Citadelin musta maali
Citadelin musta maali
Mulla on jo toine citadelin musta maali purkki melkein pilalla, koska se on mennyt sellaseksi tönköksi sinne pohjaan... enkä saa sitä kirveelläkään irti sieltä :x . Purkki on ollu kunnolla kiinni. Kaverillekkin on tämä sama sattunut. Auttaisikohan tinneri jos sitä vähän sinne kaataisi?
-
ChaosBonzai
Voi teitä raukkoja. Kuivaa maalit purkkiin.
Miten voin sanoa noin? Itsellä ole kuivunut kuin kaksi ensimmäistä Citadelin purkkiani pohjaan (varmaan... 40:stä). Ja miksi eivät muut?
Koska uuden maalipurkin ostettuani, pesen korkin maalista niin, että koko korkki on aivan maaliton. Tämän jälkeen pidän purkit aina pystyssä, että kierteisiin ei mene maalia -> korkki menee kunnolla kiinni -> maalit eivät kuivu purkkiin.

Miten voin sanoa noin? Itsellä ole kuivunut kuin kaksi ensimmäistä Citadelin purkkiani pohjaan (varmaan... 40:stä). Ja miksi eivät muut?
Koska uuden maalipurkin ostettuani, pesen korkin maalista niin, että koko korkki on aivan maaliton. Tämän jälkeen pidän purkit aina pystyssä, että kierteisiin ei mene maalia -> korkki menee kunnolla kiinni -> maalit eivät kuivu purkkiin.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Kiehuvalla vedellä voi saada jotain aikaan. Ainakin kuivuneet inkit saa kuntoon sillä.
Hyvä neuvo weekkikselta, mutta silti se ei poista sitä faktaa että citadelin purkit ovat surkeita. Kunnollisia maalipurkkeja kuuluu pystyä ravistamaan. Mun mielestä aika sikaa GW:ltä että ne ei ole vielä tehneet mitään ton purkkiongelman korjaamiseksi vaikka siitä on valitettu jo pitkään. Uudet purkit on kai ollut tulossa jo useamman vuoden, mutta saattaa mennä vielä pitkään ennen kuin niitä alkaa näkymään kaupoissa.
Hyvä neuvo weekkikselta, mutta silti se ei poista sitä faktaa että citadelin purkit ovat surkeita. Kunnollisia maalipurkkeja kuuluu pystyä ravistamaan. Mun mielestä aika sikaa GW:ltä että ne ei ole vielä tehneet mitään ton purkkiongelman korjaamiseksi vaikka siitä on valitettu jo pitkään. Uudet purkit on kai ollut tulossa jo useamman vuoden, mutta saattaa mennä vielä pitkään ennen kuin niitä alkaa näkymään kaupoissa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
mä oon tehny sillein et sit ku tulee sellasta "aika" jämähtänyttä, mutta saa pensselin kärkeen vielä ilman vastarintaa ni sekoitan tilkan vettä(lämpötilalla ei väliä). sillä tavalla vain kaksi(minullakin) on kuivunut
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
Miksi tekisivät? Luultavasti nykyisten mallisten purkkien varastot ovat vielä suurehkot, purkkeja menee samaan tahtiin, porukka valittaa, sou what? (Ajattelee ne). Valitetaan, mutta edelleen maalit myy (muistetaan että eliittimaalaajat ovat kuitenkin aikalailla pienempi kuluttajaryhmä kuin pappa betalar muksut ja tämmöset ei nyt AIVAN niin into tähän harrastukseen olevat).VJ kirjoitti:faktaa että citadelin purkit ovat surkeita. Kunnollisia maalipurkkeja kuuluu pystyä ravistamaan. Mun mielestä aika sikaa GW:ltä että ne ei ole vielä tehneet mitään ton purkkiongelman korjaamiseksi vaikka siitä on valitettu jo pitkään. Uudet purkit on kai ollut tulossa jo useamman vuoden, mutta saattaa mennä vielä pitkään ennen kuin niitä alkaa näkymään kaupoissa.
Sitten kun purkkien vaihtaminen ei kirpase GW:tä enää, sitten purkit vaihdetaan.
Näin oletan, ei perustu mihinkään kuulemaani tai lukemaani tietoon purkkien tilanteesta
Niinhän se on. Jotenkin vaan on vaikea uskoa että purkkityypin vaihtamisesta koituisi niin suuria kustannuksia GW:lle, kun ei sen uuden purkin tarvitse olla yhtään sen monimutkaisempi ja kalliimpi valmistaa, paremmin suunniteltu vain. Siihen suunnitteluun varmaankin menisi jonkin verran rahaa, mutta tuntuu että suurempi menoerä GW:lle on kun yhä useammat siirtyvät vallejoa ja MP:tä käyttämään. Eli en usko että se purkkien vaihtaminen GW:tä kirpaisee.Weekender kirjoitti: Miksi tekisivät? Luultavasti nykyisten mallisten purkkien varastot ovat vielä suurehkot, purkkeja menee samaan tahtiin, porukka valittaa, sou what? (Ajattelee ne). Valitetaan, mutta edelleen maalit myy (muistetaan että eliittimaalaajat ovat kuitenkin aikalailla pienempi kuluttajaryhmä kuin pappa betalar muksut ja tämmöset ei nyt AIVAN niin into tähän harrastukseen olevat).
