"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tyranid aloitus ostoksia.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
tyuil51

tyranid aloitus ostoksia.

Viesti Kirjoittaja tyuil51 »

tyranidien seuraava ostos?
tällä hetkellä minulla on hallussani:
Tyranid Codex.
3 tyranid warriors.
16 termagants.
18 hormagaunts.
1 hive tyrant.
3 tyrant guard.
eli tulivoimaa tarvitsisin vai jotain muuta?
mielipide on vapaa.
Olen tyhmä mutta en niin tyhmä!
'Neljäviitonen

Re: tyranid aloitus ostoksia.

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Jaapajaa. Itse jos tuosta lähtisin laajentamaan niin varmaan pienempää jalkaväkeä kuten paketillinen 'stealereita tahi lisää gauntteja
sekä jonkinlainen isompi mölli kuten trygoni tai tervigoni, jos jaksaa hieman vääntää stuffilla.

Noiden jälkeen sitten hieman vastustajasta ja omista mieltymyksistä riippuen hive guardeja, zoanthropeja, tyranid prime, mahdollisesti lisää isoja möllejä, gargoileja tahi käveleviä pikkusittiäisiä.
Ja kenties vielä mycetic sporeja, jos on jonkinlainen inspiraatio olemassa.

Sitten alkaakin jo olemaan kunnon nidilista kasassa.

Edit. toki voi hankkia myös hieman harvinaisempiakin (mutta melkoisen tyylikkäitä) yksiköitä kuten biovoreja, lictoreita tai carnifexejä,
joita ei valitettavasti kovin monessa nidilistassa näe.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
tyuil51

Viesti Kirjoittaja tyuil51 »

sori mun moka listasta jäi pois genet,trygon ja carnifex. muuten tervigon on HQ ja jos oikein lukisit mulla on hive tyrantti listassa
Olen tyhmä mutta en niin tyhmä!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

tyuil51 kirjoitti:muuten tervigon on HQ ja jos oikein lukisit mulla on hive tyrantti listassa
So? Mikään ei kiellä pitämästä useampaa kuin yhtä HQ:ta listassa. Etenkin Nideillä useampi HQ on suht järkevää, kun Synapse on niin suuressa roolissa ja Tervigon on muutenkin niin kätevä vehje.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Ja sitäpaitsi tervigonithan otetaan ehdottomasti trooppiin mikäli gauntteja riittävästi kaapista löytyy. :)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”