Killa can
Killa can
Mitkä olisi parhaat ase vaihtoehdot näille kanistereille? ajattelin laittaa grotzookoja mut mä ajattelin et olis parempi kysyä enemmän tietäviltä.
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar
If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
1000p Necrons
1500p Dark eldar
- Varjonkutoja
Re: Killa can
No sepä juuri, mahdollisesti ehkä rokkitit. Mutta kyllä se Grotzooka on vaan oikeasti se paras hinta/laatu suhteeltaanKharn kirjoitti:Mitkä olisi parhaat ase vaihtoehdot näille kanistereille? ajattelin laittaa grotzookoja mut mä ajattelin et olis parempi kysyä enemmän tietäviltä.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Eipä niille oikeastaan huonoja vaihtoehtoja ole. Rokkitit ovat BS3:lla örkkiarmeijan (yksiä) tarkimpia antitank aseita mutta maksavat. Bigshootilla varustetut kanit ovat halpoja ja ne sopivat hyvin juokseville kannuille. Myös grotzookalla saa enemmän osumia mutta kantama on lyhyempi ja hinta korkeampi. Itse olen tykästynyt megablastoihin korkeasta hinnasta huolimatta. Kanit ovat kuitenkin, etenkin force fieldattuina, kestäviä ja kmb tehoaa AP2 ansiosta kaikkiin kohteisiin. Liekkarit ovat vähän hankalia kun niillä ei kovin usein pääse ampumaan. Mutta toisaalta eivät maksa paljoa ja yksikin laukaus tekee pahaa jälkeä.
Eli: valitse semmoinen ase mitä muusta armeijasta puuttuu. Jos pelaat jalkaväellä bigshootia ja buggeilla tai koptilla rokkitteja niin kaneille voi ihan hyvin ottaa grotzookat ja liekkarit. Tai ne kmb:t niinkuin minä tein.
Eli: valitse semmoinen ase mitä muusta armeijasta puuttuu. Jos pelaat jalkaväellä bigshootia ja buggeilla tai koptilla rokkitteja niin kaneille voi ihan hyvin ottaa grotzookat ja liekkarit. Tai ne kmb:t niinkuin minä tein.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
ok.
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar
1000p Necrons
1500p Dark eldar