"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Varaosa kauhuja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
LAV-Kitsune-

Varaosa kauhuja

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Selailin hiukan omaa ylijäämä ja scrapsi boxia ja sieltä löytyi yllättävän paljon kaikenlaisia raajoja ja päitä, joten ajattelin rakennella niistä ja greenstuffista sitten pinkkejä kauhuja demoniarmeijaani. Aiemmat conffaukseni ovat olleet aina tasoa "liimataan ylimääräisiä piikkejä ja aseita hahmohin", joten paljoa minulla ei ole siitä kokemusta. Tämä oli myös ensimmäinen kertani kokeillessa kunnolla greenstuffia ja sain huomata, että sen muotoilu poikkeaa aikalailla savesta ja töitä väkerrettiin paljon pienemmässä mittakaavassa (ylläri) mihin olen tottunut.

Noh, tällaisia näistä sitten tuli. Siitä voi heittää sitten pientä leikkimielistä visaa, että mitä kaikkia osia figuista löytyy. Kaaospelaajille voi olla vähän helpompaa, mutta osia tuli heitettyä nuihin vaikka sun mistä paloista. Lisää kun hamstraan osia niin tulee kauhujakin lisää tänne hirmuilemaan. Muita figujani minä en tänne viitsi laittaa näytille, sillä perinteisesti maalatuissa konffaamattomissa figuissa ei ole paljoa ihmettelemistä. Kuvanlaatu voi olla tässä vähän huono, sillä nappasin sen huonossa valaistuksessa kännykkäkamerallani. Mutta sellaista, risuja ja ruusuja vain ^^
horrors.jpg
horrors.jpg (115.66 KiB) Katsottu 1973 kertaa
Houndi

Re: Varaosa kauhuja

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Hyvännäköisiä scrap build horroreja kyllä, isompi kuva kyllä kelpaisi niin saisi lähemmin tutkittua.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Näen genestealerin käden, zombin jalkaapitelevän käden, kaaoksen vehicle-spruen naamalla varustetun levyn ja tietenkin GW:n pakollisia pääkalloja :D
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Näen noiden edellämainittujen lisäksi daemonettien hiuksia ja bloodletterin pään.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Agony

Viesti Kirjoittaja Agony »

Todella kivan näköisiä! Isompi kuva vaalealla taustalla olisi toki parempi, mutta kyllä tuostakin näkee, että maalaaminen ja konvertointi onnistuu. Nipottaa voisin värimaailmasta. Pinkki sopii oikein hyvin noille, mutta vähän enemmän vaihtelua väreissä voisi olla. Sitä siis meinaan, että nyt sininen vähän parantaa yleisilmettä, mutta sitä voisi olla aavistuksen enemmän, pinkin/lilan pysyessä toki päävärinä.

Muropakettikauhu on kyllä lemppari :P

edit: Tykkään myös baseista todella paljon, joskin oikeanpuolisimman reuna näyttää kuvassa sotkuiselta.
Agony is my name
LAV-Kitsune-

Sain lahjoituksena lisää kelpo bitsejä, joten kasasin niistä lisää pinkkejä kauhuja. Yleisenä teemana on edelleenkin kaoottisuus ja horroreiden muodottomuus ja jatkuva muutos. Pahoittelen kuvien huonoa laatua, sillä minulla on huono kamera ja olen vielä huono kuvaamaankin sillä. Risuja ja ruusuja saa antaa.

Horrorit_1_net.jpg
Nämä ovat ne ensimmäiset kauhut nyt vähän isommassa koossa. Käytettyjä bizejä oli mm: genestealerin, zombien, daemonettejen, bloodlettereiden ja horroreiden käsiä, 2. edikan 40k tankkien erilaisia lisäosia (muropaketti horror ja lintupää), termagantin, bloodletterin ja heroquest gargoylen päitä, daemonetten hiuksia, zombin suolia ja roikkuvia päitä, lipussa roikkuvia pääkalloja ja tottakai paljon greenstuffia.

Horrorit_2_net.jpg
Tässä on uudemmat horrorit mitä tein lahjoituksena saaduista bitseistä. Keskellä on jonkin sorttinen komentoryhmä, jos sellaistakin vaikka sattuisi tarvitsemaan joskus. Lippu on osoitus täydestä inspiraation puutteesta ja tylsistymisestä. Kuva näyttää rumalta ja parempaa olen tehnyt jo vuosia sitten, nyt vaan ei tullut yksinkertaisesti mitään mieleen joten siinä on tylsä iso silmä. Siitä saa taas arvuutella huvikseen eri osia =)

Kolme hyvin yksinkertaista konversiota velho familiareista mihin on lisätty vain parit lonkerot ja kädet.
Kolme hyvin yksinkertaista konversiota velho familiareista mihin on lisätty vain parit lonkerot ja kädet.
Horrorit_3_net.jpg (84.9 KiB) Katsottu 1319 kertaa
Koko poppoo nätisti poseeraamassa luokkakuvassa.
Koko poppoo nätisti poseeraamassa luokkakuvassa.
Orcs are da best

Viesti Kirjoittaja Orcs are da best »

Havaitsen ainakin ogre butcherin pään.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Oikein näppäriä horror-konversioita. Nämä edustavat Tzeentchin henkeä mielestäni melkeinpä paremmin kuin viralliset figut. Kaoottista ja alati muuntuvaa, juuri sellaista kuin pitääkin.

Maalauspuoli on toimivaa, kelvollista pelipöytätasoa, mutta ei yllä ihan konversioiden ja idean loistavuuden tasolle. Kuivaharjaus tuo ehkä vähän liian pölyisen ulkoasun, ja henkilökohtaisesti kaipaisin myös kirkkaampia, oikein psykedeelisiä värimaailmoja, kun on kuitenkin horroreista kyse. Hyvältä yksikkö kuitenkin näyttää, huomattavasti paremmalta kuin kaupan hyllyltä haettu ja samalla tasolla maalattu horror-blokki. :)
LAV-Kitsune-

Kiitoksia palautteesta. Olen hyvin samaa mieltä itsekin tuosta figujen rakeisesta maalauksesta, mutta hätä ei lue lakia ja drybrushaamalla nämä oli nopeinta vääntää turnauskelpoiseksi. Paremmalta ne näyttää silti kuin minun demonitar hirvitykset. Ehkä joskus, kun minulla on aikaa (lue ei koskaan) blendailen nämä vielä nätisti ja siistin rosoisuudet. Itse pidän vähän maanläheisemmistä värimaailmoista, joten sellaisia neonpinkkejä horroreita en varmaan tule maalailemaan lähiaikoina. Onnekseni maalaus ei näytä niin pahalta kauempaa katsottuna, missä tuo rakeinen drybrush jälki jo katoaa, varsinkin kun koko poppoo on 20 kokoisena yksikkönä. Lisää näitä tulee kun löydän taas enemmän bitzejä. =)
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Täytyy kyllä vähän joo näitäkin puolustella homemade horrorien ystävänä, näyttävät imo paljon paremmilta livenä pelipöydällä ja coolit beissit paikkaa pahimmat figujen puutteet ;) .
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”