Huomasin tänään aamulla, että sääntökirja on päivitetty.
Kokonaan uutena juttuna näyttäis löytyvän ainakin reference sheets:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... _Oct09.pdf
Osat 1-4 on niputettu samaan PDF tiedostoon. Ulkoasu on myös muuttunut. http://www.aijaa.com/v.php?i=4978971.jpg
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... Id=4900003
Sääntökirja päivitetty
Re: Sääntökirja päivitetty
Jesh, huomasin itsekin. Nuo ovat siis mun tekemät kun GW ei itse saanut asiaa aikaiseksi :).
ok :)
Mitä sääntö muutoksia? En ole vielä ehtinyt tutkia tarkemmin.
Mitä sääntö muutoksia? En ole vielä ehtinyt tutkia tarkemmin.
Ei siinä muutoksia ole (tai ainakaan pitäisi olla). Vain ainoastaan errata ujutettu sisään (ja yhtä special rule boksia muutettu, mitä ei ollut erratassa suoraan vaan FAQ:ssa joka korjasi säännön).
Humomasi muuten yhden virheen 5. osasta, sivulla 36. Vulturen kohdalla näyttäisi olevan Valkyrien tiedot.
Tulin ostaneeksi tuon sääntökirjan kaupasta kun tykkään lukea painotuotteita enemmän kuin tuijottaa tietokoneen ruutua.
Silmiin pisti muutamien yksiköiden ristiriidat esim. battlefortress, jossa kirjan mukaan olisi enemmän tykkejä. Onko nyt kuitenkin että toi netistä ladattava versio korvaa menee kirjan edelle?
Perussäännöt näyttivät aika samoille mitä nyt olen lukenut ja ymmärtänyt vai olikos jossain huomattavia sääntömuutoksia joita ei kierot silmät ole huomanneet ?
Silmiin pisti muutamien yksiköiden ristiriidat esim. battlefortress, jossa kirjan mukaan olisi enemmän tykkejä. Onko nyt kuitenkin että toi netistä ladattava versio korvaa menee kirjan edelle?
Perussäännöt näyttivät aika samoille mitä nyt olen lukenut ja ymmärtänyt vai olikos jossain huomattavia sääntömuutoksia joita ei kierot silmät ole huomanneet ?
Se Battlefortin aseistus on virhe :). Oikeat aseet on reference sheetissä. Netin säännöt on siis päivitetyt, joten muuten ne menee ohi.
Nopea kertaus muutoksista (ei siis kaikkea). Perussäännöissä on suurimpia muutoksia on assaultissa. BP taulu sai hiukan päivitystä 3 BP sarakkeeseen, jotta hyppäys 3->4 BP ei olisi niin suuri (on se tosin tuplateho vielä). Myös skimmer säännöt on uusittu ja MW erikoissäännöistä on poistunut assault erikoisuus. Lentokoneisiin on tullut muutamia pieniä muutoksia (esim CAP ja Intercept antaa +1 AA osumiseen lentokoneille). Ja skenaario mahdollistaa enintään kahden formaation OW:n garrison tilanteissa. Sitten Marine ATSKNF saanut viilausta sekä eldarit menettäneen spirit stonet (ja pulse muuttunut kahdeksi kudiksi).
Muokkaus:
Kannatan itse muuten seuraavia muutoksia listoihin. Nämä on fanien tekemiä (itse olen mukana) mutta tasoittaa omasta mielestäni peleja aika paljon.
NetEA Army Lists Ammendments Documents
Nopea kertaus muutoksista (ei siis kaikkea). Perussäännöissä on suurimpia muutoksia on assaultissa. BP taulu sai hiukan päivitystä 3 BP sarakkeeseen, jotta hyppäys 3->4 BP ei olisi niin suuri (on se tosin tuplateho vielä). Myös skimmer säännöt on uusittu ja MW erikoissäännöistä on poistunut assault erikoisuus. Lentokoneisiin on tullut muutamia pieniä muutoksia (esim CAP ja Intercept antaa +1 AA osumiseen lentokoneille). Ja skenaario mahdollistaa enintään kahden formaation OW:n garrison tilanteissa. Sitten Marine ATSKNF saanut viilausta sekä eldarit menettäneen spirit stonet (ja pulse muuttunut kahdeksi kudiksi).
Muokkaus:
Kannatan itse muuten seuraavia muutoksia listoihin. Nämä on fanien tekemiä (itse olen mukana) mutta tasoittaa omasta mielestäni peleja aika paljon.
NetEA Army Lists Ammendments Documents