Surkuhupaisia Nurgle joukkoja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Peace

Surkuhupaisia Nurgle joukkoja

Viesti Kirjoittaja Peace »

Valitan kertakaikkiaan hirveää kuvanlaatua. Jouduin ottamaan nuo kuvat salamalla ja kameralla joka ei osannut tarkentaa välietäisyyksille ollenkaan...Enkä osannut korjata värejä joten osa tavarasta rupesi kuvittelemaan olevansa vihreitä perinteisessä Nurglehengessä - niiden kuitenkin kuuluisi olla ruskeita ja...hmm...enemmittä puheitta...

http://www.pbase.com/peace

Laitan nuo sitten uudestaan kun saan kunnon kuvia että älkää vielä seotko.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Ei millään o pimeen näköinen Exalted Champion... Tähän aikaan irtosi hyvät naurut. Mille se oikein virnuilee? (Hienosti maalattu muuten)
zqmfgb
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

On kyllä aika komeita ja ois ihan kiva saada niistä armeijan muistakin, onks ne nyt jotain Warhundeja, niin niistä kuvia ja siitä yksinäisestä ratsastajasta...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
kerneli

Viesti Kirjoittaja kerneli »

Noi on 'sairaan' siistei, höhöhö, aivan kuten pitääkin. Kiva ilme sil champpionilla kyl.
eikä tule mitään
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Se champpa jopa omaa tuon ilmeen vakiona - conversiota siinä on sen verran että se julmetun kokonen flail-sword on vaihdettu yhden käden flailiin ja shieldiin. (peukalot piti vaihtaa toiselle puolelle green stuffilla...sille muuten on nykyaään annettu eri kilpikin)

Se champpa nyt on kohtalaisen hyvitn onnistunut (tosin siinäkin on jalat epätarkat) mutta esim noi warriorit ei näytä oikein hyvältä ku salama o laittanu hirveet välkkeet niihi. Champpi ja Nurglingit ei muuten oo tarkotettu ihan noin läheltä kattottaviksi...varsinki nurglingit on vähän ihmeellisen näköset noin läheltä.

Btw. Se chariotti on eka osa mun rahansäästö beastman themeä - lisää tulossa kun saan shamanin ja wargorin maalattua ja marauder wolfboysit väkerrettyä...
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

On kyllä tosi mahtava ilme tolla, ja todella hyvin onnistunut nurgle haarniska.
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

tosi komea armeija sulla!
minä olen swamphead
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”