"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Haetaan FB demotusta...

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

player 0

Haetaan FB demotusta...

Viesti Kirjoittaja player 0 »

Joo, eli käskivät (tai ehottivat...) tuola FB perusteet osiossa hakemaan demopeliä...

Aikataulusta sen verram. että aikalaiila vapaata (rol eye) klo 16.00 tai aikaisemmin riipuen päivästä...
ma/ti on varattu. (isällä silloin olen, (ei tue minkään laista "nörtti" harrastusta)(EI PAHALLA!!)) sekä jokatoinen viikonloppu (ensi viikonloppu poissa...)

PS. Toivomus olisi, että saisin pelata WoC:illa, MUTTA mutkin käyvät.
Viimeksi muokannut player 0, Ti 07.09.2010 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Viiksivallu

Re: HAETAAN FB DEMOTUSTA

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Voin opastaa, jos tahdot. Nimeä vain päivä ja aika(mieluiten tällä viikolla). Armeijan saat miulta, jos tartteet(Woc,Demonit,Kääpiöt).
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
player 0

Jatkaisin tätä demohakua... Joko minä olen täysi idiootti (uskoisin että näin se on C= ) tai ei nämä ajat oikein vallun kanssa toiminut...

mutta tarvitsisin demotusta tässä jossain vaiheessa... tämän viikon perjantai olisi hyvä päivä, aikaa olisi nimittäin lähes koko päivä =) (ei koulua!)
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

player 0 kirjoitti:Jatkaisin tätä demohakua... Joko minä olen täysi idiootti (uskoisin että näin se on C= ) tai ei nämä ajat oikein vallun kanssa toiminut...

mutta tarvitsisin demotusta tässä jossain vaiheessa... tämän viikon perjantai olisi hyvä päivä, aikaa olisi nimittäin lähes koko päivä =) (ei koulua!)
Voin tulla antamaan demotusta vaikkapa juurikin perjantaina. Varmaan siinä kello 13 voisi olla inhimmillinen aika? Vastaan voin heittää metsähaltioita, suurhaltioita tai tilea.net:n dowia. Minkä kokoisen pelin tahtoisit pelata?
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
player 0

Re: Haetaan FB demotusta...

Joo, elikkä palailisin tätäkautta nyt sitä demotusta kysymään...
Elikkäs ens viikonloppuna olisi hyvä aika itselleni, mutta enemmänhän tässä mennään nyt jonkun teistä ehdoilla...
Kellon ajalla itselleni ei ole paljon väliä.

(Pydän anteeksi jos olen viiksivallua loukannut.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”