Miniatyyriboksit
Miniatyyriboksit
eli kuinka paljon teillä on näitä paketteja
itelläni on 31 kun on tullut heitettyä pois vanhoja lort bokseja
http://3.bp.blogspot.com/_89YemuP5ySY/T ... G_2537.JPG
en tiiä onko tossa sit paljon mut kyllä se aika paljolta näyttää
itelläni on 31 kun on tullut heitettyä pois vanhoja lort bokseja
http://3.bp.blogspot.com/_89YemuP5ySY/T ... G_2537.JPG
en tiiä onko tossa sit paljon mut kyllä se aika paljolta näyttää
KALA
Re: Miniatyyriboksit
On tuossa aika monta. Itsehän en moisia säästä, kun tykkään tyhjästä tilasta enemmän, ja kun ovat niin heikkoa pahvia, ettei niissä voi pitääkään oikein mitään.
Itse säästän boxit, ja pakkaan ne passelisti pienemmät isompien sisään ja säilytän. Enimmäkseen sen takia että, jos joskus tulee jotain läheteltyä postissa niin ei tarvitse ostaa lootikkoa kun on jo, oli se sitten GWn kamaa tai jotain muuta.. ja jos isoja ja heiveroisiä figuja pitää kuljettaa niin paperin mutkaan vaan ja laatikkoon niin ei tarvitse huolehtia figun kunnosta matkan jälkeen, itse onnistuin tuhoamaan oman defilerini kuljettamalla sen jääkiekkokassissa ilmaan että olisin hankkinut sille laatikkoa (ei sattunut olemaan käden ulottuvilla)
- jupu_pupu_mies
Vissiin ison figun, tai minkä tahansa figun kuljettaminen missään kassissa ei ole kovin järkevää.
GW:n boksit on niin susia etten kehtaisi lähettää juuri mitään niissä, postin laatikot ja muut oikeasta pahvista tehdyt boksit vaatii paljon vähemmän työtä pitääkseen napit kasassa sisällään. Muutenkin vaikea nähdä pointtia moisen laatikkokasan säilyttämisessä. Toki kiva sisustusidea tuo.
- Slaughter Master
Meikäläinenhän säilyttää noita vanhoja bokseja figuhyllyn päällä sen verran kun sinne mahtuu. Loput heitän pois. Suosin niitä isoja kannellisia. Ja toki vanhat arvokkaat pari ensimmäistä boksiani tulen säilyttämään.
Ja niitä on ihan vitsisti. Nytkin siellä on joku 50, ja pois on heitetty suunnilleen saman verran.
Edit: laskin, 48
Ja niitä on ihan vitsisti. Nytkin siellä on joku 50, ja pois on heitetty suunnilleen saman verran.
Edit: laskin, 48
- Kaapelikala
Vuosien saatossa kertynyt jotakuinkin 80-90, joista puolet enemmän tai vähemmän kokonaisina tallessa satunnaisissa paikoissa. Jotain paperitankkia olen noista väkertänyt, samoin pienten maastonkappaleiden alustoja. Liikutusalustoiksi toimivat kanssa kivasti raaminpätkien ja pikalliiman kanssa.
Käytin kertyneitä bokseja kerhohuoneen sisustuksessa. Kaiken asiaankuulumattoman sai vuorattua laatikoilla kätevästi piiloon, piirretyillä kansilla varustetut laatikot olivat myös ihan siistejä. Laatikoilla sai silloin peitettyä seinän ja kaikki hyllyt jolle ei halunnut asettaa figuja. Boksit ovat vieläkin tallessa, joskin pakattuna tiiviisti sisäkkäin ja varastoitu odottelemaan seuraavaa käyttötarkoitusta. Löysin myös yhden kuvan vuodelta 2005, ns. "kevätsiivousfoto". Sittemminhän harrastus vasta lähti kunnolla käyntiin. ;)

Mikä ei kuulu joukkoon?

Mikä ei kuulu joukkoon?
- Crusher Zogoth
Helppo, tietenkin tuo moria goblin paketti. Kaikki muut ovat joko FaBaa tai nelkytkoota.Frenzy kirjoitti:Mikä ei kuulu joukkoon?
