apua komppanjan muistamiseen?
-
big bad wolf
apua komppanjan muistamiseen?
elikä olen nähnyt kuvia ig komppaniasta jolla on pataässä olkapäässään, mutta en ole varma että onko tälläistä komppaniaa olemassa. Muistasin että olen jossain kirjassa nähnyt kuvia vastaavasta, mutta ei tule mieleen äkkisältään tämän nimeä joten päätin turvautua teihin.
Viimeksi muokannut big bad wolf, Su 04.10.2009 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: apua komppanjan muistamiseen?
Pataässän kuvaahan tarkoitat? Sehän on/oli toisessa maailmansodassa jenkkien laskuvarjo komppanian merkki. Olisikohan ollut 506 komppania. Tarkempaa tietoa ei löytynyt tämän kuvan enempää
http://img.alibaba.com/photo/216258803/ ... _.summ.jpg
Toki tuo sama logo esiintyy lukuisissa ww2 aiheisissa peleissä. (Red Orchestra, Company of Heroes ja MoF airbornessa(?) muistaakseni)
ww2 aiheisesta kirjasta saattaapi löytyä enemmän infoa
http://img.alibaba.com/photo/216258803/ ... _.summ.jpg
Toki tuo sama logo esiintyy lukuisissa ww2 aiheisissa peleissä. (Red Orchestra, Company of Heroes ja MoF airbornessa(?) muistaakseni)
ww2 aiheisesta kirjasta saattaapi löytyä enemmän infoa
-
big bad wolf
juu olikohan turun puolenkuun peleissä missä näin tähän tyyliin maalattuja kaartilaisia ja muistaisin että tyranids codex:sin viimeisellä sivulla nimeltä showcase oli kuva genestealerista jolla on tälläinen kaveri kourassaan, mutta edelleen ongelma on se että rykmentin nimeä en muista
big bad wolf kirjoitti:elikä olen nähnyt kuvia ig komppaniasta jolla on pataässä olkapäässään, mutta en ole varma että onko tälläistä komppaniaa olemassa.
Varmaankaan siksi ettei kyseessä välttämättä ole mikään rykmentti tai komppania. Patasymbolia on käytetty tiettyjen joukkueiden tunnuksena, mutta se ei ole mikään aselajisidonnainen merkki saati minkään tietyn armeijan tunnus. Patatransferilla voi halutessaan käyttää kuvaamaan vaikkapa komppanian tehokkainta vaunua (tankkiässä) tai kenties erottamaan veteraanit muusta jalkaväestä.big bad wolf kirjoitti:mutta edelleen ongelma on se että rykmentin nimeä en muista
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!