejä ja arvostelua juuri tekemääni listaan. Tarkistin listan Armybuilder demolla ja puhelimen laskimella. Tässä olis peruslista:
HQ: Saurus Oldblood (General) 145
| Spear 8
| Light Armor 10
| Shield 6
| Cold One (Mount) 30
TOTAL: 199
Total: 64
Core: Saurus Warriors 110
| Musician 6
| Standard Bearer 12
| Spear 10
Total: 138
TOTAL: 202
Total: 174
| Standard Bearer 14
TOTAL: 349
Vihdoinkin olen saanut alun.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
- coiled one
Re: 750 Lizardmen
Örhm... oletko varmasti perillä siitä mitä charactereja saa tietyn suuruisiin peleihin.
Katsos, kun Lordi tason charactereja saa vain 2000+ peleihin.
Kun vaihat oldbloodin scarveteraaniin niin saat vähän pisteitä, sitten näin pienessä pelissä en itse ottaisi temple guardia.
Tiputa vaikka ne templet pois ja ota muutama terradon tilalle, sit skinkit ois hyvä muuttaa skirmishereiks.
Katsos, kun Lordi tason charactereja saa vain 2000+ peleihin.
Kun vaihat oldbloodin scarveteraaniin niin saat vähän pisteitä, sitten näin pienessä pelissä en itse ottaisi temple guardia.
Tiputa vaikka ne templet pois ja ota muutama terradon tilalle, sit skinkit ois hyvä muuttaa skirmishereiks.
mitä tähänki kirjottas...
no vaikka: hell bent for leather
no vaikka: hell bent for leather
Olisi mukava jos laittaisit modelejen lukumäärän kussakin yksikössä.
"Kahvi juodaan useimmiten kahvikupeista." -Wikipedia
no siis tämän tein siltä pohjalta että Templet ja Skinkit ja muut tulee suoraan Battalion alkupakista, ja sankarin sitten ostan erikseen.
EDIT: niin joo ne yksiköiden lukumäärät =). en tiedä että onko hinnat sitten sen jälkeen enää kohdallaan, sillä Sauruksia on 20, skinkkejä 12, cold one Ridereitä 8 ja templejä 10.
EDIT: niin joo ne yksiköiden lukumäärät =). en tiedä että onko hinnat sitten sen jälkeen enää kohdallaan, sillä Sauruksia on 20, skinkkejä 12, cold one Ridereitä 8 ja templejä 10.
Vihdoinkin olen saanut alun.
Metal is what we love.
Metal is what we love.