"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necron Destroyer testinappi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
TranssiApina

Necron Destroyer testinappi

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Tälleen intin aikaan maalailu jää vähä vähemmälle, ja noiden Ogrejen kanssa menee sen verran pitkään että turhan tuskaista moisia maalailla kun aina jää kesken, niin ajattelin koettaa tässä intin ohessa saada jonkinlaista porukkaa Wh40k:hon aikaiseksi, ja pitkään on Necroneita tehnyt mieli väsätä, eli tässä ensimmäinen:

Kuva

Ihan Necronien perusskemalla vedetty, vaikka ensin jotain omaperäisempää suunniteltiin. Toimii kivasti, ja nopeesti saa sudittua. Kuva on kyllä vähän huono, ja olis kyllä tarvinnut saada vähän eri kulmista myös otoksia, mutta tällä joudutaan pärjäämään nyt.

Varmaan hirveästi mitään suurepia muutoksia raaskin tehdä, varsinkaan jos se tietää enemmän aikaa maalaamisen parissa, mutta jos jotain putkahtaa mieleen niin tänne sopii kirjoitella.
"If it bleeds, we can kill it."
Kakapo

Re: Necron Destroyer testinappi

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Hienolta napilta näyttää. Kivan kolhiintuneen oloinen. Vihreä plasmasiivu näyttää hivenen erikoiselta, vähän niinkuin siinä olisi pisaroita lunta. Minulla on vain yksi ehdotus.

Ota lumiteema kunnolla esiin. Maalailet ne nekut perusteemalla ja sitten (niinkuin basessakin on) laitat sitä lunta myös itse figujen päälle. Jotenkin idea necroneista lumimaisemissa on mieltä kutkuttava. Kolhot on on kaverit mutta niin on niiden maisematkin.
aaruli96

Viesti Kirjoittaja aaruli96 »

onhan toi hieno nappi

onko muita tulossa?
KALA
Khârn

Viesti Kirjoittaja Khârn »

Tuohan on todella hieno.
Etenkin tuo vihreä on kauniin näköinen.
Vexild

Viesti Kirjoittaja Vexild »

ihmiset vaativat lisää tuon kaltaisia hienoja nappeja. komea on
Tozenator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tozenator »

Aivan upea. Jos perusväriteeman osaat noin hyvin niin en itse ainakaan lähtisi sitä muuttamaan.

Kävi mielessä että "loisteputket takaisin!" mutta kun toisen kerran katsoo niin nuo maalatut sopivat paljon paremmin itse figuun. En muuten suosittele figun päälle alkamaan mitään lunta laittamaan, korkeintaan huurretta/jäätä. Necronit liikkuvat niin tuskin se lumi päällä pysyy. :) Just my 2 cents.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”