"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ETC 2010 -Empire-

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Sire Heke
Paikkakunta: Jns, patjalla tai höyhensaarilla, joskus jopa yhtäaikaa..

ETC 2010 -Empire-

Viesti Kirjoittaja Sire Heke »

Tällaisella listalla liskoja & ogreja vastaan... Taktiikkana on pysyä aloillaan ja pommittaa tykeillä/pyssyillä vihulainen sopivaan kuntoon blokeille Parannusehdotuksia/ taktiikka vinkkejä ym. otetaan vastaan

lehtori: kärry, speculum, sword of sigismund, AoMI Suht perus valinta. Sigismund on statsien vaihdon varalta. Ogreilla ja liskoilla Inniative ei ole huippuluokkaa.

luikuri: 2nd lvl, wizard staff, rulla, sigil of sigmar Molemmat luikurit tod. näköisesti tykkien miehistöön, riippuen spelleistä.
luikuri: 2nd lvl, crystal ball, power stone

BSB: holy relic Nyt kestää bösbi ja antaa sen yhden CR:n

flaggies x 6+ doom Nämä toimivat parhaiten seitsemän porukassa, kokeiltu on ja halpaa kuin saippua
spearmen x 30, fc, kilvet detuna: muskets 5 ja free c. 9
swordmen x 20, fc, detuna: muskets 5 ja halberds 9
X-bowmen x 10
huntsmen x 10 March blokki
knights x 5 Jämä pisteillä otin nämä tukemaan sivustaa

pistoleros x 5 with outrider & repeater pistol
greatswords x 14 Halpa tukiyksikkö
cannon x 2

volleygun
flaggies x7
Viimeksi muokannut Sire Heke, Ti 05.01.2010 23:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
You lose 100% of competitions you don´t participate
Guardsman
Viesti:

Re: ETC 2010 -Empire-

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Jos muistan oikein niin lehtori alttarilla ja peilillä vei kaksi sankari-slottia tai jotain, kannattaa tarkistaa varmuuden vuoksi...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Sire Heke

Viime vuonna vei, vaan ei enää.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

BSB ei ehkä tahdo war banneria. Maksat yhdestä resosta 25p ja teet bsb:stäsi helpommin tapettavan. Imperial bannerin kanssa tämä on ehkä eri juttu, koska sitä lippua hyödyntääkseen kaverin ei tarvitse olla itse taistelussa. Lähtisin kuitenkin fear-immuniteetti-linjalle tai sitten panostaisin vain suosiolla kaverin kestoon. Dragon bowiakin on nähty pelattavan.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Sire Heke

BSB:ltä otettu banneri ja fullplate pois, lisätty Holy Relic.
Prophet of Doom poistettu yhdestä flaggi unitista

Tällä mennään.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Sire Heke kirjoitti:BSB:ltä otettu banneri ja fullplate pois, lisätty Holy Relic.

Tällä mennään.
No aika vähiin muutoksiin tunnut tyytyvän. Mikä noiden flagujen rooli sun armeijassa on? Seitsemän on ihan mitätön määrä. Vai pelaatko jotain suolijunaa näillä? :D Herot on ok. Mutta core on taas aika outo, miksi et ota ennemmin kahta 25 tyypin yksikköä ennemmin, tai samantien sitten molemmat 30 vahvuisiksi. Mutta lihota tuo toinenkin yksikkö ainakin 25 kokoiseksi, 20 on liian vähän. Ja jos nyt hyvää listaa haluat niin kannattaa suosiolla vaihtaa ne spearmanit swordmaneihin, ne vaan on kaikinpuolin parempia. Ja halberd detu on mun kokemuksilla osoittautunu aika huonoiksi, joko militioita tai swordmaneja. Huntsmenit, noh onhan ne jossain tilanteessa ihan hyviä, mutta on se 100pts aika paljon. Musketit vois suosiolla vaihtaa crossboweihin, varsinkin jos pelaat ogreja vastaan. Niihin ei paljon armour piercingiä tarvitse kun niillä on niin kehno panssari kuitenkin. Pidemmällä rangella saat läskin tummumaan jo ekalla vuorolla ja lyhyt kantama on pidempi crossarissa ni saattaa vaikka osuakkin johonkin.
Sire Heke

Xenon kirjoitti:
Sire Heke kirjoitti:BSB:ltä otettu banneri ja fullplate pois, lisätty Holy Relic.

Tällä mennään.
No aika vähiin muutoksiin tunnut tyytyvän. Mikä noiden flagujen rooli sun armeijassa on? Seitsemän on ihan mitätön määrä. Vai pelaatko jotain suolijunaa näillä? :D Herot on ok. Mutta core on taas aika outo, miksi et ota ennemmin kahta 25 tyypin yksikköä ennemmin, tai samantien sitten molemmat 30 vahvuisiksi. Mutta lihota tuo toinenkin yksikkö ainakin 25 kokoiseksi, 20 on liian vähän. Ja jos nyt hyvää listaa haluat niin kannattaa suosiolla vaihtaa ne spearmanit swordmaneihin, ne vaan on kaikinpuolin parempia. Ja halberd detu on mun kokemuksilla osoittautunu aika huonoiksi, joko militioita tai swordmaneja. Huntsmenit, noh onhan ne jossain tilanteessa ihan hyviä, mutta on se 100pts aika paljon. Musketit vois suosiolla vaihtaa crossboweihin, varsinkin jos pelaat ogreja vastaan. Niihin ei paljon armour piercingiä tarvitse kun niillä on niin kehno panssari kuitenkin. Pidemmällä rangella saat läskin tummumaan jo ekalla vuorolla ja lyhyt kantama on pidempi crossarissa ni saattaa vaikka osuakkin johonkin.
Tuota, juttuhan on nyt niin, että kun mie oon kalliilla rahalla ostanut figut ja koonnut/maalaillut niitä kuin Iisakin kirkkoa, niin haluan myös käyttää niitä pelissä sellaisena mitä ne esittävät. Miekkamiehiä ei ole enempää kuin 20kpl, hyviä ne kyllä ovat. Keihäsmiehiä olen peluuttanut 30 kokoisina ja ne ovat hyvä jumittaja viholliselle, tarjoten flageille ja Greatswordeille tilaisuuden koukata sivuun. Hilparit, noh 5 S4 hyökkäystä. Jos niillä saa edes yhden ogren hengiltä ovat ne tehtävän suorittaneet.

Mitä Flageihin ja Greatswordeihin tulee niin seitsemän on maaginen luku. Useimmiten vihollisella on viisi äijää ensimmäisessä rivissä. Minä käytän seitsemää jolloin voin lyödä kahdella ukolla enemmän kuin vihulainen. Tietysti uhraaminen flageilla ei onnistu, mutta ei ole tarvettakaan jos pääsen itse rynnäköimään (15A S5)kuten minulla tapana on. ;)

Mutta joo, musketit vaihdan x-boweihin. Hyvä pointti siinä Xenonilta. Ei tässä nyt mitään voittamatonta listaa haeta. Mennään niillä mitä on. Mukavahan se tosin olisi suunnitella lista jos saisi kaikki haluamansa figut käsiinsä.
Vile

Viesti Kirjoittaja Vile »

Sire Heke kirjoitti: mutta ei ole tarvettakaan jos pääsen itse rynnäköimään (15A S5)kuten minulla tapana on. ;)
ihan jesse koko jätkä
wanhan liiton örkki pomo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”