BFG: asteroids
BFG: asteroids
Tuommosia tein eilen aamulla: Asteroideja
Kommenttia ?
Onko kellään kuvia omasta BFG -maastosta ? Lisää inspiraatiota kaivataan.
Kommenttia ?
Onko kellään kuvia omasta BFG -maastosta ? Lisää inspiraatiota kaivataan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kaaoksella, koska niitä sai aloituspaketista ja paikallisen liikkeen hyllystä.Guardsman kirjoitti:Minkäs porukan paateilla pellaat...?
Oot vissiin ennenkin pelannu ? No oli miten oli, mitään suurempaa tuskin saadaan aikaiseksi ennen heinäkuun yhdettätoista (tj68).Peace kirjoitti:Kertokaa mulle kun saatte jonkinlaiset fleetit kasaan. Tulen sitten kurmoottamaan
Paljastanen sen toisessa threadissa jossain vaiheessa.JBro kirjoitti:aika tyylikästä. miten toi templebase muuten on väsätty?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Gah - tai siis tulen pelaamaan kunhan ihmiset eivät sorru eldar fleetteihin...
Ne ovat hieman ylitehoisen tuntuisia. No ei oikeasti - kyllä nekin on mahdollista viedä...ehkä.
Mulla on kaksi puolikasta fleettiä mutta äkkiäkös ne pelittämään saa. Kaaos fleet ja örkki fleet. (Tosin örkkejä ei pelittämään saa erkkikään mutta...)
Mulla on kaksi puolikasta fleettiä mutta äkkiäkös ne pelittämään saa. Kaaos fleet ja örkki fleet. (Tosin örkkejä ei pelittämään saa erkkikään mutta...)
- Teonanacatl
- Henri Ketonen
Kuka tunari päästi sen murderin ampumaan. Weapons batteryt ovat ainoa ase joka tehoaa eldareihin - pysy siis kaukana murdereista ja erityisesti carnageista. Ne tuohoutuvat kunnon alfa strikellä sitäpaitsi yhdessä-kahdessa vuorossa.Nintendomies kirjoitti:Jaa, että Eldarfleetit ylitehoisia... Minusta Kaaos oli ylivertainen muihin laivastoihin verrattuna, ainakin sääntökirjassa. Ei Eldarcruiserit oikein tykänneet Murder Class Cruiserin fp10 asepattereista...
Weapons batteryt sitäpaitsi ovat hieman onnettomia esim imperialeja vastaan.