antaa vinkkejä
lurkin maalaminen
-
Cain
lurkin maalaminen
no hei mä aloitan keräämään vampyyrejä ja mä mietin saisi nopeasti ja hienot lurkit,ajattelin että sprayään skull white ja brown ink päälle tai chaos black spray ja bleched bone drybrushilla
antaa vinkkejä
antaa vinkkejä
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Mä teen peli armeejaan musta pohjamaali --> scorched brown --> bleached bone --> skull white. Aseisiin chain mail ja chesnut ink ruostetta kuvaamaan.
Tää on tosi yksinkertanen, johtuu lähinnä siitä et ei ole aikaa eikä halua panostaa sataan lurkkiin täysillä.
EDIT: Ja kaikkein yksinkertaisinhan on musta spray ja skull white drybrush. Eikä se loppujenlopuks edes ole kovin hirvittävän näkönen ratkasu.
Tää on tosi yksinkertanen, johtuu lähinnä siitä et ei ole aikaa eikä halua panostaa sataan lurkkiin täysillä.
EDIT: Ja kaikkein yksinkertaisinhan on musta spray ja skull white drybrush. Eikä se loppujenlopuks edes ole kovin hirvittävän näkönen ratkasu.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Mä aion tehdä näin: Skull white---> Brown ink päälle---> Bleached bone drybrush. Aseet ja haarniskat maalataan chainmaililla ja brown ink ja black ink päälle. Bannereihin aion laittaa oman väriskeemani värit eli puneinen , kylmä sininen ja keltainen. Bannerit blendaan hyvin.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
-
Cain
siis etkö oo käyny faustin klinikalla siellä on varmaan viis tapaa ja kuvitettuina englanniksi!
tossois osote http://www.paintingclinic.com/operations/operation.htm
käy kattoon musta oli hyviä!
tossois osote http://www.paintingclinic.com/operations/operation.htm
käy kattoon musta oli hyviä!
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .