Jesh, tuli mieleen tehä jonkinnäkönen siegelista, kun se casteri näyttää kivalta. Kuulemma se tykkää kauheasti Defenderistä ja Squire on muutenkin lähes pakkovalinta. Reinholdt antaa ylimäärästä kutia sen pow14 pyssylle.
Long gunnerit tykkää foxholeista ja mä tykkään gunmageista, joten noiden jälkeen lista näyttää tältä:
Siege -5
-Defender 9
-Squire 2
-Reinholdt 1
10 Long Gunners 10
-Long Gunners UA 2
ATGM 6
-ATGM UA 2
Tossa on 27 pistettä ja näyttää ihan solidilta alulta. Tästä sitten voikin ruveta miettimään jatkoa lopuille kahdeksalle pisteelle, mainittakoon että ennenkuin B13 saa uudet figut jotka ei näytä liian pieniltä, tai keksin niille hienot vaihtoehtoiset, en niitä kauheasti haluaisi pelata.
Vaihtoehto 1:
6 Trenchers 7
-Grenade Porter 1
Uudet trencherit vaikuttaa vähän kalliilta, enkä tiiä onko noista sit mihinkään tossa listassa, kun sitä dakkaa on jo valmiiksi. Tietty savupilvet on kätsyjä, mutta UA:n puute vähän mietityttää.
Vaihtoehto 2:
Junior 3
Charger 4
Stormcaller 1
Charger toimii junnun kanssa ihan kivasti, ja Explosivo comboutuu Powerful Attackin kanssa kivasti. Toisaalta seittemän pistettä yhteen tuplabuustittuun AOE3 POW6 lättyyn voi olla vähän paljon, vaikka blast damaget oiskin buustittuja.
Vaihtoehto 3:
Sentinel 4
Strangewayes 2
GMCA 2
Sentinel annetaan ATGM UA:lle ja katsotaan kun se työntelee kasaa figuja taakseppäin, mikäli siis Strafe ja Thunderbolt comboutuu niinkuin sen luen.
Vaihtoehto 4:
10 Sword Knights = 6
UA 2
Jotain meleetä, lähinnä toimimaan speedbumppina ja ottamaan jotain kiinni, ei niiden mitään varsinaista vahinkoa tarvitse tehdä, joten halvat Sword Knightit täyttävät roolin
Vaihtoehto 5:
Lancer 6
Strangewayes 2
Annetaan Lancer Siegelle ja annetaan Defender ATGM UA:lle nauttimaan runeshoteista. Arlan antaa Defenderille focusta tuplaboosteihin. 20" POW 15 pyssy vaikuttaa kivalta.
Millasia mielipiteitä? Oonko ihan hakusessa tän kanssa?
Siege 35p mietiskelyä
Siege 35p mietiskelyä
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Re: Siege 35p mietiskelyä
Itse ottaisin vaihtoehto neljän koska muuten ollaan melee heavy armeijoiden kanssa ongelmissa. Osaahan siege niitä kurmuttaa mutta silti ongelmia voi syntyä nopeasti jos ei melee kykyä ole käytössä.
Nothing to see here move along noob.
Re: Siege 35p mietiskelyä
Strafe on special attack ja siksi ei toimi ATGM UA:n kanssa. Kannattaa tämä vaihtoehto (ja Sentinel siis) unohtaa suosiolla.The_Edge kirjoitti: Vaihtoehto 3:
Sentinel 4
Strangewayes 2
GMCA 2
Sentinel annetaan ATGM UA:lle ja katsotaan kun se työntelee kasaa figuja taakseppäin, mikäli siis Strafe ja Thunderbolt comboutuu niinkuin sen luen.
Siege on yksi niistä castereista Cygnarilla, josta en ihan hirveesti osaa sanoa kun en omista. Voisi houkutella kuitenkin heittää Long gunnerien UA mäkeen ja ottaa listaan toinen Defender =)
Vaihtoehto 5 on myös ihan kiva.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.