Dark Elfs 2000pts Kalle Anttonen
Dreadlord
Black dragon, Lance, Whip of agony, Pendant of khaeleth, Armour of eternal servitude, Shield, Sea dragon cloak
570pts
Sorceress
2xDispel scroll
150pts
Master
Dark steed, Lance, Sword of might, Shield, Sea dragon cloak, Heavy armour, Ring of hotek
146pts
10xRepeater crossbowman
Shields
100pts
10xRepeater crossbowman
Shields, musician
105pts
25xWarriors
Shields, FC
190pts
5xDark riders
85pts
5xDark riders
85pts
6xCold one Knights
Standard bearer, musician, War banner
211pts
5xShades
80pts
5xShades
80pts
Hydra
175pts
Total:1997
Mielestäni olen tehnyt laskelma virheen pisteiden suhteen, saako muut ihmiset saman ku mä? Ja parannus ehdotuksia saa laittaa...
Dark elfs ETC kompein
Dark elfs ETC kompein
Viimeksi muokannut Rascal91, Su 22.11.2009 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Dark elfs ETC kompein
Pendantti vie ETC:ssä heroslotin, joten yksi ratkaisu on poistaa pendant ja siirtää Hotek dragonille. Riderit tykkäis musiikista+pyssyistä ja herosta bsb ja vaikka harpyjä jos jää pisteitä. Charrujen hämäys-lanceista irtoo 10p.
Hups. No melkeen ETC ;D Eli turnauksessa ei sittenkään ole rajoituksia esineille (ei siis muutoksi pisteiden nousia etc.) Mutta jos herosta BSB niin sitten ei saa maagisia itemeitä, oletuksella että sille joku lippu ostetaan? Riderien pyssyt maksaa mainetta ja kunniaa, mistä pisteet? Ja oliko nuo pisteet teistä oikeen, kun ite sain 1979?
Mun mielestä masteri on 146p ja molemmat crossarit kympin vajaat. Eli yht. 1997p
Herolle siis pelkkä bsb upgrade, kun se lippu ei vie käsiä. Pisteet vaikka warbannerista tai parista keihäästä.
Herolle siis pelkkä bsb upgrade, kun se lippu ei vie käsiä. Pisteet vaikka warbannerista tai parista keihäästä.
- Dark Elf69
Armour of eternal servitudeRascal91 kirjoitti:Armour of --- (regeneration)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!