"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mun faba figut (delf päivitystä 24.12.11)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
syrja

Mun faba figut (delf päivitystä 24.12.11)

Viesti Kirjoittaja syrja »

Jeps, jos määrä korvaisi laatua. Elikkäs tässä olis meikäläisen omistamat faba armeijat. Kuvat tarkoituksella kokonaisista armeijoista. Armeijat ovat enämpi tai vähempi "työn alla", riippuen fiiliksistä mitä milloinkin tuhertelee. Tarkempaa listausta löytyy yleisistä keskustelu osiosta. En siis odota maalaus tms arvosteluja, koska niitä on varmasti vähän hankala tuollaista kuvista antaa. Mutta kokonaisuuksien arvostelu on tietty eri asia.

Dark elffit (suurin osa 5 edikan ajoilta)
DSC_0203.JPG
DSC_0203.JPG (115.91 KiB) Katsottu 2049 kertaa
Orcs & Goblins
DSC_0206.JPG
DSC_0206.JPG (124.74 KiB) Katsottu 2049 kertaa
Slaaneshin demoneita (Storm of chaoksen aikaista demonilegioonaa lähinnä)
DSC_0207.JPG
Beastmanit
DSC_0212.JPG
DSC_0212.JPG (122.59 KiB) Katsottu 2049 kertaa
Viimeksi muokannut syrja, Ke 28.12.2011 10:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Kylis

Re: Mun faba figut

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Aika vaikea noiden kuvien perusteella on antaa rakentavaa kommentia tai parannusehdotuksia. Sanotaan sitten vain, että kiva määrä figuja ;)
Magnumit on täällä aina valmiina.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Komeita armeijoita on! Taitaa melkein kaikki optiot löytyä jokaisesta armeijasta? :P

edit:Kylis näköjään luit aika tarkasti tuon Syrjan viestin? :P
kuningas66

Viesti Kirjoittaja kuningas66 »

Enemmän sulta löytyy figuja kun multa... siis paljon enemmän :D
Ihan hyvin näyttäisi olevan maalattu suurin osa ainakin, mitä tästä nyt näkee(joo mä luin kyl et kuvat tarkotuksella koko armeijoista)
Kiva yhtenäinen väri teema demoneilla, sopii hyvin niihin tuo sininen.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

Kyl sulla onki noita ukkoja helvetinmoinen kasa!! Muistelin tosiaan että sulla oli niitä delffejä josain kaapis ihan piukas jonka jälkeen vasta muistin että sulla oli vielä jääkaapillinen niitä örkkejä ja goblineit!!

Näkeepähän nyt ainakin etukäteen mimmosii noi demonit on tulevaa liigapeliä ajatellen, joku oletus mulla oli ollut että ne olis näyttäny pinkeiltä mutta olinkin väärässä :D keeper of secretin olitkin näköjään maalannut games workshopin tyyliin. oletko miettinyt jonku legendaarisen lord of changen tai bloodthisterin hankkimista?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
syrja

Joo onhan noita kertynyt. Ja kertynyt vielä vähän lisääkin noiden kuvien jälkeen. Tarvis varmaan taas jossain vaihees päivitellä figulistaani. Empä oikein tiiä noista tirstereistä sun muista. Yhtä jumalaa seurataan ja se on siinä. Oishan ne tietty hienoja figuja.
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Perhana noi 5ed Delffit on vaan niin kauniita figuina ja ei toi maalauskaan huono ole :) Jos joskus tulee hinku luopua niin heitä YV :D
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
syrja

Re: Mun faba figut (delf päivitystä 24.12.11)

No niin jos nyt hieman "päivittelis" tätäkin.
Nyt kun olen vihdoin ja viimein saanut inspiraatiota yhtenäistää delffejä samaan muottiin. Niin kai niitä sitten voi vähän esitelläkin. Valtaosa figuista ovat 5 edikan aikaisia ja lähes kaikki käytettyinä hommattu. Eli maalaukset ovat niissä ollut varsin kirjavia. Nyt olen niitä sitten yhtenäistänyt samoihin väreihin ja samalla leikkinyt korkkilevyn kanssa. Eli kalliobase teemaa lisäksi. Kamera alkaa olla vanha, mutta eiköhän noista kuvista nyt jotain selvää saa.

dakka dakka
DSC02270.JPG
DSC02270.JPG (118.59 KiB) Katsottu 1184 kertaa
DSC02271.JPG
DSC02271.JPG (118 KiB) Katsottu 1184 kertaa
varjoja perälinjoilla
DSC02272.JPG
heppoja
DSC02283.JPG
Kovempia "heppoja"
DSC02280.JPG
DSC02280.JPG (116.61 KiB) Katsottu 1184 kertaa
Jatketaas kuvia seuraavaan. Kylläpäs kuvat näyttää suhruisilta. No näillä mennään
Viimeksi muokannut syrja, Su 25.12.2011 00:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
syrja

Ja jatkuu...

