"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fantasy Battle päivä 7.3

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

LAV-Kitsune-

Fantasy Battle päivä 7.3

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Kävin varaamassa nuorisokeskus 44:ltä taas ajan pelipäivälle, viesti tulee valitettavasti vain vähän myöhässä. Elikä Kauppakatu 44:ssä pelaillaan sunnuntaina warhammeria nuokkarin yläkerrassa klo 11 alkaen aina ilta yhdeksään asti. Armeijalistoja voi tekaista paikan päällä, tai paikalle voi tulla valmiiksi tehdyn armeijalistan kanssa.

Ellei paikan päällä sitten toisin sovita, niin teemme armeijat ETC-2010 mukaan ja armeijakoot ovat A2500, B2812 ja C3250. On suotavaa ja suositeltavaa, että jokainen tuo pikkuisen maastoa mukanaan, sillä paikanpäällä meillä on vain pelipöydät. Tapahtuma on ilmainen, eikä siihen tarvitse ilmoittautua erikseen. Itse otan mukaan kaikki demonini, että siitä saa tekaistua vaikka kaksi armeijaa. Eli mukaan voi tulla myös vaikkei figuja välttämättä itsellä olekaan.
aatami

Re: Fantasy Battle päivä 7.3

Viesti Kirjoittaja aatami »

Lisäksi örkkipelaajat saavat käyttää better orcsia (lataa tästä).

Itse olen ainakin tulossa paikalle, ja kyytiin varmaankin kidnappaan Khorne Marienin.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
wecce

Viesti Kirjoittaja wecce »

minäkin olisin tulossa otan kääpiöt mukaan (vaikken osaa pelata)
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Damn, mullahan on figui! Aloin tuossa käydä että saako mitenkään kasattua tuota 2500 (oletan, et demonit on siellä parhaassa A-luokassa), ja jo kasatuista figuista tuli 2100+, eikä siinä ole vielä edes yhtään lordia tai heroa. Vielä pitää katsoa mikä on fiilis lauantain jälkeen. Näillä näkymin on ainakin armeija kasassa. Jää nähtäväksi onko mies.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Captain-Jake

Viesti Kirjoittaja Captain-Jake »

Itellä ois sinäällään kiinnostusta, mutta multa vaan uupuu kokemus ja armeija :S
LAV-Kitsune-

Captain-Jake kirjoitti:Itellä ois sinäällään kiinnostusta, mutta multa vaan uupuu kokemus ja armeija :S
Minulla on demoneita noin 8000pts edestä (ilman mitään taika ja erikoistavaroita), joten voin lainata siitä helposti päiväksi armeijan jos toisenkin. Paikalle ilmeisesti saapuu toinenkin jolle peli on uusi, joten siinä voi opettaa molemmille yhtäaikaa, ja sitten voi ottaa harjoitusmatsia.
Captain-Jake

Viesti Kirjoittaja Captain-Jake »

LAV-Kitsune- kirjoitti:
Captain-Jake kirjoitti:Itellä ois sinäällään kiinnostusta, mutta multa vaan uupuu kokemus ja armeija :S
Minulla on demoneita noin 8000pts edestä (ilman mitään taika ja erikoistavaroita), joten voin lainata siitä helposti päiväksi armeijan jos toisenkin. Paikalle ilmeisesti saapuu toinenkin jolle peli on uusi, joten siinä voi opettaa molemmille yhtäaikaa, ja sitten voi ottaa harjoitusmatsia.
Pitää yrittää saapua paikalle.
Mr Cartier

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Ja Kitsune vaan GW:n outrideriks hakemusta laittamaan eiks je. Kuva
Vahingosta viisastuu.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Marienilla ilmeni joku juhla matka härpäke sunnuntaiksi, joten hän pääsee vasta neljän tai viiden maissa.

Oletko muuten Mr Cartier siis tulossa?
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
LAV-Kitsune-

Mr Cartier kirjoitti:Ja Kitsune vaan GW:n outrideriks hakemusta laittamaan eiks je. Kuva
What what? What is dat? Anyways tuli mieleen että pidetäänkö ropekerho nyt tällä hiihtolomaviikolla ensi tiistaina normaalisti?
LAV-Kitsune-

Kiitoksia kaikille osallistujille onnistuneesta pelipäivästä. Pelaajia oli yllättävän paljon ja pelit oli varsin mukavia. Tapahtumaan unohtui joltakin, ilmeisesti Wecceltä, ipodin säilytys pussukka ja minisääntökirja. Molemmat voi noutaa minulta vaikka tiistaina ropekerholta.
wecce

Viesti Kirjoittaja wecce »

joo ne minulta sinne jäi kiitos kun otit ne mukaasi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”