"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seraph ja Slipstream

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Kaapelikala

Seraph ja Slipstream

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Mitenkäs tuo toimii? Käytän ko. animuksen sanamuodoista termiä "No huh huh". Eniten päänvaivaa aiheuttaa kohta: "When this model ends its normal movement, one friendly Faction model this model moved within 2˝ of is placed completely within". Selvää on asettaminen.

Olen miettinyt muutamia vaihtoehtoja tuon toimimiselle, ja luulisin tuon toimivan näin:
1. Animus päälle
2. Liikkuu niin, että käy 2" päässä kaverista jossain vaiheessa liikettä.
3. Asetetaan kokonaan 2" päähän kaverista.
Celebdae

Re: Seraph ja Slipstream

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

1. Animus päälle.
2. Seraph liikkuu niin, että se päättää liikkeensä ollen 2" sisällä toisesta modelista.
3. Tämä toinen modeli asetetaan (mihin tahansa) kokonaan 2" sisälle nykyisestä sijainnistaan.

Pelin parhaita animuksia.

EDIT: fiksattu
Viimeksi muokannut Celebdae, To 17.12.2009 08:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Itse asiassa...
When this model ends its normal movement, one friendly Faction model this model moved within 2˝ of is placed completely within
2˝ of the friendly Faction modelʼs current location, then Slipstream expires. A model can be placed by Slipstream only once per
turn.
Eli se 2" katsotaan siitä liikutettavasta figusta.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Celebdae

Pariah kirjoitti:Itse asiassa...
When this model ends its normal movement, one friendly Faction model this model moved within 2˝ of is placed completely within
2˝ of the friendly Faction modelʼs current location, then Slipstream expires. A model can be placed by Slipstream only once per
turn.
Eli se 2" katsotaan siitä liikutettavasta figusta.
Oot muuten harvinaisen oikeassa!

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Celebdae kirjoitti:1. Animus päälle.
2. Seraph liikkuu niin, että se päättää liikkeensä ollen 2" sisällä toisesta modelista.
3. Tämä toinen modeli asetetaan (mihin tahansa) kokonaan 2" sisälle nykyisestä sijainnistaan.

Pelin parhaita animuksia.

EDIT: fiksattu
Eli Seraphia ei aseteta 2" sisälle toisesta, vaan sitä toista, jonka luo Seraph meni, liikutetaan eteenpäin?
Jonkinmoinen havainnollistava kuva alla.

Koodi: Valitse kaikki

1. S------>M
2.         SM
3.         S  M
            2"
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Kaapelikala kirjoitti:Eli Seraphia ei aseteta 2" sisälle toisesta, vaan sitä toista, jonka luo Seraph meni, liikutetaan eteenpäin?
Jonkinmoinen havainnollistava kuva alla.
Uskoisin että tuo toimii samalla tavalla(paitsi että ei ole upkeep) kuten Karchevin tow jolla jos pääsee 2" päähän kohteesta se ikäänkuin raahautuu mukana.

Eli taitot tuon, liikut eteenpäin, matkan aikana valitset figun joka käy 2" päässä Seraphista laitetaan liikkeen lopussa 2" päähän Seraphista.

Mahdollistaa aikamoisen pitkänmatkan rynnäkön(tai extra rangea ampuvalle sallien edelleen aim bonuksen).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

itse taas luen sen juurikin niin, kuten vanhakin toimi, että figu siirtyy omasta vanhasta sijainnistaan completely within, ei liikkuvasta napista, kunhan slipstreamin käyttäjä on käynyt 2" sisällä oman liikkeensä aikana.
Eli ei toimi kuten Tow, jossa ne sijoitetaan liikkuvan modelin mukaan, tässä "is placed completely within
2˝ of the friendly Faction modelʼs current location" viittaa siihen jonka vierestä on kuljettu, ei primääriin (animuksen käyttäjä) liikkujaan. Muuten kuvittelisin siinä lukevan jotain "Within 2" of THIS model" tai jotain vastaavaa.

Tow 2 Self – – Yes No
If during its normal movement this model advances within 2˝ of a friendly warjack, at the end of that movement you can place the warjack B2B
with it, completely within its back arc. Up to three warjacks can be placed by Tow each time this model ends its normal movement.

Tuossa selkeästi puhutaan "primäristä liikkujasta" selkeästi termillä it ja this model, siinä missä Slipstreamissä on kyse "Friendly factionmodellista", sekä hänen omasta sijainnistaan.

väitän ja luulen olevani oikeassa, vaikka kerran 80-luvulla olen todistetusti ollut väärässä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Juu, eri eläin on kuin Tow. Tow pleissaa ohi juostun modelin kontaktiin aktiivisen modelin kanssa, kun taas Slipstream pleissaa ohi juostun modelin 2" sisälle omasta sijainnistaan. Siis siinä, missä Tow voi sinkauttaa modelia 12" kierroksessa, Slipstream vain 2".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Celebdae

The Captain kirjoitti:Juu, eri eläin on kuin Tow. Tow pleissaa ohi juostun modelin kontaktiin aktiivisen modelin kanssa, kun taas Slipstream pleissaa ohi juostun modelin 2" sisälle omasta sijainnistaan. Siis siinä, missä Tow voi sinkauttaa modelia 12" kierroksessa, Slipstream vain 2".
Ja koska Slipstream on animus, sitä ei voi käyttää juostessa =)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Säännöt”