"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

yksinkertainen maalaustapa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
joppu

yksinkertainen maalaustapa

Viesti Kirjoittaja joppu »

Minulla on tapana maalata figuni hyvin yksinkertaisesti siten, etten highlightaa enkä maalaa turhia yksityiskohtia. Yksityiskohtia maalaan vain ja ainoastaan charuille. Lakkaustakaan en harrasta ollenkaan. Olenko jotenkin huono ihminen kun maalaan yksinkertaisesti enkä pyri hienoimpaan lopputulokseen?
Viimeksi muokannut joppu, La 03.05.2003 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Olet huono ihminen koska kirjoitit maalaustavan maalaus tapa.
*ka-klick*
Korjaas asia, poju.

Itse maalaan armeijan kokonaan ja teen highlightit ja muut räpellykset jälkeenpäin kun minulle on whinetty asiasta tarpeeksi.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

ei se susta huonoo ihmistä tee. sää maalaat miten ite haluut
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ei voi vaatia mitään hienouksia. Mun mielestä se että olet viittinyt maalata armeijas on jo kunnoitettavaa. Miten tahansa maalattu armeija on kuitenkin parempi kuin epämääräinen muovi ja metallimassa.
Kaikki highlightit, varjostukset ja unittimerkinnät on sitten omaa harrastuneisuutta.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Heebbari

Viesti Kirjoittaja Heebbari »

Itsekkin maalaan figuni aika yksin kertaisesti, johtuukai siitä että en osaa mitään maalaus kikkoja :cry: .
Bonehead

Viesti Kirjoittaja Bonehead »

Last Hero kirjoitti:Itsekkin maalaan figuni aika yksin kertaisesti, johtuukai siitä että en osaa mitään maalaus kikkoja :cry: .
Tuolta pari topiccia ylempää löytyy tälläinen: Maalaustekniikoista (ja värien valinnasta), siellä on maalaus vinkkejä ja niksejä enemmänkin kuin tarpeeksi.
Valta on illuusio.
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

Kyllä mäkin maalaan kaikki perusjammut ja tykinruoan ilman turhia yksityiskohtia ja highlighteja(teen ehkä noin 3-5 hilightia perus yksiköihin). Charrut on sitten ihan eri asia. Niihin voi mennä pelkästään jonkin viitan blendaukseen n. 5 h(kuten mun vamppyyriin).

Ei yksinkertainen maalaustapa tee sinua yhtään huonommaksi. Siitähän se mestaruus alkaa kun hallitsee perus maalaustavat kuin vettä vain. Sitten kannattaa siirtyä vasta vaikeampiin tekniikoihin kuten blendaus.

Harjoitus tekee mestarin :wink: .
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Welll... Olenko huono ihminen kun en ole jaksanut jokaisess atiateen ja urheilun muodossa pyrkiä paremmaksi? :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”