Saim Hann-teemalla tehty eldar-lista on kiinnostanut jo vähän pidempään. Kehittelin tässä nyt alustavasti tälläisen listan, ehkä meni jopa vähän överiks noiden jetbikejen kanssa :D Harlekiinit on lähinnä ulkonäön puolesta.
HQ
Autarch 140p
-Jetbike, Laser Lance, Fusion Gun, Mandiblaster
ELITES
5 Howling Banshees 128p
+exarch (executioner, war shout + acrobatic)
5 Harlequins (2x fusion pistol, 2x harlequin's kiss) 170p
+Shadowseer (harlequin's kiss)
TROOPS
11 Guardians (scatter laser) 103p
6 Jetbikes (2x shuriken cannon) 152p
6 Jetbikes (2x shuriken cannon) 152p
FAST ATTACK
6 Swooping hawks 189p
+exarch (sunrifle, skyleap)
3 Shining Spears 177p
+exarch (star lance, skilled rider)
HEAVY SUPPORT
Falcon (spirit stones, shuriken cannon, scatter laser) 150p
Falcon (spirit stones, 2x shuriken cannon) 140p
Kokonaispisteet: 1501p
Elikkä ideana olis sulloa bansheet ja harlekiinit falconeihin, ettei ne irtoa ihan heti. Autarchi metsästelee kaikkea isoa ja rumaa shining spearien kanssa ja swooping hawkit hoitaa objectiveja. Kommentteja ja parannusehdotuksia? :)
1500p Saim-Hann Eldarit
- Haizelhoff
- Valvoja
Re: 1500p Saim-Hann Eldarit
Swooping hawkit jättäisin rehellisesti suosiolla pois, ja boostaisin shining spearit 5 henkeen. Ilman 5-hengen squadia ei oikein toimi. Itse olen myös pitänyt withdrawsta niillä, vaikka ne silti ovat vähän trade off yksikkö, mutta onpahan potentiaalisesti mahdollisuuksia, ja sen 3d6 movementin kanssa saa yllätävän helposti kikkailtua kaikenlaista. Howling bansheet ei imo toimi ilman doomia, itse olen kokenut parhaaksi kombinaatioksi laittaa falconiin mukaan farseerin, joka voi vaikka fortunaa flacon ensin, kun se turbo boostaa, ja seuraavalla vuorolla doomata kohteen.
Tässä pari omaa ideaa.
Tässä pari omaa ideaa.