Wanha chaos dexi kysymys
- Chaos legion
Wanha chaos dexi kysymys
Elikkäs. Elekää kysykö ihmiset syytä n.n" Tarvitsen kuitenkin vastauksen. Eli viittaan nykyisen chaos codexin edeltäjään. Saako chaos lieutenantista tehdä chaos demooni rinssiä? Vai onko se AIVAN pakko olla se lordi "pohjana" täälle :(? (ja edelleen en kaipaa "lol, käytä lordia ollaksesi varma ;3" vastuksia. Vaan oikean todellisen vastauksen...) Ne jotka ei kirjaa omista/perehtynyt siihen niin ei tarvitse vastata myöskään "en tiedä"... No niin kai olen tehnyt selväksi ;3 kaipaan vastausta en jaarittelua...
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
Re: Wanha chaos dexi kysymys
Ei pysty lutista tekemään prinssiä. Syynä pisteet. Jos lordilla oli yli 50 pts edestä demonisia lahjoja niin tällöin lordista alettiin käyttämään prinssi-nimitystä. Luti sai vain 50 pts, täten ei voi olla prinssi.Chaos legion kirjoitti:Elikkäs. Elekää kysykö ihmiset syytä n.n" Tarvitsen kuitenkin vastauksen. Eli viittaan nykyisen chaos codexin edeltäjään. Saako chaos lieutenantista tehdä chaos demooni rinssiä? Vai onko se AIVAN pakko olla se lordi "pohjana" täälle :(? (ja edelleen en kaipaa "lol, käytä lordia ollaksesi varma ;3" vastuksia. Vaan oikean todellisen vastauksen...) Ne jotka ei kirjaa omista/perehtynyt siihen niin ei tarvitse vastata myöskään "en tiedä"... No niin kai olen tehnyt selväksi ;3 kaipaan vastausta en jaarittelua...
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- Chaos legion
Jotenkin osasin tämän aavistaa, mutta kun en tuota kohtaa huomannut. Kiitos vastauksesta (ja varsinkin noin pikaisesta)!Remington kirjoitti:Ei pysty lutista tekemään prinssiä. Syynä pisteet. Jos lordilla oli yli 50 pts edestä demonisia lahjoja niin tällöin lordista alettiin käyttämään prinssi-nimitystä. Luti sai vain 50 pts, täten ei voi olla prinssi.Chaos legion kirjoitti:Elikkäs. Elekää kysykö ihmiset syytä n.n" Tarvitsen kuitenkin vastauksen. Eli viittaan nykyisen chaos codexin edeltäjään. Saako chaos lieutenantista tehdä chaos demooni rinssiä? Vai onko se AIVAN pakko olla se lordi "pohjana" täälle :(? (ja edelleen en kaipaa "lol, käytä lordia ollaksesi varma ;3" vastuksia. Vaan oikean todellisen vastauksen...) Ne jotka ei kirjaa omista/perehtynyt siihen niin ei tarvitse vastata myöskään "en tiedä"... No niin kai olen tehnyt selväksi ;3 kaipaan vastausta en jaarittelua...
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
No problem & my pleasure.
- Kaapelikala
Kuinka paljon Daemonic Stature maksoi? Tuo kun on sen yli 50 pinnaa lahjoja säännön lisäksi ainoa tapa tehdä jostakusta demoniprinssi.Remington kirjoitti:Ei pysty lutista tekemään prinssiä. Syynä pisteet. Jos lordilla oli yli 50 pts edestä demonisia lahjoja niin tällöin lordista alettiin käyttämään prinssi-nimitystä. Luti sai vain 50 pts, täten ei voi olla prinssi.
Se isodemonifigu on tarkoitettu tuolle Daemonic Stature -lahjalle.