Airforcea eli vanhoista noidista tehty khainen harpyja
DSC02275.JPG
DSC02276.JPG
Uudempaa eliittiä (vanhojakin on mutta odottaa vielä muokkausta)
DSC02277.JPG
Perus kauraa
DSC02281.JPG
DSC02281.JPG (107.93 KiB) Katsottu 1177 kertaa
Kärryt vanhoilla ratsuilla
DSC02282.JPG
Että sellaista. Tällähetkellä valmiina 30 keihästä, 2xchariot, 12 Cok, 5 DR, 15 harpya, 12 shadea, 40 repeteria, pari hydraa, muutama hero velhoja ja assasineja. Laittelen sitten taas joskus lisää kuvia. Kunhan saan enemmän valmiiksi. Sillä paljon on vielä kesken...Ja tosiaan tarkoitus on nyt saada ne napit yhtenäiseksi armeijaksi. Mitään ihmeellistä showcasea on turha odottaa.

Niin ja @ IPP. Kovasti yritin parisen vuotta sitten sulle osaa noista figuista kauppailla. Et silloin sitten kuitenkaan ostanut. Mitä lie sitten silloin tapahtunut:) Mutta katotaan nyt kuitenkin mihin asti inspiraatiota kestää. Ehkä voisin taas suunnitella joidenkin myyntiä.
syrja

Re: Mun faba figut (perustorni)

Laitetaas nyt parit kuvat tässä samalla yhdestä pikkuprojektista. Kun tuli innostuksissa hommattua tuota korkkilevyä vähän liikaakin. Niin pitää sitä nyt johonkin käyttää. Eli näin tehdään perustorni kolmessa illassa.
Löytyi sopiva vanha muovipurkki. Siihen päälle liimasin kaistaleen korkkilevyä. Piirtelin muurit ja sellaset
DSC02265.JPG
DSC02265.JPG (94.8 KiB) Katsottu 1171 kertaa
muurin saumakohdat sai kaiverrettua nopeasti ja näppärästi mattopuukolla. Samalla lisäsin ikkunoihin oveen ja huipulle vähän uloketta. Ja ite pintaan sinne tänne kaivertelin epätasaisuutta ja kulumaa.
DSC02268.JPG
DSC02268.JPG (102.73 KiB) Katsottu 1171 kertaa
kaiverrusten päälle kerros mattamustaa ja kuivaharjaus fortress greyllä. Kattoluukkuun ja oveen maalailin vähän metallisaranaa.
DSC02284.JPG
DSC02284.JPG (106.15 KiB) Katsottu 1171 kertaa
Tämmöinen siis tuli väkerrettyä 3 illan aikana. Olisi varmaan saanut tehtyä ihan päivässäkin. Tai niin pian kun maalit ja liimat antaa myöden. Torni oli ihan kokeilu juttu. Ja olen tyytyväinen. Pienellä fiksailulla ja bitseillä saisi vieläparemman. Mutta nyt en halunnut alkaa suuremmin hifistelemään. Katsotaan sitä hifistelyä sitten myöhemmin. Jahka saan aloitettua paremman ja hienomman tornin rakentamisen. Korkkilevy on hienoa ainetta väkertää!!

Tämä olisi varmaan kuulunut laittaa tuonne maasto puolelle. En nyt jaksanut aloittaa uutta topikkia.
Runt

Re: Mun faba figut (päivitystä 24.12.11)

Viesti Kirjoittaja Runt »

Passelilta näyttää tuo korkki toimivan ainakin Delffeissä, pitänee joskus "korkata" Delffit ihan livenä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

Storm of Magicia varten ilmeisesti teit tornin, arcane fulcrum.
syrja

Niin voihan sitä siihenkin käyttää. Ihan vaan raksan rakensin. Mulla eri systeemeitä fulcrumeiksi. Ne tarvis vaan joskus vähän viimeistelyy ja muutakin ko mustan pohjamaalin.
Hapid

koska tulossa lisää päivitystä?

btw, peluutitko muuten tuota cold one knights "Jyrää" siinä turnauksessa tuossa kuuden levyisessä muodostelmassa?
syrja

Niin mullahan on täällä tämmönenkin juttu. Joo-o katotaas koska päivittyy. Figuja on kyllä valmistunut, et sen puolesta. Kamera vaan niin kökkö ettei sillä viittis söheltää. Mutta katotaan. Valmiina ois nyt edellisten lisäks 50 corsairia, yht 18 CoK:ia, 24 dark rideriä (jotka myös nähtiin siellä turneessä), yht 60+ keihästä ja olikohan muuta. Jotain heroja varmaan myös. Kai sitä pitäis kameraa viritellä.
Ja joo 6 leveenä ritarit meni. Jos ois tullu hordea vastaan niin sit ois menny leveempänä tarvittaessa. Riippuen vähän hordesta
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”