Riksun turnaus tuli tällä voitettua. Tosin 99% noppatuurilla ;)
Character
Master -152pts
-HA, SDC, Shield
-Pendant, SoM
-Polle
Hirvee megatappaja. Empire archerit ja joku random thane pisteli vaan woundit.
Core
3x10 RxB -340pts
-Shields, 2 Musicians
Ownaa
5 Harpies -55pts
Special
14 Black Guards of Naggaroth -277pts
-Full Command
-ASF, Hotek
Tappo skaveneilta jonkun cenceri porukan jossa oli hero ja kaks inneri ritarii. Aika suoritus.
Kärry -100pts
Hydra -175pts
Total: 1099pts
Toimii jos osaa heittää noppaa hyvin :P
Reunasen empire voitettiin 15-5
Mannosen (senior) Skavenit voitettiin tai hävittiin 11-9 (saattaa olla että tää oli se joka hävittiin ja sit toi toinen voitettiin, mutta ei nyt muisti kulje)
Jonkun random tyypin käpsät voitettiin tai hävittiin 11-9
Ja loppuun Hyttisen Demonit voitettiin 20-0
Eli 55pts kai tuli sit lopputulokseks
Ei ny jaksa raportaasia kirjoitella.
1100pts delf
1100pts delf
Viimeksi muokannut Kalis, Ma 24.05.2010 00:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Praise Helix!
Re: 1100pts delf
Sopu matsi ja oli nii hirvee olo etten jaksanu pelaa kunnol mitään pelii ><Jonkun random tyypin käpsät voitettiin tai hävittiin 11-9
Oli se silti aika kiwa lista. Tosin unohdit et mun Thane pisti kans yhden woundin sun sankariis sisään ennen ku se päätti juosta kotiin.
Ainii niin voi perkule sehä otti siis toisenkin woundin aijjai. Ja ite lähit siihen läppään haasteeseen mukaan. Ei ollu sitte hydra+hero+kärry kovempi kun bsb+thane+hammererit. Ja oisko se nurkka kämppingi ollu sit muka siistimpi peli vai?Crystania kirjoitti:Sopu matsi ja oli nii hirvee olo etten jaksanu pelaa kunnol mitään pelii ><Jonkun random tyypin käpsät voitettiin tai hävittiin 11-9
Oli se silti aika kiwa lista. Tosin unohdit et mun Thane pisti kans yhden woundin sun sankariis sisään ennen ku se päätti juosta kotiin.
Praise Helix!
Ei se nurkas kökkiminen olis ollu kiwaa. Tuli muuten mieleen ,et jos et olis organia saannut alas nii olis ollu tasapeli. :D
Joo oli se aika läppä hammerit + thane bsb + than genral vs hydra, kärry ja genraali. Ihan kiwaa se silti oli :D
Jos olisin jaksanut kykkiä ja ammuskella, nii ehkä peli olis voinnu olla joku tasuri tai 11-9 mulle emt. Noin olli kyllä paljon hauskempaa mitä tapahtu. :D
Tosin kyl se mun thane oli aika läppä super meisselillä. Olis sil 75p saannu varmaan jotain fiksumpaakin mukaan.
Lista toimii miellestäni oikeen hyvin ja sen verran varmaan joudut muuttamaan, että ensi kerraksi voi olla max unit pistehinta 250p. Bg siit vähän kärsii, mut voit sitten muokkailla sen mukaan.
Joo oli se aika läppä hammerit + thane bsb + than genral vs hydra, kärry ja genraali. Ihan kiwaa se silti oli :D
Jos olisin jaksanut kykkiä ja ammuskella, nii ehkä peli olis voinnu olla joku tasuri tai 11-9 mulle emt. Noin olli kyllä paljon hauskempaa mitä tapahtu. :D
Tosin kyl se mun thane oli aika läppä super meisselillä. Olis sil 75p saannu varmaan jotain fiksumpaakin mukaan.
Lista toimii miellestäni oikeen hyvin ja sen verran varmaan joudut muuttamaan, että ensi kerraksi voi olla max unit pistehinta 250p. Bg siit vähän kärsii, mut voit sitten muokkailla sen mukaan.