"Simon! Omae no doriru wa ten ni mukkate horu doriru da! Nigeru tame janee!"
-Lord Kamina
-Lord Kamina
- Half-breed
Lisäksi kuvan oikeassa yläpuolessa on Epicin boksi.Crusher Zogoth kirjoitti:Helppo, tietenkin tuo moria goblin paketti. Kaikki muut ovat joko FaBaa tai nelkytkoota.Frenzy kirjoitti:Mikä ei kuulu joukkoon?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- LAV-Kitsune-
Voi voi minkä menit tekemään. Tämä kuva on niin eeppinen, että siitä teki varmasti jo joku motivaattorikuvan ja nyt se kiertää nettiä kaikilla kuvalaudoilla *nauraa*.Frenzy kirjoitti:Mikä ei kuulu joukkoon?
ite tykkään kanssa enemmän piirretyistä ku niistä nykysistäFrenzy kirjoitti:piirretyillä kansilla varustetut laatikot olivat myös ihan siistejä.
KALA
Ei noita kauhean paljoa ole, mutta kyllä nuo boksini säästelen. Lähinnä sitä varten, että saan sitten postitettua jossain laatikossa myymäni warhamster-tuotteet, mikäli niitä myyn.
Yhdeksän armeijan sekä kymmenkunnan aloitusboksin omistajana voin kyllä sanoa että ei ole tosiaankaan tullut säästettyä suurinta osaa.. :D
Vaikka noita on kyllä jonkin verran bitsien säilytykseen valjastettu vuosien mittaan.
Vaikka noita on kyllä jonkin verran bitsien säilytykseen valjastettu vuosien mittaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Slaughter Master
Hah! Onhan mullakin ollut 9 yli 1,5k 40k-armeijaa ja 3 yli 2k FB-armeijaa, yhteensä yli 27 000 pistettä ja yli sata boksia. Ettei se siitä ole kiinni kuinka paljon on pikku-ukkoja. Vaan haluaako niitä bokseja säästää.Deetwo kirjoitti:Yhdeksän armeijan sekä kymmenkunnan aloitusboksin omistajana voin kyllä sanoa että ei ole tosiaankaan tullut säästettyä suurinta osaa.. :D
-
Izmo Laitela
Olivatko kaikki 40K armeijat samaan aikaan, vai olitko ostanut myytyjen figujen rahoilla uusia?Slaughter Master kirjoitti:Hah! Onhan mullakin ollut 9 yli 1,5k 40k-armeijaa ja 3 yli 2k FB-armeijaa, yhteensä yli 27 000 pistettä ja yli sata boksia. Ettei se siitä ole kiinni kuinka paljon on pikku-ukkoja. Vaan haluaako niitä bokseja säästää.Deetwo kirjoitti:Yhdeksän armeijan sekä kymmenkunnan aloitusboksin omistajana voin kyllä sanoa että ei ole tosiaankaan tullut säästettyä suurinta osaa.. :D
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
- Slaughter Master
Oon myyny edellisiä pois, nyt on 7 kokonaista armeijaa hyllyssä. HOC kun jakaantui niin jalostin demoneista armeijan ja warrut meni myyntiin.IsmoLaitela kirjoitti:Olivatko kaikki 40K armeijat samaan aikaan, vai olitko ostanut myytyjen figujen rahoilla uusia?
Säästän yleensä vain kannelliset isot boksit praymaalaukseen ja figusäilytykseen. Ne päädystä aukeavat nyt ovat ihan yhtä turhan kanssa ja en todellakaan ymmärrä miksi porukat säästävät niitä tila ja katu-uskottavuutta viemässä.
Mullakin on jotain bokseja tallessa, lähinnä just niitä isoja kannellisia, missä tulee satunnaisesti säilytettyä jotain figuiluun tai muuhun nörtteilyyn liittyvää pientä tilpehööriä. Niin, ja kaksi Dwarh Slayers -pikkuboksia toimii yhdessä yhden saman korkuisen kirjan kanssa läppärini pöydänpinnastakohottajina. Ei niitä pieniä oikein muuten jaksa säilyttää edes sisustusmielessä, varsinkaan kun uudemmissa on kannessa vain valokuva figusta.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.