Joka kohdassa on vähintään 2 kerrosta maalia mutta silti paljon vähemmän kuin mitä tavallisesti laitan, ja se kyllä näkyy. Ei vaan isoa määrää figuja jaksa maalata asenteella "maalaan nyt niin hyvin kuin osaan".

Ei tuota parempaa tarvitsekkaan pelifiguihin laittaa. Monet eivät ikinä maalaa edes tuolle tasolle. Figu on erinomaista perussettiä sopivasti rajoitetulla värivalikoimalla. Kun saat alustan vielä valmiiksi, niin figu vasta varsinaisesti "herää henkiin". Itse ainakin olen huomannut, että huonosti tehty alusta hukuttaa alleen hyvinkin maalatun figun ja hyvin tehty alusta taas saa huonomminkin maalatun figun kukoistamaan.ipsu kirjoitti:...Joka kohdassa on vähintään 2 kerrosta maalia mutta silti paljon vähemmän kuin mitä tavallisesti laitan, ja se kyllä näkyy. Ei vaan isoa määrää figuja jaksa maalata asenteella "maalaan nyt niin hyvin kuin osaan".

Erittäin kaunista. On oikein sääli, että eivät kestä mitään ja joutuvat poistmaan pöydältä yleensä ensimmäisten joukossa.ipsu kirjoitti:Sain yksikön valmiiksi. Kommentteja ja parannusehdotuksia otetaan vastaan.
Mä taas tekisin ihan päinvastoin, laittaisin kunnolla kellastunutta/kuollutta ruohoa. Ja hyvältähän nuo beissit näyttää, erikokoista murikkaa jne. Toki jotakin pientä yksityiskohtaa voisi pistää jos haluaa viedä seuraavalle tasolle.Dru Perim kirjoitti:ipsu kirjoitti: Jos haluat helpon parannusehdotuksen - toivottavasti ainakin, niin voisit kokeilla laittaa jokaiselle baselle ihan pikkuruisen vihreämmän ruohotupsun. Kaiken ruohon ei tarvitse olla täysin kuollutta. Se toivon mukaan herättäisi baseja lisää henkiin.
Älä siis muuta tuota perusruohon väriä. Laita siis ihan vain keltaisen ruohon sekaan 1 pienen pieni mätäs vihreämpää ruohoa per base. Ja kuten yltä jo huomaat, niin vastakkaistakin mielipidettä on, eli teet tietysti just niin kuin omaa silmää miellyttää...ipsu kirjoitti:Voisin kumminkin kokeilla tehdä vähän vihreämpää sekoitusta.

Rune kirjoitti:LOOK AT 'DA
PUMBAAA!!!
Th3_Dog kirjoitti: Kohta tulis kuiteski joku
The Wood Elf Spotter Dude with Bin0cularz ja kaikki Wood Elffit hittais 2+ ja Wound Charttii +1.