"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Häviämisen ihanuus...?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Guardsman
Viesti:

Häviämisen ihanuus...?

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Tuntuisi, että moni alkaa pelamaan taisteluja voittaakseen ja pitää tämän periaatteen loppuun saakka. Mutta löytyykös ketään itseni lisäksi joka häviämisen hetkellä ottaa siitä kaiken irti? Pelaan itse IG:llä (...) ja ns. Last Stand on hienoa. Ketkä muut pelaavat saamaan lopusta dramaattisen omalla häviöllä...?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

...Keisarin vihollisille (kuten nahkahousueldareille) ei kuulu hävitä...

Minusta sellainen "Last Stand" ei ole puoleksikaan niin kivaa kuin "Feel The Imperium´s Might!"...
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Ma 05.05.2003 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
Nahka

Viesti Kirjoittaja Nahka »

Omasta mielestäni häviäminen on hauskaa. Siitä oppii eniten koko pelissä, kun miettii mikä meni vikaan ja mitä pitäisi parantaa. Pelkkä voittoputki tai häviöputki on mielestäni aika tylsää.
Kuolema on deathia!
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Olen voittanut kaverini örkit wh40k:oossa varmaan 3 vuoden aikana joka kerta.. rupeaa jo kyllästyttämään.. kaverilla on joka pelissä samanlainen lista, samanlaiset takut.. samanlaiset nopanheitot (?) tms... Ei se niit vaiha vaikka oon sille jo huomauttanut... Rupeaa jo kyrsimään... multakaan kaadu pelissä ees 100 pisteen arvosta ukkoja...
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

TranssiApina kirjoitti:Olen voittanut kaverini örkit wh40k:oossa varmaan 3 vuoden aikana joka kerta.. rupeaa jo kyllästyttämään.. kaverilla on joka pelissä samanlainen lista, samanlaiset takut.. samanlaiset nopanheitot (?) tms... Ei se niit vaiha vaikka oon sille jo huomauttanut... Rupeaa jo kyrsimään... multakaan kaadu pelissä ees 100 pisteen arvosta ukkoja...
...and your army is...
ankara halla
Valvoja

Re: Häviämisen ihanuus...?

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Guardsman kirjoitti:Tuntuisi, että moni alkaa pelamaan taisteluja voittaakseen ja pitää tämän periaatteen loppuun saakka. Mutta löytyykös ketään itseni lisäksi joka häviämisen hetkellä ottaa siitä kaiken irti? Pelaan itse IG:llä (...) ja ns. Last Stand on hienoa. Ketkä muut pelaavat saamaan lopusta dramaattisen omalla häviöllä...?
Riippuu todella vahvasti vastapelaajasta. Oletusarvoisesti en koskaan lähde verenmaku suussa pelejä voittamaan enkä myöskään rakenna listaani sen perusteella.

Mielummin pelaan aina eri listalla ja kokeilen erilaisia yksiköitä kuin rakennan mitään Rhino-rush tai istuu-ampuu armeijaa, joilla pelaaminen on ainakin omasta mielestäni huomattavasti vähemmän hohdokasta kuin lähteä joka peliin uudella virityksellä joka sitten toimii tai useimmiten ei :)

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että hyvien pelaajien kanssa ei pelin viimeisen nopanheiton jälkeen edes muista laskea voittopisteitä (joka muuten viitaten vanhempaan threadiin, on omasta mielestäni pelin tylsin vaihe...).
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
karandas

Viesti Kirjoittaja karandas »

omasta mielestäni häviäminen on opettavaa niin kuin joku jo mainitsi ja jos pelaa jotain huomattavasti kokeneempaa pelaajaa vastaan niin silloin peli ainakin on opettava.
May your sword stay wet like a young girl in her prime.
-Manowar Hail and kill
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Eikös Nidien ja örkki-mörkkien kuulu juosta suoraan tulta päin? Silloinhan tappiot ovat mittavat (mikä sanaleikki!) ja voittaa jos sattuu voittamaan, sellainen mielikuva tyrkeillä pelaamisesta minulla on ainakin on.
I'm back.
TranssiApina

