Löysinpä tuolta GW:n sivuilta kiinnostavan 10mm skaalan LOTR figupelin eli The Battle of Five Armiesin.
Selailin pari tuntia, ja todella hyvältä peliltä vaikuttaa.
Tuossa paketissa tulee kaikki figut kyseiseen peliin lukuunottamatta jotakin extra bling bling juttuja kuten Smaug ja pari goblin kuningasta jotka eivät edes ole pakollisia, eli kai ihan kunnollinen armeija jokaiselle neljälle pelin armeijoista (Hiidet, Kääpiöt, Haltiat ja Ihmiset). Kysynpä siis, olisiko täällä pari muuta ihmistä jotka haluaisivat lähteä mukaan ostamaan kyseistä peliä. Kunnon armeijat saa kasaan parilla paketilla (yksi paketti maksaa 65€), joten jos vaikka minun lisäkseni kolme tyyppiä tulisi mukaan niin armeija maksaisi noin 37.5€ niille kahdelle jotka haluavat armeijan + puolet extra kamasta (Sääntis, kukkula ja yhden paketin nopat) ja toisille kahdelle 30€, eli sinänsä aika hyvä diili. Eikö vain? Ja nämä figuthan käyvät myös Warmasteriin.
Eli olisiko kellään kiinnostusta? Itse ainakin ottaisin nuo hiidet.
The Battle of Five Armies @ Kuopio
Valvoja: Peliporukkavalvojat
The Battle of Five Armies @ Kuopio
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Re: The Battle of Five Armies @ Kuopio
Mulla on pari pakettia nuita, joista voisin luopua pl. nopat ja maastot. Mitään ei ole maalattu ja suuri osa on vielä kehikoissa. Luopuisin noista nättiin 90 euron könttähintaan. Peli itessään on aika hyvä, mutta itelläni ei riitä yksinkertaisesti aika maalata nuita.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
-
Mithrandir
Re: The Battle of Five Armies @ Kuopio
Minulla on myöskin kaksi laatikkoa Bofaa, mutta kummastakin puuttui aikoinaan niitä baseja sen verran että käytännössä en voi kerralla pelata kuin yhden boksin jutuilla. Pitäisi minunkin nämä maalata vielä, sen verran kauan ovat lojuneet komeron pohjalla.