eli miettisin minkälaisii armeijoit vois toho laittaa ja rupesin miettii seuraavaa
Khorne Herald on Juggernaut
10 Horror with Musician
10 Horror
5 Flesh Hound
5 Flesh Hound
toimisko vai oisko sontaa?
tyhmät demonit turun 750pts turneesee
Re: tyhmät demonit turun 750pts turneesee
Spesiaaliyksiköitä ei saa olla kahta samaa tsk tsk.
Juggerhero ilman 0+ haarniskaa (joka ei tohon turnaukseen mahdu) ei ihan hirveästi vakuuta. Coreen tuplahorrorit on aika triviaali valinta.
Eli vaihda toiset koirat johonkin muuhun, esim. Fiendit vois olla mun valinta.
Juggerhero ilman 0+ haarniskaa (joka ei tohon turnaukseen mahdu) ei ihan hirveästi vakuuta. Coreen tuplahorrorit on aika triviaali valinta.
Eli vaihda toiset koirat johonkin muuhun, esim. Fiendit vois olla mun valinta.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
hupsista, pieni lukuvirhe
sinnehän sitt mahtuis se 2x fiend ja 5x fury ottamalla horroreilt turhan muusikon pois...
sinnehän sitt mahtuis se 2x fiend ja 5x fury ottamalla horroreilt turhan muusikon pois...
Juggeri maksaa yli 25 pistettä, joten ei mahdu listaan. Tz-velho on ainakin pätevä vaihtoehto. Taisi joku joskus pelailla Siren Song -tätiäkin nettereissä.
Fury-yksikkö pitää olla ehdottomasti mukana, koska quarterit ovat arvokkaita näin pienessä pelissä. Flamerit vai fiendit on makuasia, itse komppaisin kanssa fiendejä.
Fury-yksikkö pitää olla ehdottomasti mukana, koska quarterit ovat arvokkaita näin pienessä pelissä. Flamerit vai fiendit on makuasia, itse komppaisin kanssa fiendejä.
joo ei voi muuta sanoo ku et hyvä etten yrittäny mennä täll listal pelaan =D