100 procent tyyli
100 procent tyyli
Niin että on käynyt parikin kertaa mielessä tehdä WoCciin ja VCeehen täysin tyyli armeijat.Kysymys kuuluukin että keksiikö joku jotain omaperäistä ja mielenkiintoista teemaa näihin (itellä on käyny mielessä full mara army jota johtaa wulfrik ja ethereal army vampyyri spectral formilla) .JOS jotain käy mielessä niin viestiä vaan .Nyt vielä loppuun että armeijan tehokkuus on vain tiebreikkeri eli teema ensin
sitten käytännöllisyys.
sitten käytännöllisyys.
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
-
Guardian of Chaos
Re: 100 procent tyyli
WoCilla tietenkin se perinteinen röllikuningas ja röllejä.
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
- Isompi Arska
Jos oman tyyylisen armeijan haluaa, niin kannattaa se tyyli keksiä itse, esim vaikka jonkun randomfluffin kautta :)...
Itse olen miettinyt joskus pohjoisessa olevia "kalevala VC:tä" missä on hiukan modattuja lurkkeja sun muuta wightiheppua muutamalla vampillä, sekä "Strigoin suvun viimeisiä aatelisia" missä vielä strigoivmapit pitää pintaansa.
Itse olen miettinyt joskus pohjoisessa olevia "kalevala VC:tä" missä on hiukan modattuja lurkkeja sun muuta wightiheppua muutamalla vampillä, sekä "Strigoin suvun viimeisiä aatelisia" missä vielä strigoivmapit pitää pintaansa.
- Kaapelikala
Mutta eikö VC:llä ole tyylikästä minimicoret ja sankarit ja maksimoidut blood knightit? Sanoo, että nämä on Blood Dragoneita metsäretkellä :D. Ilmeisestikin taitaapi jollain asteella jopa toimia (frenzy vaan on vähän niin ja näin).
WoCilla tietysti Khornen hevosenperuuttajat: Minimisankarit ja lopuilla pisteillä alastomia Khornen maukkaheppoja. Peruuttaa kaiken aikaa, eikä kertaakaan chargea :D
WoCilla tietysti Khornen hevosenperuuttajat: Minimisankarit ja lopuilla pisteillä alastomia Khornen maukkaheppoja. Peruuttaa kaiken aikaa, eikä kertaakaan chargea :D
Sit joku chargee niitä perseeseen eikä ne voi ees juosta pakoon.Kaapelikala kirjoitti:WoCilla tietysti Khornen hevosenperuuttajat: Minimisankarit ja lopuilla pisteillä alastomia Khornen maukkaheppoja. Peruuttaa kaiken aikaa, eikä kertaakaan chargea :D
- Scumboogie
Itse kokeilin kerran fluffilistaa, joss mulla oli vampyyrilordi spectral formilla, pari yksikköä wraitheja, kaksi spectral form vampyyria, kolmet hostit, nekki corpse cartilla, zombeja ja pari pikkuyksikköä blackiksia. Aavearmeija, loistavaa. Ja pataan tuli pahasti kun vihollisen ratling gunit ampui kaiken (!@%!!**!, en muistanut niidenkin tekevän maagisia hittejä). Noh,vampyyriarmeijaan raatokärryjä, ehkä bat swarmeja, spirit hosteja ja musta valmentaja. Coreen zombeja tottakai. Pelitehokkuudesta en ole varma, mutta tyylikäshän se olisi. Sankareiksi joo Vampyyrilordi lohnarilla ja kolme täysillä taikovaa necromanceria (raatokärryissä!). Täydet tyylipisteet.
[nilnil] Englanniksi prosentti on percent, ei procent [/nilnil]
WoCin tyyliarmeija taitaa olla aika helppo, teet armeijan kokonaan omistettuna jollekin jumalalle? Samaten VC:llä perustat armeijan vanhoille Bloodlineille, eli kaikki vampit castereita / meleemiehiä?
WoCin tyyliarmeija taitaa olla aika helppo, teet armeijan kokonaan omistettuna jollekin jumalalle? Samaten VC:llä perustat armeijan vanhoille Bloodlineille, eli kaikki vampit castereita / meleemiehiä?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Chaos legion
Offtopic, mutta tekeekö tuo minun armeijasta tyyli/heikon armiejan? Siinä on 2x necroa raatokärryissä ja musta valmentaja, (ja oli spirit hosteja) Coressa zombeja ja lurkkeja (ghoulit on rumia) :3Skarsnik, the Lord kirjoitti:Itse kokeilin kerran fluffilistaa, joss mulla oli vampyyrilordi spectral formilla, pari yksikköä wraitheja, kaksi spectral form vampyyria, kolmet hostit, nekki corpse cartilla, zombeja ja pari pikkuyksikköä blackiksia. Aavearmeija, loistavaa. Ja pataan tuli pahasti kun vihollisen ratling gunit ampui kaiken (!@%!!**!, en muistanut niidenkin tekevän maagisia hittejä). Noh,vampyyriarmeijaan raatokärryjä, ehkä bat swarmeja, spirit hosteja ja musta valmentaja. Coreen zombeja tottakai. Pelitehokkuudesta en ole varma, mutta tyylikäshän se olisi. Sankareiksi joo Vampyyrilordi lohnarilla ja kolme täysillä taikovaa necromanceria (raatokärryissä!). Täydet tyylipisteet.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
- Scumboogie
Hankala sanoa, jotain siltä väliltä ;D
Kyllä se voisi toimia joitain armeijoita vastaan, mutta turnauksiin en tuolla listalla menisi. Kokeilin lähinnä huvin vuoksi, ja nähdäkseni vastustajan ilmeen :D
Kyllä se voisi toimia joitain armeijoita vastaan, mutta turnauksiin en tuolla listalla menisi. Kokeilin lähinnä huvin vuoksi, ja nähdäkseni vastustajan ilmeen :D