IG general kirjoitti:
TranssiApina kirjoitti:Olen voittanut kaverini örkit wh40k:oossa varmaan 3 vuoden aikana joka kerta.. rupeaa jo kyllästyttämään.. kaverilla on joka pelissä samanlainen lista, samanlaiset takut.. samanlaiset nopanheitot (?) tms... Ei se niit vaiha vaikka oon sille jo huomauttanut... Rupeaa jo kyrsimään... multakaan kaadu pelissä ees 100 pisteen arvosta ukkoja...
...and your army is...
Armeijoina on ollut Nidit, Deldarit ja Marinet
Guardsman
Viesti:

Entäs nämä sankarilliset viimeiset taistot? Onko kukaan onnistunut tekemään näyttävän last standin...?
TranssiApina

Olisi se niin mukavaa että joskus pelin loppupäässä olisi enää jäljellä Hq ja sen retinue ja ne sielt pistelis porukkaa niin paljon kasaan kuin kerkeävät ennenkuin kuolevat =)
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Iteltäni taannoin teloitettiin raa'asti KAIKKI paitsi ylikallis Khorne HQ. Enpä antanut periksi, vaan taistelin viimeiseen asti. Tappoivat sitten vielä noin 1500p loppuun.
Häviö tuli jokatapauksessa, mutta se opetti, että periksi EI anneta.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Mie oon hävinny kaikki 5 peliä, jotka oon pelannu ja tää on aivan mahtava harrastus! Ties miten kivaa tää on sitten ku ekan kerran voittaa..
Guardsman
Viesti:

Voitto on aina makoisampi parin häviön jälkeen :D
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

TranssiApina kirjoitti:Olisi se niin mukavaa että joskus pelin loppupäässä olisi enää jäljellä Hq ja sen retinue ja ne sielt pistelis porukkaa niin paljon kasaan kuin kerkeävät ennenkuin kuolevat =)
Koita meat grinderiä loppumattomilla vuoroilla puolustajina. Siinä tulee hyviä last standeja etenkin massa-armeijoita vastaan.

Siis peli kannattaa pelata normaali random game lengthillä, mutta kun aika päättyy niin ette lopeta vaan katsotte kuinka kauan puolustaja vielä pysyisi hengissä. Erittäin hauskaa.
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Guardsman kirjoitti:Voitto on aina makoisampi parin häviön jälkeen :D
Totta mutta entä kun ei ole voittanut lähes vuoteen? olen hävinnyt niin useasti ettäolen ottanut jos siitä kaiken irti...

Muutama voitto kyllä nyt piristäisi
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Guardsman
Viesti:

Eri taktiikoita ja eri vastustajia niin kyllä jonkun voitat...
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Itselläni on asiat vähän niin, että taulla hävitään ja eldareilla pelataan silloin kun on mielessä voitto, tosin eldareilla ei uskalla pelailla kun on pitkä tappiottomien otteluitten putki alla.
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Hah minulla ei ole ainakaan sitä ongelmaa :D
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Hienoista Last Standeista nousee mieleen (ei ollut mun häviö) ensimmäinen pelini Örkkejä vastaan, siinä lopussa (oli pitkä matsi, paljon Örkkejä ja paljon Blood Angeleita) oli sellainen iso lähitaistelu(joka oli alkanut varmaan kolme vuoroa sitten, mutta porukka vaan kasaantui siihen) jossa oli lähemmäs kaikki ukot mitä jäljellä oli (ihan hillittömän monta ukkoa) paitsi yhtä viiden hengen Tactical Squadia ja Örkkidreadnoughtia. Joten kuten sitten siitäkin selvittiin, lähes puolet armeijasta palasina. Tuollaiset isot kaikki - vetää - kaikkia -lättyyn -tappelut ovat minusta pelin huippuhetkiä.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”