Taisi olla joku 25 pts, enpäs muista tarkkaan. Nyt menee mutuiluksi mutta muistelen, että vain pisteet ratkaisivat. Joku tietävä kertokoon totuuden.Kaapelikala kirjoitti:Kuinka paljon Daemonic Stature maksoi? Tuo kun on sen yli 50 pinnaa lahjoja säännön lisäksi ainoa tapa tehdä jostakusta demoniprinssi.Remington kirjoitti:Ei pysty lutista tekemään prinssiä. Syynä pisteet. Jos lordilla oli yli 50 pts edestä demonisia lahjoja niin tällöin lordista alettiin käyttämään prinssi-nimitystä. Luti sai vain 50 pts, täten ei voi olla prinssi.
Se isodemonifigu on tarkoitettu tuolle Daemonic Stature -lahjalle.
Stature riitti myös.Remington kirjoitti:Taisi olla joku 25 pts, enpäs muista tarkkaan. Nyt menee mutuiluksi mutta muistelen, että vain pisteet ratkaisivat. Joku tietävä kertokoon totuuden.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Näin mutta luti ei saanut sitä. Ja taisi muuten olla 40 pts..?Deetwo kirjoitti:Stature riitti myös.Remington kirjoitti:Taisi olla joku 25 pts, enpäs muista tarkkaan. Nyt menee mutuiluksi mutta muistelen, että vain pisteet ratkaisivat. Joku tietävä kertokoon totuuden.
- NorjanPaavi
Oma vanha chaos codexini Armoury:ssä Staturen kohdalla sanoo 15pts ja suluissa (lord only).Remington kirjoitti: Taisi olla joku 25 pts, enpäs muista tarkkaan. Nyt menee mutuiluksi mutta muistelen, että vain pisteet ratkaisivat. Joku tietävä kertokoon totuuden.
Jo olihan kyse tästä: Tämä codexi?
Ei toimi. Liekkö niinkin halpa!?NorjanPaavi kirjoitti:Oma vanha chaos codexini Armoury:ssä Staturen kohdalla sanoo 15pts ja suluissa (lord only).Remington kirjoitti: Taisi olla joku 25 pts, enpäs muista tarkkaan. Nyt menee mutuiluksi mutta muistelen, että vain pisteet ratkaisivat. Joku tietävä kertokoon totuuden.
Kyllä, Daemonic Stature 15 pistettä, lord only niinkuin täällä on jo sanottu. Muistaakseni vanhalla kirjalla sai demon prinssin joka ei ollut mostrous creature jos sillä oli daemonic giftejä yli 50 pisteellä. Mutta jos sille osti staturen niin siitä tuli monsu. Näin minun mielestä.
There isn't a God to save you, if you don't save yourself
- NorjanPaavi
Kyllä se näin tässä codexissa lukee. Tosin eikö kyseisestä codexista ollut useampi painossa joissa oli vähän muutoksia?Remington kirjoitti:Ei toimi. Liekkö niinkin halpa!?NorjanPaavi kirjoitti:Oma vanha chaos codexini Armoury:ssä Staturen kohdalla sanoo 15pts ja suluissa (lord only).Remington kirjoitti: Taisi olla joku 25 pts, enpäs muista tarkkaan. Nyt menee mutuiluksi mutta muistelen, että vain pisteet ratkaisivat. Joku tietävä kertokoon totuuden.
Juuh, kyl staturella siitä tuli monsu. Taisi olla painovirhepahalaisia..NorjanPaavi kirjoitti:Kyllä se näin tässä codexissa lukee. Tosin eikö kyseisestä codexista ollut useampi painossa joissa oli vähän muutoksia?Remington kirjoitti:Ei toimi. Liekkö niinkin halpa!?NorjanPaavi kirjoitti:Oma vanha chaos codexini Armoury:ssä Staturen kohdalla sanoo 15pts ja suluissa (lord only).Remington kirjoitti: Taisi olla joku 25 pts, enpäs muista tarkkaan. Nyt menee mutuiluksi mutta muistelen, että vain pisteet ratkaisivat. Joku tietävä kertokoon totuuden.