Fow taistelujen selittely
Fow taistelujen selittely
Olen ajatellut flames of war pelin aloittamista mutta törmäsin ongelmaan.
Miten voisi selittää saman maan välisten armeijoitten taistelun järkevästi ?
Miten voisi selittää saman maan välisten armeijoitten taistelun järkevästi ?
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
- Kaapelikala
Re: Fow taistelujen selittely
Aikakone on aina varma valinta.
Toinen on vaikkapa vihollissoluttautujien perustama kommari/kapitalisti/natsi/whateverjaosto, joka on kaapannut kannatusta itselleen.
Kolmas petturit, jotka näkevät mahdollisuuden omien etujen ajamiseen.
Toinen on vaikkapa vihollissoluttautujien perustama kommari/kapitalisti/natsi/whateverjaosto, joka on kaapannut kannatusta itselleen.
Kolmas petturit, jotka näkevät mahdollisuuden omien etujen ajamiseen.
Ei niitä järkevästi saa selitettyä ja itse en moisia jaksaisi kyllä pelatakkaan. Historiallisessa sotapelissä, kun sillä historiallisuudella on melkoisen suuri osa pelinautinnossa.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
Niin siis historiassahan ei ikinä ole ollut yhtään sisällissotaa, eijeijeiMikke kirjoitti:Ei niitä järkevästi saa selitettyä ja itse en moisia jaksaisi kyllä pelatakkaan. Historiallisessa sotapelissä, kun sillä historiallisuudella on melkoisen suuri osa pelinautinnossa.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Fowissa ei vain pelata mitään sisällissotia vaan toista maailmansotaa. Kävikö toisessa maailmansodassa saksan divisoona vs saksan divisioona taisteluja? Tai edes pienemmässä mittakaavassa?halko kirjoitti:Niin siis historiassahan ei ikinä ole ollut yhtään sisällissotaa, eijeijeiMikke kirjoitti:Ei niitä järkevästi saa selitettyä ja itse en moisia jaksaisi kyllä pelatakkaan. Historiallisessa sotapelissä, kun sillä historiallisuudella on melkoisen suuri osa pelinautinnossa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Eipä oikein juu, et sen puoleen ei voi kyllä selittää...tneva82 kirjoitti:Fowissa ei vain pelata mitään sisällissotia vaan toista maailmansotaa. Kävikö toisessa maailmansodassa saksan divisoona vs saksan divisioona taisteluja? Tai edes pienemmässä mittakaavassa?halko kirjoitti:Niin siis historiassahan ei ikinä ole ollut yhtään sisällissotaa, eijeijeiMikke kirjoitti:Ei niitä järkevästi saa selitettyä ja itse en moisia jaksaisi kyllä pelatakkaan. Historiallisessa sotapelissä, kun sillä historiallisuudella on melkoisen suuri osa pelinautinnossa.
Mutta emmie pahasti katsele jos pelaa FoWia hieman eri ajanjaksossa kun mihin se on tarkotettu
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Olisiko harjoitukset niin mahdoton skenaario? Käsittääkseni eri maiden hyökkäys ja puolustusvoimat harjoittelee yksinään ja yhdessä tänä päivänä suht säännöllisesti? Ei liene uusi keksintö?
- Nicodemus von Traube
No jaa, FoWia voi pelata joko viihdyttävänä miniatyyripelinä tai sitten viihdyttävänän historiallisena miniatyyripelinä. Kumpikin on taattua laatuajanvietettä, mutta taatusti menee pieleen jos peliin tulevat eivät ole tulossa pelaamaan samaa peliä (eli toinen tulee pelaamaan miniatyyripeliä ja toinen historiallista miniatyyripeliä).
15mm for teh win
Sotaharjoitus?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell