"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Koneistetut Eldarit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Slim Cognito

Koneistetut Eldarit

Viesti Kirjoittaja Slim Cognito »

Nyt kun olen saanut Eldarini jalkaväen kohtuulliseen kuntoon, ajattelin kasata koneistettua Eldar porukkaa.

Kyseessä olisi lähes kokonaan koneistettu lista. Toivoisin mielipiteitä siitä, että kumpia suosittelisitte. Eli Parit Viperit ja yhdet Walkerit vaiko toisinpäin?

Itse pidän Walkereista, olen saanut niillä kohtuullisia tuloksia ja niitä ajattelin, mutta Viperit ovat jäänet testaamatta, joten en osaa niistä oikein sanoa. Omistan tosin yhden V*iperin, mutta empä ole sitä vielä käyttänyt paljoa, kun tuota jalkaväkeä olen peluuttanut.
Kyllä, näin se on.
Half-breed

Re: Koneistetut Eldarit

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kummallakin on omat hyvät puolensa. War Walkerit pääsee sivustaan, ja voivat liikkua menettämättä ampumispotentiaaliaan, mutta jäävät usein yksin kun vihollinen siirtää joukkonsa suojaan. Vyperit on taas todella nopeita, joten saat heidät sinne missä vihollinen on, mutta eivät kestä mitään.

Kummatkin on käteviä, mutta Vyperit tarvitsevat enemmän tukea loppulistalta. Ota kummat sopii listaan paremmin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”