Sitten kun purkkien vaihtaminen ei kirpase GW:tä enää, sitten purkit vaihdetaan.
Näin oletan, ei perustu mihinkään kuulemaani tai lukemaani tietoon purkkien tilanteesta
Ja mitä tulee siihen, että niillä muka olisi isot varastot niitä purkkeja jotka täytyy käyttää loppuun ennen kuin voidaan ottaa uusia käyttöön, niin kuullostaa kovasti selittelyltä GW:n puolelta. Rajansa sillä varastojenkin suuruudella, kun on jo ties kuinka monta vuotta noita purkkeja käytetty (ja niistä valitettu) ilman että varastot kertaakaan olisi kuluneet loppuun.
Ylläoleva siis mutu pohjalta kirjoitettu .
Ei ne ehkä mieti sitä paljo siitä vaihtamisesta tulee kustannuksia, vaan siitä paljo tulee persnettoo siitä että varastot on pullollaan vanhaa purkkityyppiä jota ei voi myydä kellekkään, koska kyljessä lukee Kitadel (muistaakseniVJ kirjoitti:Niinhän se on. Jotenkin vaan on vaikea uskoa että purkkityypin vaihtamisesta koituisi niin suuria kustannuksia GW:ll
Uskoisin että ne entiset varastot pyritään käyttämään loppuun ennen uuden purkkityypin tuomista markkinoille. Eikä ne "varastot" yksinkertaisesti voi olla niin suuria että niitä ei muka olisi pystytty käyttämään loppuun kertaakaan kaikkien näiden vuosien aikana.
GWn purkit on paskoja!
vois seuraavaks ostaa MP onks siinä hyvii purkkeja ja sävyjä
vois seuraavaks ostaa MP onks siinä hyvii purkkeja ja sävyjä
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
- Henri Ketonen
MP:n purkit eivät ole paljoa parempia... Tietysti lasinen on coolimpi kuin muovinen, mutta kyllä niitäkin saa toisinaan vääntää ihan tosissaan, ja näiden purkkien korkit tuppaavat olemaan niin heikkoja että voimalla vääntäessä korkki kiertyy, kunnes napsahtaa rikki. Värisävyt ovat ihan hyviä, mutta en tykkää MP:n mustasta. Musta pohjamaali näin esimerkiksi peittää todella huonosti ja päällemaalaaminen on hankalaa. Itse musta tuntuu jotenkin enemmän musteelta kuin kunnon mustalta. Mahtaako niiltä löytyä mattamustaa...
(Muuten MP:ltä löytyy Teräksen Sininen, Citadelilla ei ole tietääkseni mitään vastaavaa kun Metallic Blueta ei enää valmisteta. Tykkään maalata tuolla+Blue Inkillä Power Weaponit, se näyttää sellaiselta että siinä kulkisi jotain säkenöivää energiaa pinnassa)
(Muuten MP:ltä löytyy Teräksen Sininen, Citadelilla ei ole tietääkseni mitään vastaavaa kun Metallic Blueta ei enää valmisteta. Tykkään maalata tuolla+Blue Inkillä Power Weaponit, se näyttää sellaiselta että siinä kulkisi jotain säkenöivää energiaa pinnassa)
Viimeksi muokannut Henri Ketonen, Ke 07.05.2003 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zqmfgb
vois ostaa ainaki MP kalpea iho ja joku metalli/kulta maalin sit ehk punanen
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
Mä olen itse jo pitempään meinannut hankkia MP maaleja lisää, mutku noita maaleja on jo muutenkin enemmän kuin voi järkevästi ajatella tarvitsevansa, ja kun on niitä muitakin menoeriä tässä tiedossa. Mutta ainakin MP ruskea iho on mainio maali. Itse käytän sitä lähes poikkeuksetta pelifiguja tai rahasta maalatessani koska sävy on suht luonnollinen sellaisenaan ja peittää mustan pohjan hyvin.
se on hyvä koska citadelin bestial-eikä vermin brown peitä mustaa kunnolla.
niitä kumpaakin käytän koska schorched brown on mielestäni liian tumma pohjaksi iholle..
niitä kumpaakin käytän koska schorched brown on mielestäni liian tumma pohjaksi iholle..
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!