Elikkästä, onko kenelläkään hajua onko tällaista foorumia nyt pystyssä? Sellainen kun voisi tulla tarpeeseen sitten kesällä jos tehdään kampanjoita (Joista on ollut puhetta täällä aiemmin.) Eli oliko joku tällaista sivustoa värkkäämässä, vai tarvitaanko sellaista alkuunkaan+
Itse ole vapaaehtoinen tekemään sellaisen. Voisin tehdä ilmaisversion sotusta, mainokset voi kukin itse hoitaa pois ABP:llä.
Onko kukaan siis kärryillä mitä tapahtuu?
Muistan Antin joskus värkänneen jotain, mutta se näyttää kadonneen bittiavaruuteen.
Niin siitä Elitistifoorumista?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Niin siitä Elitistifoorumista?
Viimeksi muokannut Nummi, Su 28.03.2010 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Niin siitä Elitistifoorumista?
Eikös tää peliporukoissa oleva alue kelpaa ihan tarpeeksi hyvin?
Mutta siinä vaiheessa kun aletaan tehdä päivityksiä tänne kaikkien nähtäväksi siitä miten kampanja etenee, saattavat ne ylimääräiset urkkijat ja kommentoijat häiritä. En tiedä, itse ainakin pitäisin siitä että kaikelle tällaiselle toiminnalle olisi edes jonkinlainen aktiivinen keskustelupalsta, joka olisi Elitistit only.Drakthar kirjoitti:Eikös tää peliporukoissa oleva alue kelpaa ihan tarpeeksi hyvin?
Tälläkään puolella keskustelu ei mun mielestä niin tauotonta ole, että tarvittaisiin mitään erillistä foorumia. Ulkopuoliset urkkijat tuskin häiritsevät kampanjakeskustelua ja tietynlainen näkyvyyshän on vain plussaa; promootiota kerho- tai yhteisötoiminnalle ja tapa kerätä lisää osallistujia. Lähinnä voitaisiin keskustella, kuinka kehittää tätä puolta ja Helsingin figuskeneä turnauksien ulkopuolella. Peli-illat myös liikkeiden tapahtumien ja kerhopäivien lisäksi olis hieno juttu, itselläni ainakin on ollut yrityksestä huolimatta vaikeuksia saada matseja alle. Jos saatais hyvä peliensopimissysteemi pyörimään, olis se varmasti kaikille aktiivisille harrastajille eduksi.
mä kuoppasin projektin sen jälkee ku kiinnostus katos. jos joku tai on jo hommannu ton peliporukkavalvojan nii pitäs sen iha hyvi riittää, jos ei nii katotaa sit