Marginaalipelien Basaari[vuosaari]
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Marginaalipelien Basaari[vuosaari]
-Miniatyyripohjaiset sotastrategiapelit(mm.Warhammer40k,Warhammer Fb)
-oheistoimintaa(mm.maalausta,maaston rakentaminen,)
-Keräilykorttipelit(mm.Magic the Gathering/gateway)
-12+vuotiaille
-Maanantai klo 17.00-21.00 Kallahden nuorisotalo(yläkerta)Pohjavedenkatu 5
00980 HKI
-pelipöytiä tulossa 3kpl
-infoa muista peleistä ja toiminnasta Teemu Himanen 044-3733403
lisää aiheesta topic:ssa tai foorumilla
-oheistoimintaa(mm.maalausta,maaston rakentaminen,)
-Keräilykorttipelit(mm.Magic the Gathering/gateway)
-12+vuotiaille
-Maanantai klo 17.00-21.00 Kallahden nuorisotalo(yläkerta)Pohjavedenkatu 5
00980 HKI
-pelipöytiä tulossa 3kpl
-infoa muista peleistä ja toiminnasta Teemu Himanen 044-3733403
lisää aiheesta topic:ssa tai foorumilla
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Re: Marginaalipelien Basaari[vuosaari]
Lähinnä mietityttää tuo tapahtuman nimi. Fabakytkoo ja MtG marginaalipelejä? Onko tuo otsikko itseironinen? (joo siis verrattuna esim. Afrikan tähteen niin ovat marginaalipelejä, mutta kuitenkin...)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Elä inise, ihan hyvä toi on..
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
aika randomia kommenttia:) ehkäpä pikku ukot ja mätäkät on marginaalissa suuren kansan mielestä?Silveri kirjoitti:Lähinnä mietityttää tuo tapahtuman nimi. Fabakytkoo ja MtG marginaalipelejä? Onko tuo otsikko itseironinen? (joo siis verrattuna esim. Afrikan tähteen niin ovat marginaalipelejä, mutta kuitenkin...)
Veikkaisin kyllä, että kun mtg, tai wh40k ja afrikan tähti pannaan rinnakkain, niin afrikas stjärna jää sinne marginaaleihin. :)
Ottaen huomioon tämän foorumin yleisen sisällön, en määrittelisi noita marginaalipeleiksi. Kun avasin topicin, kuvittelin törmääväni Flames of Wariin, Battlefleet Gothiciin tai johonkin sellaiseen.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
- Kaapelikala
Työntekijöitä ei voi syyttää johtajien johtajien tekemistä virheistä. Nimi on mikä on, eikä sitä saa muutettua ihan heti. Jos on kiinnostunut MB:n toiminnasta, käykää ihmeessä paikalla katsomassa miltä näyttää.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
avaamalla topicin törmäät niihin peleihin mitä itse haluat ajaa sisään kerholle. mutta eipä tässä nyt varmaan sen kummempia tarvii nahistella tuskin kitenkaan tre:lta olet tulossa meijän pikku kerhollemme.Markkola kirjoitti:Ottaen huomioon tämän foorumin yleisen sisällön, en määrittelisi noita marginaalipeleiksi. Kun avasin topicin, kuvittelin törmääväni Flames of Wariin, Battlefleet Gothiciin tai johonkin sellaiseen.
Ehkä pointtina on se, että otsikon soisi olevan suht kuvaava. Pk-seutulaisena voisin hyvin kuvitella lähteväni pelaamaan niitä oikeita marginaalipelejä Tampereelle (tai katos pirulainen - näinhän just kävi viikonloppuna), mutta en luomaan sinne skeneä yksin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Harvapa Tampereelta asti Helsinkiin lähtee tuon otsikon takia avaamatta topiccia.
Niin no mikä se otsikon tarkoitus* sitten on jos ei kertoa aiheen sisällöstä? Siihen lienee jokin syy, että täälläkään topicceja ei ole nimetty "Aihe1", "Aihe2", "Aihe3" jne. vaikka olisihan se yksinkertaista ja siistiä. No tosin huomioiden foorumin pääosan sisällön, niin ei varsinaisesti tule puun takaa edes yksinkertaisten kielellisten asioiden hallinnan taso (eli siis "miten laadin otsikon" tässä tapauksessa).Myyra kirjoitti:Harvapa Tampereelta asti Helsinkiin lähtee tuon otsikon takia avaamatta topiccia.
*Se toinen tarkoitus toki on herättää mielenkiinto, mutta voisi pohtia kenen mielenkiintoa tavoitellaan. Plussaa ehdottomasti toki paikan mainitsemisesta.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- Kaapelikala
Tässä tapauksessa otsikko on aivan yhtä kuvaava, kuin esim. "Ostium VII - Pimeyden Sydän 31.10.-1.11. tai vastaavat. Eihän noissakaan kerrota mitään muuta, kuin tapahtuman nimi. Kyseessä on kerho, jonka nimi nyt vain sattuu olemaan "Marginaalipelien Basaari" (esim. figut vs. WoW, figut jää marginaaliin. Toki nimi voisi parempikin olla.). Itselleni ei "Ostium VII - Pimeyden Sydän 31.10.-1.11." kerro yhtään enempää kuin mahdollisen ajankohdan. Mikä, mitä ja missä ovat tuossakin otsikossa jääneet selvittämättä. Joiduin tuossakin klikkaamaan kerran, että selvisi peli (WHFB), mutta muut olikin enemmän tai vähemmän ison linkkiviidakon takana viestin viimeisellä rivillä.Celebdae kirjoitti:Niin no mikä se otsikon tarkoitus* sitten on jos ei kertoa aiheen sisällöstä?
Miten sitten tuo otsikko pitäisi kirjoittaa "Nimi, paikka"-formaatin sijaan? Ymmärrän toki huomautuksen molempien sanojen isolla kirjaimella kirjoittamisesta, mutta näin on tehty useiden muidenkin (jopa isompien) asioiden nimeämisen suhteen.Celebdae kirjoitti:Siihen lienee jokin syy, että täälläkään topicceja ei ole nimetty "Aihe1", "Aihe2", "Aihe3" jne. vaikka olisihan se yksinkertaista ja siistiä. No tosin huomioiden foorumin pääosan sisällön, niin ei varsinaisesti tule puun takaa edes yksinkertaisten kielellisten asioiden hallinnan taso (eli siis "miten laadin otsikon" tässä tapauksessa).
Oman mielenkiintoni ainakin herätti tuo paikan mainitseminen. Figupelit on oletus tämänlaisella foorumilla.Celebdae kirjoitti:*Se toinen tarkoitus toki on herättää mielenkiinto, mutta voisi pohtia kenen mielenkiintoa tavoitellaan. Plussaa ehdottomasti toki paikan mainitsemisesta.
En sano muuta kuin käykää paikalla nimestä huolimatta. Jos on jotain eksoottisempaa peliä, ottakaa mukaan, mutta ilmoittakaa ensin esim. kerhon omilla foorumeilla.