Seekermissile ja cover
Seekermissile ja cover
Saako seekermissileä vastaan coveria, tuonhan nimittäin voi ampua vaikkei vihollista näkisikään?
- Dead Maniac
- Viesti:
Re: Seekermissile ja cover
Nopealla lukaisulla jos se ei ole barrage, niin aivan normaalisti cover, barragessa on omat lisäykset.
*DMEdit* Minulla ei siis ole hajuakaan mikä ja kenen on seekermissile.
*DMEdit* Minulla ei siis ole hajuakaan mikä ja kenen on seekermissile.
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
- Kaapelikala
Jos nyt puhut Hunter Killer missilestä, niin a) tarvitsee LOSin ja b) normaalit ampumis- ja coversäännöt vaikuttavat.
Seekermissile ei vaadi LoSia, mutta antaa coverit koska missään (tau dexi ja errata & FAQ) ei lue ettei se antaisi.
Kiitos, entäpä saako coveria taun markerlightiä vastaan?
Saveja heitellään woundeja vastaan, tekeekö markerlight sellaisia? Ei.
INATFaqin mielestä ei saa ellei ole tarkalleen terrainin takana tai sen sisällä juurikin siksi kun LoSsia ei tarvita. Eli samalla tavalla kuin Smart Missileissä. Tämä ei ole kuitenkaan välttämättä "virallinen" tulkinta.Hege kirjoitti:Saako seekermissileä vastaan coveria, tuonhan nimittäin voi ampua vaikkei vihollista näkisikään?
Edellisessä Taun koodeksissa tämä oli jopa selkeästi sanottu, jostain käsittämättömästä syystä tämä selvennys oli kuitenkin uudemmasta jätetty pois.
Ei ilmeisesti ole kyse GW:n tuottamasta FAQista? Lähde ja linkki kiitos. Käytetäänkö tota missäänpäin Suomea, jenkkilän adepticon-raporteissa näin puhetta tosta :/Flogger kirjoitti:INATFaqin mielestä ei saa ellei ole tarkalleen terrainin takana tai sen sisällä juurikin siksi kun LoSsia ei tarvita. Eli samalla tavalla kuin Smart Missileissä. Tämä ei ole kuitenkaan välttämättä "virallinen" tulkinta.Hege kirjoitti:Saako seekermissileä vastaan coveria, tuonhan nimittäin voi ampua vaikkei vihollista näkisikään?
Edellisessä Taun koodeksissa tämä oli jopa selkeästi sanottu, jostain käsittämättömästä syystä tämä selvennys oli kuitenkin uudemmasta jätetty pois.
INAT on nimenomaan Adepticonin oma FAQ, löytynee dakkadakan foorumin newsien alta.Oberon kirjoitti:Ei ilmeisesti ole kyse GW:n tuottamasta FAQista? Lähde ja linkki kiitos. Käytetäänkö tota missäänpäin Suomea, jenkkilän adepticon-raporteissa näin puhetta tosta :/
Tietääkseni ei suomessa ole käytössä missään.. Se sisältää jossain kohdin epämääräisiä ja vääriäkin (kuten tuo seekermissile juuri) vastauksia, mutta noin yleisesti dokumenttina hyödyllisempi ja kattavampi kuin GWn omat FAQit.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"