Moikka Savolaiset.
Elikkäs talvena jossain välissä järjestetään Suomen Turussa Finnish Team Championship - Turnaus johon olisin keräämässä joukkuetta. Varsinaista päivää ei ole vielä järjestäjien toimesta lyöty lukkoon, eikä sääntöjä/komppeja siis ole vielä tiedossa, mutta luultavasti mennään viimekertaiseen tyyliin ainakin.
Turnaus on luultavasti kolmen hengen tiimi turnaus, käytössä ovat joko -09 ETC tai jos -10 ETC kompit saadaan valmiiiksi niin ne. Kyseessä on siis erittäin kilpailuhenkinen tapahtuma ja pelaajat sen mukaisia. Viime kerralla Minä, Kanitsia ja Mithrandir edustimme Kuopion ja Kajaanin osuutta turnauksessa ja minulle ainakin jäi todella hyvä maku reissusta.
Kyselenkin nyt alustavasti halukkaita mukaan joukkueeseen. Painotan, että kyseessä on todella kovan luokan pelaajakuntaa ja listat&matsit sen mukaisia.
Joko tähän Threadiin tai mulle YV:tä jos kiinnostaa.
Kuopiosta Tiimiä Suomen FTC:hen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Ilkeapikkuperkele
Kuopiosta Tiimiä Suomen FTC:hen
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Re: Kuopiosta Tiimiä Suomen FTC:hen
Voin ainakin harjoitusvastustajana toimia, jos en mukaan lähde. Luultavasti tuo suomen persereikä järjestyspaikkana on tarpeeksi suuri turn off mukaan lähtemiselle...
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- Ilkeapikkuperkele
Äläs nyt. Vaikka kaupunkina mesta on vaan jotain kauheaa, niin turnausten laatu on kyl mainittavan hyvä laatuista. Harkine nyt ainakin.Pesis kirjoitti:Voin ainakin harjoitusvastustajana toimia, jos en mukaan lähde. Luultavasti tuo suomen persereikä järjestyspaikkana on tarpeeksi suuri turn off mukaan lähtemiselle...
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
- LAV-Kitsune-
Itse mietin tuota kanssa, mutta voipa hyvinkin olla että ei enää työviikon jälkeen jaksa lähteä maailmalle, varsinkin kun on vielä harrastuksetkin tappamassa aikaa.